مجله علمی و پزشکی

مرگ خاموش ۳۹ بوشهری طی سه ماه اخیر

مجله رز / بوشهر رئیس مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قبلی بوشهر گفت سه ماه گذشته 39 مرد استان بوشهر با گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند.

عبدالرحیم دادجو در توضیح این خبر گفت: “من با الهام از سم ، مسمومیت خطرناک با گاز مونوکسیدکربن یا مونوکسید کربن felis نشسته ام ، بنابراین سایر وسایل که اغلب از بخار چشمه های آب گرم و آب ساخته می شوند ، چشمه های آب گرم و پیک نیک و زغال سنگ. ” زمستان آن را انجام دهید زیرا دودکش تهویه مسدود شده است و مونوکسیدکربن اتخاذ شده توسط این اختراع می تواند برای مسمومیت محیط ساختمان ، سرانجام مرگ را گسترش دهد.

قاضی افزود: مرگ ناشی از مسمومیت با گاز “مرگ خاموش” نامیده می شود ، قاضی افزود: “سی و شش بیمار مبتلا به مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در بیمارستان با پشتیبانی تنفسی و اکسیژن درمانی و غیره. “فاعل، موضوع.

وی می افزاید: “تعداد افراد آلوده در بیمارستان ، نه نفر از آنها در شرایط کاهش سطح هوشیاری و ایست تنفسی و احیا در انتقال به موقع تکنسین های اورژانس 115 به زندگی بازگشتند”.

مدیر حوادث اورژانس پیش بیمارستانی بوشهر گفت: “گاز بی رنگ و بی بو منوکسیدکربن ناقص است ، این از انواع سوخت های فسیلی تولید می شود و می تواند به مردم آسیب برساند. ایجاد در افراد.

توماس رحیم دادجو ادعا كرد كه 20 قربانی كودكان زیر ده سال هستند و افزود: “علائم اولیه این نوع شامل سردرد ، ضعف بدن ، سرگیجه ، بی قراری ، حالت تهوع و استفراغ ، خواب آلودگی ، بی حوصلگی و خستگی هنگام عبور نیست.” خطر پیگرد قانونی علت مسمومیت و مونوکسیدکربن را افزایش داد ، از جمله در افتادن دست همه ، و افتاد ، و در اطراف نوک انگشتان یک فضای محدود رخ می دهد ، و روح باید در نهایت به بیهوشی.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا