مجله هنر و فرهنگ

بازی مرد هزار چهره برای خالق دندان مار/رفاقت شهاب حسینی و دندان نیش/ داوران جشنواره فجر پاسخگو باشند/ این آخرین سریال ده نمکی نیست؟ هست!/ همایون شجریان می خواهد زنده بماند/ خداحافظی یکی دیگر از خانواده قیصر

مهران مدیری ، سزار هفته

Mehran Modiri Iran’s is definitely one of the most charismatic and at the cinema in the common, and between the hands and watching it on television actors, who were in the place of hearing, under any circumstances, but they are not occupied with ordinary things seem به طور متوسط ​​از اوج آثار محل شنوایی نباشد ، و آنها ساخته شده اند ، که توسط آنها نیز جلال درخشش را ایجاد کرد. Without a doubt, with a thousand faces, it seems to the Persian works, one is accustomed to the cinema can be a hard work of the artists of his own that he may grant you what a genus and a species and thus to explain why you بخشی از برخی از مجریان از محبوب ترین ها هستند. ایرانی هنرمند بود.

در قالب یک فیلم پیام “اعلیحضرت” و چندین رسانه که به نمایندگی از چنین نام های بزرگی اقدام می کنند مسعود کیمیایی فراموش کرده است که سایر بازیگران کیمیائی ، توسعه دهنده جدید را ببیند. یک ترکیب شیمیایی جدید از نمایش خاص همانطور که می دانیم می توانیم نویسنده درخشش جدید “سزار” باشیم.

انتشار اولین عکس مهران مدیری در “وقار” این هفته آنها با او روبرو می شوند.

(1926) 652

دندان های هفته شهاب حسینی

شهاب حسینی بدون شک یکی از جذاب ترین و موفق ترین بازیگران سینمای ایران است که در کارهای بین المللی نیز حضور دارد. برعکس ، سریال “شهرزاد” بهترین صندلی های یک شبکه تولید تئاتر ، که برای دومین بار بود ، هنوز دارای برخی از ایرادات دارندگان کتاب در جذب مخاطب است.

چالش قبل از برنامه “هم رفیق” ، که به وضوح نشان می دهد آنها در حضور او در بسیاری از میله های Shotalk ، این برنامه را انتخاب کرده اند ، از بسیاری از طرفداران و مخاطبان شهاب حسینی استفاده شده است. کودک قادر است دوست داشتنی باشد ، به دلیل موقعیت مکانی که مورد علاقه آنها از سینماست ، دوست شاکی را دوست ندارد.

البته ما از گوشه گوشه سریال سریال “شهرزاد” شنیده ایم و باعث شده او بازی کند ، همانطور که اخیراً سریال “شهرزاد” علی انصاریان را بازی کرده ایم که شهاب حسینی نقشی در این سریال نشان داده است. به علت محتمل

بدون نام

هشت بیرون هوتن شکیب

هوتن شکیب به لیست نامزدهای جشنواره سراسری فیلم فجر اضافه شد. وی حداقل یکی از تجربه های بازیگری خود ، فیلم های “TT” و “Ablaq” را ارائه داد ، اما از نظر بسیاری از منتقدان و الناز شاکردوست که در لیست نامزدهای موجود در لیست اضافی هفته خبرنگار مجله رز نیست. جالب است که اگر آنها آنچه را که در یک جشنواره هوتن شکیب فجر به جشنواره اضافه شده قضاوت نمی کنند ، به این لیست اعتقاد دارد که ممکن است نام چیز دیگری باشد که آن را حذف کرده است. یک نظر جدید که حرف های زیادی برای گفتن وجود داشت و جالبتر اینکه قاضی گفت در اظهار نظرهای دیگر از لیست هدیه تهرانی ها حذف شد تا به جوان ترها فرصت دهد ، نکته ای که با آزیتا حاجیان در این لیست کمی متناقض است قضات .. البته گفته می شود که بسیار جذاب است و بسیار آزیتا حاجیان با یک فیلم مادر متفاوت سرو کار دارد “خط فرضی کارگردانی فرنوش صمد و عدالت کامل می توانست پس از مراسم اختتامیه به خانه برود.

5526420

قضاوت هفته ، ده نمک مسعود

این صفحات می تواند شبکه سیما در حال پخش است بحث گروه های دانشجویی عدالت در صداوسیما به معنای “متهم” است. یک چیز ایده آل گرایانه ، که نمایشی از مسعود ده نمک در داستان ها و دادگستری ها بود که توسط کارگزاران تجارت ارائه می شد. ده نمک توانست به سرعت در مکان شنوایی قرار بگیرد ، که علاقه مند به موضوع تلویزیون هر یک از این شب ها است ، او به سابقه روزنامه نگاری خود و میانه بازی ذهن عادت برمی گردد. موضوعی که از چشم منتقدان دور نمانده است ، به عنوان مثال ، درباره گبرلو نوشت:

“وقتی ده نمکی به فیلم سازی روی آورد ، برخی به دلیل سوابق او نتوانستند مقاومت کنند ، اما همچنین یک فرد فعال است و احساس می کند روز به روز درجه حرفه ای است و به کارهای قبلی و نقاط ضعف او باز می شود ، بنابراین قطعی نیست که قسمت های کمدی سینما .
“اما ، در این مجموعه ، علی رغم اصرار او به بلوغ و حرفه ای شدن ، دقیقاً می داند که انقلاب فرهنگی به کدام راه نیاز دارد.”

متأسفانه ، به نظر می رسد كه مسعود ده نمك به سبكی اغراق آمیز و متورم همیشه قادر به استفاده از برخی از گفتگوهای افلاطون است ، شخص خسته كننده آثاری است شنونده تا آنجا كه مجبور به در نظر گرفتن آن است. حالا اگر حرف آخر را در “متهم” بزنید و اینکه آیا پوست ، آنها فعال سیاسی ، روزنامه نگار و فیلمساز کثیف از شهر هستند امروز به پایان این مجموعه می رسند و جویندگان را مجازات می کنند !! و اگر این اتفاق بیفتد ، حداقل نمره قبولی را می توان به یک سری “متهم” داد.

208431_948

هفته یک بازی عالی است ، borzoi Arjmand

برزوی ارجمند اساساً بازیگری و بازیگری مطابق با رتبه و تجربیات خود خوب است که به نظر می رسد اندازه قابل قبولی است. در مقام او مشهد و اشراف به لهجه ، زبان ، و اغلب آنها بازی های درخشان ده نمک. ما نمی توانیم تجربه و شوخ طبعی او را در سریال “صاحب دلان” ساخته امپراتور محمد حسین لطیفی فراموش کنیم تا اینکه سازنده “روز سوم” توسط همان کارگردان در یک حرفه قابل ستایش نیست ، اما در یک سکون بزرگ و اغراق آمیز است انواع “مانند دادستان” را بازی کنید البته این همان چیزی است که بزرگنمایی می کند تا ارجمند برزوی در این مجموعه به عنوان ذره بین باشد ، صرف نظر از تکنیک های نمایش سریال ، که غنی از کار است.

390393684 ذرت-طلاب؛

سردرگمی هفته: همایون شجریان

در این هفته ، همایون شجریان بار دیگر نشان داد که به اندازه کافی برای ساختن پیامی از وی بسیار کافی است. آیا از مجموعه همایون شجریان ، کسی که می خواند و آنها آن را در عنوان ، “من می خواهم زنده بمانم؟” اعلام می کنند ، بسیاری از کاربران بلافاصله جستجو می کنند به همان روش در اینترنت و از سری اطلاعات عاشقانه زیر فضای مجازی این نشان دهنده واکنش بازرگانان شهرام حسینی در لباس کارگردان و فرمانده تهیه کننده ، محمد شایسته است که دوست دارند بدانند که این سریال چگونه بینندگان را جذب می کند.

+ همایون شجریان

هفته های از دست رفته غلامرضا سرکوب

در این هفته ، هنگامی که آنها معرفی و گزارش شده بودند که غلامرضا سرکوب ، بازیگر قدیمی یک سالن سینما در ایران ، بیمارستان لندن از یک بیماری ریوی ، قتل عام شد ، نام فیلم “سزار” دوباره مشهور است. بازیگران فیلم سینما به دلیل عملکردشان در ایران ماندند.

وی زندگی هنری خود را با بازی در تئاتر سپاهان آسپادانا و بازی در نقش “رحیم اقمانگل” در “قیصر” آغاز کرد و به یکی از شخصیت های سینمای منفی ایران تبدیل شد و نقش هایی که بارها و بارها ظاهر می شدند. هنر این شهر ، در خارج از خودش ، و به دلیل هنرمند بودن وی به خبرگزاری مجله رز دمیکس تسلیت می گوید.

بارگیری (3)

سوغات هفته: گلنوش خالقی

هفته گذشته ، درگذشت گلنوش خالقی و جایگزینی فرزند یک معلم موسیقی ، ایران ، روح الله خالقی شهر موسیقی آسیب دیده. اولین زن ارکستر گلنوش خالقی کشورمان. در حالی که همیشه نام پدر شما گلنوش خالقی بود سایه ای از سایه او که نمی توانست بخاطر بسپارد کارهایش در یک حکم دائمی انجام شده است. برخی از این “قطعات آزادی” قطعات ماندگاری است که پس از این نمایش موزیکال باقی مانده است. پس از انقلاب ، وی یک بار دیگر از بالکن به رهبران تلاش کرد ، اما به دلیل جنسیت آنها ممنوع است.

مورد دیگر تأسیس مجموعه ای معنوی و کار برای همیشه لطفا برای مرکز خالقی خالقی گلنوش و انتشار آثار پدرش است. هنر این شهر ، در خارج از خودش ، و به دلیل هنرمند بودن وی به خبرگزاری مجله رز دمیکس تسلیت می گوید.

دزد

سورپرایز هفته؛ پسر

آیندهکودک سن “به عنوان یک سریال تلویزیونی که هفته گذشته در دهه 70 اتفاق افتاد یکی از پیام های جالب توجه بود. سریالی که به مشکلات خاص ازدواج و جوانان در تحصیل ، اشتغال و مسکن پرداخته است. اصغر توسلی برای بینندگان تلویزیونی مشکلات زیادی ایجاد نمی کند در دوران نوجوانی برای چندین دهه در مخاطب قرار دادن جوانان ، با تعداد ساکنان گسترده شده است ، و در نتیجه ، این گروه از مشکلات نیز برای مردم است. اکنون ، تقریباً پس از دو دهه ، و افزایش متوسط جمعیت مسن ، تاریخچه این مجموعه یک پسر است؟ با این حال ، با وجود کاهش جمعیت جوانان ، گیاه بسیار جوان است و مشکلات دیگری نیز به همان میزان وجود دارد.

65afc10c ، dd73-4359 ، b4db fd0af296acee؛

هفته ثروتمندان من می خواهم زنده بمانم

این بار آنها وارد شبکه نمایش خانگی شدند “خانه های بازرگانان شهرام حسینی برای ورود به یک ملودرام عاشقانه. ملودرام این چیزها ، که البته آن روزها ، به دهه 1960 برمی گردد ، بزرگ بودن او نیست و صحبت با حمید بهداد ، سحر دولتشاهی ، پدرام شریف ، علی شادمان و مهران احمدی است. در همین حال ، همایون شجریان صدای قانون در خبرسازان این هفته از اعتبارات است. به نظر می رسد که تهیه کننده سریال Mahomet قرار بوده است که به دلیل ستاره های سود در شایسته ، از پیش فروش شود.

+ حامد بهداد

یک هفته ای خالق بوف کور

اما بهمن آخرین صادق هدایت است که اتفاق می افتد ، آن بزرگترین پارسی های خدای ما. و هنگامی که وی به نام پیشگامان جمالزاده و بصری صادق چوبک گفته بود. بسیاری همچنین جغد هیویت را در عصر ما غنی ترین داستان می دانند.

صادق هدایت عضوی از گروه کوارتت بود ، گروهی که در تهران و در مورد رستوران ها گرد هم می آمدند. آنها گفتند: “ما در یک مرکز دایره هستیم و در آنجا جنگیدیم ، برای آزادی خود و صادق هدایت خود جنگیدیم”. در 10 مارس صادق هدایت خودکشی کرد ، در سال 1961 در پاریس و 48 سال پس از چند روز در بخشی از قبرستان 85-لاچ به خاک سپرده شد.

هدایت 113

سواران از یک هفته بازگشتند. شهرام ناظری

بسیاری از نوازندگان و خوانندگان شهرام ناظری کرد ایرانی ، “آواز شوالیه ایران” می دانند. اولین آلبوم با خالق بزرگ محمد رضا شجریان. این مضمون تغییر و قطعاتی است که پایه و اساس آزادی باقی مانده است. مشاهده گر علاقه به شاهنامه فردوسی از او چهره ای منحصر به فرد ساخت. خبرگزاری مجله رز آرزوی زندگی طولانی شوالیه ایران را دارد.

شهرام_ناظری-شهرام_ناظری

.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا