مجله ورزشی

نوربالا به صدر/ پرسپولیس جای استقلال را گرفت

به گفته Born؛ در هفته پایانی 15 مسابقه لیگ برتر فوتبال ، تیم پیکان پرسپولیس از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم خود بود و توانست با تک گل احمد نوراللهی حریف خود را شکست دهد و با کسب 27 امتیاز در جایگاه دوم استقلال قرار گیرد.

در لحظه 9 بازی ، فرمانده محمد دریس به دلیل سهل انگاری از خطر اوضاع ایجاد شده است. سعید آقا ، به دروازه گوشه شش پله فرستاده شد ، یکی در پیکان ، وحید امیری فضای او است اما در یک زمان کوتاه نمی تواند یک شوت از دروازه خود پیدا کند ، و یک مسیر که به اتاق فوقانی منتهی می شود گوشه با فلش دفع می شود و آنها گوشه ای از تخت را می اندازند ، هنگامی که او توپ مهدی است به طوری که خطر وجود دارد که آنها ممکن است سرلک مرز مرز شهرستان را غیر از حرکت توسعه دهنده داشته باشند. شوت های 30 آگوست نادر محمدی در لحظه خطر و در نهایت آن را به ثمر رساند. حمید ، پرسپولیس ، سر شیر با ریختن او به وسط زمین ، انتهای آرش قادری دادگاه شهرستان ، که از آسیب خارجی است. 36 در یک لحظه ، در محوطه جریمه امید عالیشاه به یک خطر نفوذ پیکان تبدیل شد ، اما خطر نگه داشتن کشتی توسط دریس که پیکان را از گوشه دروازه بسته بود ، مسدود شد. نیمه اول این مسابقه بدون هیچ گونه تغییر گل به پایان رسید.

23

در نیمه دوم پرسپولیس یک بازی جدی و یک بازی یخی ارائه داد. ابتدا کمال کامیابی نیا پیکان در لحظه ای با ضربه سر در دقیقه 50 حرکت کرد. چهار دقیقه بعد ، پرسپولیس ، پیکان بعد از فشار آوردن نتیجه داد. کپی گسترده ایشاخه ارسال شده به احمد نوراللهی حرکت می کند و بازیکن بالا و در محوطه جریمه پیکان است ، موفق به گلزنی شود. وقتی یک گل پیکان لایه های دفاعی و سمت چپ را مجبور به جبران می کند. مدتهاست که این نقشه ها در لحظه برخورد توپ به جلو ، با گل برگشتی برای سنگفر پیکان محمدی استفاده می شود. پیکان منبع بازتاب بازیکن می شود تا با پرتاب مجید محمدی ، EIDI به پرسپولیس شلیک شود ، هدف این است که توپ را بزنید ، اما میله را در تیر افقی قرار دهید ، و راه خود را ادامه داد.

در دقایق پایانی ، گل محمدی این دو را به هم نزدیک کرد و این تعویض مهدی عبدی ، مهدی مهدیخانی برای ادامه حملات خود روی دروازه پیکان در زمین فشار آوردند. اگر چه ممکن است هنوز شصت پرسپولیس برگردند تا سید جلال حسینی و 90 پیکان کوچک به عقب برگردند و اجازه دهند خط سفید نرم توپ را باز کنند و همان گل را بگیرند. 15 در پایان هفته 28 امتیاز ، تیم را به سپاهان و پرسپولیس می رساند ، و دوم ، سوم و 27 به ترتیب استقلال و 26 امتیاز هستند. حالا یک بازی در پرسپولیس گل گهر است که جمعه این هفته برگزار می شود. به نظر می رسد که قهرمانان لیگ برتر در صورت تساوی یا پیروزی در این مسابقه ، نیمه وقت خواهند بود.

داوطلب: رضا عادل

لطف ها و علی سعید قاسمی رئیس

کارت زرد؛ میلاد سرلک پرسپولیس ،

ترکیب پرسپولیس؛ حامد لک ، سید جلال حسینی ، پیراهن کمال کامیابی نیا کنستانتین ، سعید آقا ، میلاد سرلک ، احمد نوراللهی ، سیامک نعمت (83- مهدی عبدی) ، وحید امیر ، احسان پهلوان و امید عالیشاه (83- مهدی مهدیخانی)

سرمربی یحیی گل محمدی

پیکان ؛ امپراتور دیویس محمد ، امیر حسین جدی ، میلاد شیخ سلیمان ، آرش قادری (امپراطور محمد امین درویشی 64) ، نادر محمدی ، ابراهیم صالح ، حسین پور ، امیر روستایی (81- معین نوشید عباسیان) ، فرزاد حاتمی (رضا جبیره 64) ؛ مجید اسماعیل بابا و eIDI

سرمربی ، مهدی تارتار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا