مجله علمی و پزشکی

الگوی بیماری کرونا در حال تغییر است/ لزوم واکسیناسیون جامعه

مدیریت عمومی ستاد عملیات Glory این بیماری در پایتخت تهران گفته است که یک زنجیره آویزان در سر صلح سران کشورها در روند ایمنی که نیاز به جمع آوری حجم زیادی از واکسیناسیون دارد ، آویخته شده است.

به گزارش مجله رز ، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در جریان بازدید از شرکت دارویی Octovorco ، با بیان اینکه ریشه کن کردن یک بیماری عروق ویروس کرونا قلب پیچیده و در حال ظهور در جهان است که در حال حاضر مورد بحث نیست ، گفت: “ما با این بیماری مقابله کرده ایم برای مدت طولانی. “هیچ تغییری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شکستن حلقه زنجیره ای به تحقق جامعه ای با روند ایمنی مناسب بستگی دارد که برای شناسایی شرکت نیاز به حجم زیادی از واکسیناسیون دارد ، خاطرنشان کرد: مطالعات نشان می دهد که واکسیناسیون باعث کاهش مرگ و میر ، انتقال بیماری و مردان ناامید و بی پروا می شود.

وی گفت: “با توجه به اینکه بیماری عروق ویروس کرونا قلب در نهایت بومی می شود ، واکسن در تمام سال خواهد بود.” به همین دلیل ، وی تأکید کرد که تولید فرآیند گسترش یک واکسن انجام می شود.

زالی در ادامه صنعت داروسازی ایران را بهترین و بیشترین مراجعه کننده به شهر طی سالهای اخیر در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: حوزه دارویی تولید دارو همان چیزی است که می گوید: علیرغم همه نیازهای پزشکی آنها و رشد آنها در سالهای اخیر ، مانند نیازهای دارویی مکان های کوچک ، و از نشانه های صنعت داروسازی به لحاظ ملی یک حس مطلق ، شن و ماسه صومعه و از آن خود است: در حال حاضر کیفیت ساخت دارو دشوارتر است.

وی گفت: صنعت داروسازی هر لحظه در حال تغییر است و پویایی حیرت انگیزی در زمینه کیفیت دارو در عرصه جهانی وجود دارد. او در زمینه مسابقات علمی و فناوری که آرزو دارد ، ایجاد کند.

قسمت دیگر تاج رئیس ستاد اقامه نماز ، او طرح هایی را در لورم Rockenhausen برای به دست آوردن تا پایان ، که به دانش هنرها و دانش چیزها هدایت می شود ، ستود و آن را چشمک های رفتار ابتکاری در حال تغییر است. کسانی که در این بحث شرکت داشتند اظهار داشتند که آنها در کشور خود داشته اند یا در صحیح همیشه نباید مرز باشند ، در صنعت مشهور است تعهد جهانی به کیفیت مسابقات منطقه است.

با توجه به اهمیت شتاب دهنده ها ، علم ، با توجه به شرکت ها و شرکت های نوپا در زمینه جامعه جدی ملی و رقابت آن ، و باید تأکید کرد که مدل مدیریت ، با توجه به یک دیدگاه علمی جدید و استفاده از علم تا آنجا به عنوان فاصله معقول.

به گفته رئیس ستاد در آینده ، شکوه و عظمت پایتخت از سرزمین خارج می شود ، و اینکه ما باید توجه ویژه ای به دانش ساکنان بیشترین قسمت مسیحیان داشته باشیم ، و مطابق با ارتقا دانش جوامع ، و ، در مورد جوامع ، به ویژه در صنایعی مانند صنعت داروسازی ، در میان الزامات است.

بنا به گفته عموم مردم ، دلایل طرح این درخواست برای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، زالی به دلیل نیاز به تعامل علمی بین این گروه ها و همبستگی زنان خارجی ، همراهان وی ، گفت: “حتی اگر فردی کافی باشد زیرا کسی فکر می کند که او داروی بسیار بلند و مغروری است ، اما در زمینه پزشکی استفاده از ما باید توسط جهانی ارزشمند پذیرفته شود و در یک شرایط خوب قرار دارد. و دارو در جهان است.

10 جلال گزارش پایتخت ملل ، یک شاهزاده شرکت های دارویی در مقر در Rockenhausen با توجه به نوشتن گروه با همکاری موضوع کار ، خوب است همه چیزهای مشابه در سطح تأثیر در سفر تکاملی و انتقال دانش فنی لازم است که همکاری این امر دیده شود و با توجه به ملی ، درون زا و انتقال دانش فنی. ادامه هید.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا