مجله علمی و پزشکی

تاریخی که واکسن کرونا در دسترس همه ایرانی ها قرار می گیرد

مجله رز / اردبیل متخصص طب داخلی گفت: “واکسنهای قالب سازی را دست کم نگیرید ، زیرا ممکن است یک فاجعه باشد.”

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر اشکان نقو نیا ، با اشاره به نتیجه منافع شخصی بیماری ویروس کرونا قلب ، اظهار داشت: از آنجا که مسئله مراقبت از خود و به ویژه مهمترین اثر مقابله با تاج ، بیماری همه گیر منافع شخصی است ، باید در دو قسمت انجام شود ، اولین قسمت از زمان عفونت ، که ممکن است از چنین مواردی محافظت شود تا جایی که می تواند به جامعه ارجاع داده شود و بزرگتر شود ، و شستن دستها به طور منظم ، به ویژه هنگامی که فاصله ماسک برای انواع مختلف استفاده از دستکش اهمیت دارد. و غذاهای خام مانند گوشت ، مرغ و گله ها ، و تبدیل غذا به ضدعفونی کردن اصول دنیای خودشان ، اجتناب از اتحاد ، اجتماعات و مکانهایی که اگرچه از نقاط مختلف دور هستند و پرداختن به مراقبت ویژه برای ورود به سفر ، و افرادی که گروههای پر خطر را اداره می کنند ضروری است.

او گفت ، “از نظر داشتن اطلاعات مراقبتي مناسب كه توسط پزشك براي علائم دردهاي بدن ، تب ، لرز ، سرفه ، نتيجه كوتاه سنجش و نقص چشايي و غيره توصيه مي شود. انجام شود. “افرادی که به اصول این دوره چهل روزه علائم را به معنای دقیق آن رعایت می کنند ، و به این ترتیب که در مسافت طولانی تر و شخصیت اجتماعی نیست. حتی اگر مواردی که به من توجه می کنند به پیشنهادی که توسط و ارائه یک معالجه خاص از جماعت ارائه شده است ، تا در دوره بهبودی خود از یک دوره چهل روزه بیماری وقت بگذارد و زمان بهبودی ذکر شده را تا پایان زمان باقی نگذارد.

این متخصص طب داخلی گفت: “اگر این اصول رعایت شود ، مطمئناً نمی توان با بیماری همه گیر بعدی قله ها را مشاهده كرد.”

در دسترس بودن شهروندان ایران ، واکسن باید حداقل شش ماه در سال باشد

و یکی از بزرگترین ها در روزهای اخیر ورود به قله چهارم است که هرچه بیشتر محتمل است. وی گفت: “یكی از اتفاقات ناخوشایند اتفاق افتادن بررسی واكسن منجر به افسردگی و القای بی توجهی شده است.” و این داستان قرار دادن تاج در حالی است که اولاً ، متأسفانه ، در دسترس بودن واکسن برای مردم ایران حداقل شش ماه در سال طول می کشد ، ما هنوز در مورد اثرات مثبت دوم برای کنترل واکسن مطمئن نیستیم همه گیری یک واکسن خطرناک است زیرا تصور می شود که می تواند بسیار کاهش یابد.

این خطر اوج نزدیکتر از آن است که او به این فکر کند و چهارم ،

نقو نیا با بیان اینکه این روزها تفکر ما در کشور دیده می شود ، افزود: این موضوعی است که هر چیز دیگری با حذف ادیان مختلف ، البته نوروز همراه می شود که با بازدید و مسیرها همراه است. با کنار هم قرار دادن این م componentsلفه ها می توان نتیجه گرفت که خطر قله چهارم از آنچه فکر می کنیم نزدیکتر خواهد بود و خبر بدتر این است که طبق gnttata نمونه آماری تعداد موارد و مرگ و میرها هر قله از قله قبل بالاتر است و سریع به شرکت بگویید.

دکتر اردبیل با اشاره به توانایی این مرد در ایجاد تغییرات مختلف ، گفت: “به عنوان یک تجربه شخصی که بیماران در بیست روز گذشته بدتر از مدت مشابه چند ماه قبل و جدی تر ریه بستری شده اند.” انتقال اما این تصادفی است یا تغییر در مجموعه آزمایش های پیشرفته ویروس ، که متأسفانه در تهران نیست.

نقو نیا تأکید کرد: در من نیست ، عضو کمی هم نیست و ایمنی مراقبت از کل افراد است ، اما به عنوان یک شهروند ، باید به کادر پزشکی در استان ، در سمت مدیریت و اداره بگویم بدن ، که در مراکز درمانی خوب نیست ، یکی از دلسوزان است و برای او ، قاتلی است که در حالی که بیهوش است ، مقصر این چیز است. در نجات مردان ندارد. کارهای برجسته دانشگاه علوم پزشکی رئیس جمهور استان اردبیل و همه مواردی که ما را به یک علم تبدیل کرده است ، امکانات درمان پزشکی در سایر حوزه ها ، هیچ راهی کم ندارد.

این پزشک اردبیلی امروز ادعا کرد که همه درمانهای م forثر برای مدیریت بیماران مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در بیمارستانهای استان وجود دارد و این خوشبختی ماست که باید متذکر شویم: اما به نظر من مهمترین مسئله در اوج و اوج قله بیماری کمبود فضای فیزیکی و پاسخ های مربوطه است. در چنین شرایطی ، تهیه در بیمارستان های میدان جنگ به صورت جایگاه می تواند به حل این مشکل کمک کند و در صورتی که مطمئن باشم در تمام برنامه های مدیریت دانشگاه مورد توجه قرار گرفته اند ، به اوج خود برسد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا