رفع معضل فاضلاب در اولویت اداره محیط زیست شهرستان رباط کریم

به گفته آب ، از ابتدا به اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان رباط کریم ، اقدامات موثری در زمینه ساخت و بهره برداری از بخشهایی از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب مرکزی به شهر جدید آماده سازی و رباط کریم ارسال شده است. گزارشات دریافت شده آخرین فاضلاب مشترک که هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است ، و این شرکت باید در شبکه فاضلاب نصیرشهر تهران اقدام کند و از آن به عنوان شاخه فرعی استفاده کند.

در مصاحبه علیرضا عطایی مجله رز وی افزود: به دلیل ساخت تصفیه خانه فاضلاب در مرکز شهر خورشید ، و وی گفت که این به دلیل نزدیکی شمع سالانه به رباط کریم است ، ساخت تصفیه خانه در همان محل انجام می شود زمان بین دو شهر با این حال ، پس از ساخت و بهره برداری از این تصفیه خانه ها که نیاز به اتصال به شبکه برای ساخت و بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب نصیرشهر با پوشیدن کریم دارند.

وی با اشاره به فاضلاب شهر رباط کریم گفت: این شهرستان شامل سه شهر رباط کریم ، شهر جدید پارانا و بینی شهر است که خوشبختانه با اعتبارات اختصاص یافته برای احداث تصفیه خانه و قدرت انسان فاضلاب در دو سال گذشته ، تعداد بیشتری از 60 تا 70 درصد تصفیه خانه رباط کریم در مقایسه با سالهای گذشته پیشرفت فیزیکی نداشته اند.

آتای گفت که تصفیه خانه جدید فاضلاب شهر Parana ، یک تصفیه خانه جدید فاضلاب شهر Parana ، سه لنگرگاه در نظر گرفته شده است. ماژول 1 این تصفیه خانه 100٪ عملیاتی و مورد ضرب و شتم قرار گرفته و تقریباً سه سال است اما افزایش جمعیت است. و دیگری ، و باید راه اندازی می شد ، و پادگان شهر.

باز هم ، در هر تصفیه خانه فاضلاب 2 در شهر پارانا بیش از 95 تا 100٪ پیشرفت فیزیکی و اکنون در مرحله آزمایش است تا اگر مشکلی وجود ندارد و به دست اداره آب و فاضلاب شهری تحویل داده نشود. با این حال ، نیازی نیست که یک سوم مدول این تصفیه خانه فاضلاب از این طرف شهر باشد که فکر می کند بالاتر از هر مرحله است ، اما گفته شد اعتماد من را ابراز کرده ام ، زیرا رباط کریم معیاری خواهد بود که از منظر شخصیت شهر دیده می شود بالاترین است ، می تواند ساخته شود و یک شهر جدید از پارانا باشد. از معارضه بهره برداری کنید.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان رباط کریم یک شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب از شهر جدید را باید به طور کامل آماده سازی کند و بدون شک در زمینه ، و شاخه های شبکه فاضلاب شهرستان.

عطایی با اشاره به اینکه احداث تصفیه خانه فاضلاب مرکزی قبل از طلوع آفتاب رباط کریم به مدت یک سال و نیم احضار شده است ، گفت: تصفیه فاضلاب مرکزی قبل از طلوع آفتاب رباط کریم بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شهر به شبکه فاضلاب بیش از بیش از 65٪ تاکنون پیشرفت فیزیکی را حفظ کرده است. با این حال ، مالیات پرداخت شده به بیش از 30 in پیش پرداخت می شود در شهر رباط کریم از بدن ، که آنها در شش ماه اول هستند ، در سال های بعدی ، آنها به طور مداوم در هر یک عمل می کنند ، همه تمایز بین چیزهایی برای پول ، اگر بحث توزیع نباشد.

از سر تا اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان رباط کریم ، با بیان اینکه حدود 3000 شرکت صنعتی کوچک و بزرگ که در شهرستان رباط کریم مستقر هستند ، گفتند که بیش از 85٪ آنها ، اما در شهرک صنعتی خصوصی و دولتی واقع شده است. آنها فرمان صنعت دو دروازه شهر تو در شهر هستند. این یک مدیریت پیشرفته منفرد و دو تصفیه خانه “فاضلاب” است و فضای سبز مورد استفاده در شهرها را آبیاری می کند. همچنین حدود 85٪ فاضلاب بزرگ دانه ای و واحدهایی که در سطح شهر پراکنده هستند ، پساب صنعتی را در زمان تصفیه خانه ها مجهز نیستند.

عطایی در پایان گفت ، حل مشکل فاضلاب شهرستان رباط کریم و هر یک از شهرهای آن وظیفه اصلی این است که در بخش حفاظت از محیط زیست شهرستان رباط کریم کار کنیم و امید است این مشکل حل شود تلاش مستمر

پیام آخر

خروج از نسخه موبایل