رقابت بیش از ۲۳۰ شرکت واکسن سازی در دنیا برای مهار کرونا

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا ناجی ، با اشاره به اینکه یک سال پس از شکوه و عظمت نسل بشر ، و بسیاری از آنها از مشکلات روحی و زیستی و اقتصادی رنج می بردند ، تأکید کرد ، لازم است هرچه سریعتر واکسیناسیون توده ای همه گیر را کنترل کنیم.

وی افزود: افتخار دولت برای رعایت بهداشت و دستورالعمل ها ، بنابراین آزمایش های تشخیصی باید درمان ، انزوا و تمایل به قرنطینه و در نهایت واکسیناسیون باشد.

وی گفت: “کروناریا خدا” نمی تواند بیماری ، جدی ترین اشکال بیماری را درمان کند. “حیوان مهمترین قسمت کنترل ویروس است ، اما اکنون وضعیت فراهم شده است. “

دکتر. ناجی گفت: هیچ گونه عفونت ایمنی متداول ناشی از طبیعت وجود ندارد و ثبت های بی شماری در جهان انجام داده است که تضمین نمی کند ایمنی محدودیت طبیعی برای حلقه جولان است.

رئیس مرکز تحقیقات ویروس گفت: “ما باید ایمنی کافی واکسن ها را تضمین کنیم.” در میان این واکسن ها: این در کار تعداد کمی از بین 75 واکسن خوشحالم و از کارایی واکسن ها خوشحالم و از 70٪ کارآیی خود را دارد.

“به طور کلی ، بیش از 230 واکسن در جهان در حال حاضر در آزمایشات بالینی و در یک مرحله مقدماتی قرار دارند ، که برخی از شرکت های دارویی برای تولید واکسن بیشتر این نشان دهنده اهمیت تاجی است که کنترل کل جهان را دارد.

دانشگاه گفت: “برخی از این واکسن ها نمی دانند که چگونه از آزمایش بالینی با دریافت مجوز استفاده اضطراری وارد دوره چهارم شده اند.” سازمان.

دکتر. ناجی از واکسن های پروتئین هدف اصلی یک افزایش است ، اشاره کرد که ، به عنوان مثال با فضل ، واکسن را برانگیخته است ، به عنوان مثال ، یکی از آنها سومین واکسن ها است ، عصبانیت کند است ، زمان Phasellus elit id ، و نتایج اخیراً منتشر شده است. ایران مشترک بین واکسن است و سومین بار آزمایشات بالینی در ایران است ، اسپریت ، نوعی واکسن پروتئینی است.

واکسن های غیرفعال با واکسن های دیگر علیه بیماری کرون که هدایت مرکز تحقیقات ویروس را بر عهده دارند ، اظهار نظر کردند و افزودند: “بین واکسن های غیرفعال ، می توان اشاره کرد که نسخه چینی واکسن های Sinofarm و ایران ، واکسن های بیابانی ایران در این مکان است.”

دانشگاه کلاس متفاوتی از واکسن های ضد کرونا ، واکسن های ناقل را معرفی کرد و افزود که واکسن های ناقل معروف ، Astrazenka Oxford Sputnik 5-Johnson و Johnson واکسن هستند.

به گفته دکتر واکسن های ناجی ناقل نیز به دو دسته تقسیم می شوند: گروه اول واکسن های پروتئینی مورد نظر را که تکثیر می شوند ، بیان نکردند ، طبق گروه ، واکسن های ناقل.

وی گفت: “تفاوت بین واکسن cd های Pfizer و واکسن های موجود.” “جالب است بدانید که یکی از واکسن ها و چهارمین اعتراض به این نوع محصولات در ایران.”

دکتر ویروس شناسی در دانشگاه واکسن هایی را برای انسان معرفی کرد ، به عنوان بخشی از واکسن های دیگر در جهان ، می افزاید: “این واکسن ها برای ویروس ، همانطور که از پروتئین ساخته می شوند و قرار است بالغ شوند و این واکسن ها است ، میشل. “

شهید بهشتی مرکز تحقیقات پزشکی دانشگاه علوم ویروس ویروس را معرفی کرد مرد دیگری واکسن بیمار شد و واکسن م againstثر علیه کووید ادامه داد: “تعدادی از شرکت های دارویی برای تولید واکسن هایی که نیازی به آن نیستند.”

دکتر گفت: “بیشتر واکسن های موجود پروتئین ویروس در سنبله یا سطح قرنیه را هدف قرار می دهند که پروتئین را از ویروس وارد سلول می کند.” ناجی این دارای تعدادی آنتی ژن پروتئین است که توسط سیستم ایمنی بدن هدف قرار می گیرد.

این دانشگاه ادامه داد: اولین واکسن مجاز به ورود واکسن 3 آزمایش بالینی واکسن Pfizer است که بیش از 94٪ از نظر تزریق موثر است و در سراسر جهان است.

وی گفت: “همه واکسن های موجود مجاز نیستند ، صرفنظر از موارد اضطراری.” “فرآیند تولید واکسن وقت گیر است و به هیچ وجه قابل مقایسه با تولید دارویی نیست که این دارو در شهر واکسن خود برای محصولات پزشکی استفاده شود.” وی میلیاردها نفر از افراد شاغل را نجات داد.

دکتر. ناجی از واکسن ها اطمینان خاطر دارد که باید ساده باشد ، به عنوان یکی از مهمترین جنبه های تولید واکسن ، و بلافاصله وی اضافه می کند ، “آزمایشات حیوانات است و آزمایشات انجام می شود و وارد آزمایش دیگری می شود ، مردم ، ملتها و در قد و قامت ، برای برگزاری جلساتی با گروهی از بیماران “.

فرایند تولید واکسن بسیار وقت گیر است و تأکید کرد ، گفت: “به دلیل نتایج وضعیت اضطراری کرونا ، و برای ایجاد واکسن های جمعی بالا و ایمنی جامعه ، به ویژه واکسیناسیون در کرونا به یک مکان مهم تبدیل می شود. “

وی گفت: “در حال حاضر ، واكسن هایی كه در بازار هستند ، حتی اگر مجاز نباشند ، واكسن هایی ندارند كه دارای مجوز اضطراری باشند. در حقیقت ، ما همچنین باید به دنبال اطلاعات جدید در مورد واكسن ها به دنبال تزریق در جهان باشیم.” اجازه دهید بار چهارم.

دکتر گفت: “همه واکسنهای Glory برای استفاده اضطراری ، و هیچ مرگ تزریقی واکسن مجاز ، مجوز ندارد و همچنین شامل واکسنهای کاملاً تایید شده و رایگان از جامعه ملی به عنوان Pfizer است.” ناجی

طبق اسناد عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، این استاد دانشگاه در دانشگاه تأکید کرد که واکسن مدرن پس از واکسن های Pfizer توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید شده است و ادامه داد: این واکسنی است که یکی از ژنومیک ها نیز است. واکسن توالی تلاش کافی. بالا

یک عضو هیئت علمی شایان ذکر است که همه مزایا و معایب واکسن های ارائه شده: “آنچه در مورد توانایی cDNA واکسن در تولید انبوه واکسن مهم است.” اینها نمونه هایی از واکسن ها هستند که سیستم ایمنی بدن هومورال سلولی را تحریک می کنند. بعلاوه ، به دلیل تکنولوژی بالا ، این تولید واکسن بسیار چابک است و در پاسخ به وقوع انواع جدید ساختار و ترکیب انواع جدید ، می تواند به سرعت تغییر کند.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال ، به سرعت شرکت modren انواع جدیدی از واکسن را طراحی و به بازار عرضه کرده است.

طبق گزارش های عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر ناجی توضیح بیشتری در مورد واکسن ، ناقل ، و گفت: آکسفورد Sputnik 5-جانسون و جانسون از ژنوم واکسن و ویروس های حیوانی و انسانی به عنوان بردار استفاده می کنند.

خروج از نسخه موبایل