مجله علمی و پزشکی

بزرگترین شرکتهای دارویی جهان برای بیماری همه گیر بعدی آماده نیستند

طبق شفاف ، در استفاده از مواد مخدر Access Foundation ، یک سازمان غیرانتفاعی در هلند ، در یک گزارش واضح در ابتدای گزارش مستقل میزان مرگ و میر Nipah تا 75٪ برای مردی در چین با احتمال ایجاد خطر برای نزدیکترین عامل ناشی از اپیدمی. بزرگانی که هم اکنون در داروخانه های 19 Covid تمرکز دارند آماده مقابله با این بیماری هستند.

“او مردی است که ممکن است دیگر فوتبال نوظهور نگران کننده باشد ، اما پس از آن می تواند محافظ عفونت اپیدمی ، مقاوم در برابر دارو باشد ، مدیر اجرایی بنیاد دسترسی به دارو نیز همین حرف را می زند.

خفاش ها و گسترش میوه های نادر میوه خوار ، که می توانند علائم شبیه آنفولانزا و آسیب مغزی ایجاد کنند. طبق سازمان بهداشت جهانی ، ویروس می تواند جذب شود و مغز سرد را از بین ببرد.

در سال 2018 ، یک مرد 17 نفر را در ایالت کرالای هند کشت. اما در کشورهایی مانند عربستان سعودی و ایالات متحده سبزیجات و میوه های منجمد و فرآوری شده را به دلیل شیوع این کشور ممنوع کرده اند.

به گفته شفاف ووردن ، نتایج شاخص گزارش پزشکی در سال 2021 منجر به اقدامات 20 شرکت دارویی در جهان برای دسترسی بیشتر به واکسن های تشخیصی و اصلاح شده پزشکی شده است. مطالعه تحقیقی نشان داد که بیماری Covid-19 به یک سال افزایش یافته است ، اما خطر ابتلا به سایر اپیدمی ها در مورد از بین رفتن برعکس است.

بر اساس گزارش مبانی این است که گریه کنید: دوسالانه ، بیماریهای عفونی ، یعنی از 10 مورد از 16 ذکر شده به عنوان تهدیدی برای سلامت عمومی سازمان بهداشت جهانی برای بزرگترین ، اما این نیست تولید یک سری از پروژه ها در نظر گرفته شده است که در شرکت های دارویی جهان.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا