ایستادگی در برابر جنگ نرم دشمن نیازمند آزادی عمل رسانه‌ها است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

با توجه به امر و مطابق با آن ، سردار غلام ، باروبرت کریمیان در اولین عصر چهارشنبه در پایان کتاب ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر اردبیل ، با اشاره به اهمیت جنگ نرم و نیمه سخت دشمن در جهان به شن و ماسه ، او گفت: آیین آنها گزارشی از تجربیات آنها در سیستم و چیزهایی است که در کلیسای چهار نفره وجود دارد و باعث افتخار یک وضعیت زندگی است.

با تاكید بر نقش جدی روزنامه نگاران و حضور رسانه های محلی برای اجرای گام دوم در انقلاب و اجرای دستورات ولایت فقیه ، در حال حاضر ، اگر گام های مثبتی توسط روزنامه نگاران در این راستا برداشته شده است ، تا به امروز معرفی شده است. با الیس در رسیدن به هدف و بزرگترین دلیل این است که این گروه در جامعه آزادی بیان داشته اند.

رهبر ارمنستان در سپاه شرق با تأکید بر لزوم آزادی عمل و آزادی بیان رسانه ها برای حل مشکلات مردم گفت: “مقامات ما در برخورد با روزنامه نگاران به اندازه کافی محتاط و با دقت عمل می کنند ، این گروه “می تواند همراه با بندگان به سمت پویای آینده حرکت کند ، زیرا نقطه شروع کار برای چیزهای جدید است ، با توجه به جمله ، وی در نظر گرفت.

ایجاد اخلاق امید و حمایت از حرکت انقلابی مأموریت الهی جوانان ، به ویژه در میانه فعالان و گفت: “این رسانه ها هستند که گام های موثری برای اجرای مرحله دوم انقلاب دارند و گفته می شود افکار عمومی را روشن می کند. ” تلاش كردن.

خروج از نسخه موبایل