مجله ورزشی

سخت گیری زیاد فدراسیون جهانی پینگ پنگ در مورد کرونا/ روزهای حساس پیش روی نوشاد و نیما

ما پروتکل های فدراسیون جهانی تنیس روی میز را برای بازیکنان شستیم تا در مسابقات مقدماتی جهانگرد جهان قطر المپیا شرکت کنند.

به گزارش مجله رز و به نقل از العالمیان نیما ، نمایندگان ایران در مسابقات مقدماتی تنیس روی میز المپیک و دو برادر برای دریافت مجوز حضور در المپیک در ماه مارس به دوحه قطر سفر کردند.
طبق برنامه ریزی انجام شده به صورت فدراسیون ، ادامه لیگ برتر از 15 تا 16 فوریه و بلافاصله پس از اردو و نفرات انتخابی تیم ملی در شش تیم اول برگزار می شود.
و از این واقعیت که آنها به کل دنیا نزدیک نخواهند شد ، بنابراین از طرف نوشادا شرکت نیما در جهان ، مقدماتی بازیهای المپیک و مقدماتی آسیا از نظر محتویات توضیح داده می شوند ، در دوحه در قطر در تاریخ 27 مارس.
به او گفته شد فدراسیون جهانی قرار است در مسابقات دوحه شرکت کند تا یک هفته قبل از عزیمت و سه روز قبل از عزیمت در آزمون تاج شرکت کند و فدراسیون های ملی و فدراسیون جهانی نتیجه آزمون منفی را ارسال کند.

بازیکن پینگ پنگ باید در آن زمان تست دوپینگ انجام دهد و به مدت دو روز بسته به دوحه نرسید.
با توجه به طراحی جهان پس از دو روز قرنطینه قادر به انجام دو روز در دوحه 29 مارس ، اولین تور جهانی و حضور در 31 مارس.

قطر اعلام کرد که در سه مسابقه تاج ورزشکاران با سه یا چهار روز شرکت می کند و در صورت مثبت بودن یک نفر را تأیید می کند ، باید به مدت 14 روز تعطیل باشد و اجازه شرکت در مسابقات را ندارد.

به همین دلیل بازیکنان جهان مسئله چند روز بود ، اما همچنین باید بسیار مراقب باشند و باید به آنها مراجعه شود ، زیرا تاج امتحان مثبت و از دست دادن به دلیل انتخابی المپیک است.

تاج هیئت مدیره فدراسیون غم انگیز نیز آزمون بازیکنان در لیگ ، تیم ملی در روز برای ورود به مردان ، آزمایش آنها و برای بار دوم تاجگذاری کامل ، و او با قدرت مدت چهل روز به اردوگاه رفت.

کنیاتا و نوشاد عالمیان ، امیر حسین هدایا ، افشین نوروزی ، آری محمد علی امیری روئینتان و فرمانده ارتش.

برنامه مسابقات اخوان در جهان و دوحه در قطر به شرح زیر است:
اولین تور جهانی (4 تا 6 مارس)
دومین تور جهانی (6 تا 13 مارس)
مقدماتی المپیک جهانی 14-17 مارس (24 تا 27 مارس)
مقدماتی المپیک آسیایی 18-20 مارس (28-30 مارس)

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا