مجله ورزشی

شوک سنگین و باورنکردنی به جامعه ورزش/ درگیری جنجالی ستاره‌های سرخابی/ لژیونرها در اروپا درخشیدند

به گفته Born؛ در هفته گذشته ، و من مطمئن هستم که در بسیاری از ورزش ها ، و به ویژه مهم ، ثابت شده است ، به طوری که شایعات اشاره دارد.

برنده هفته: آلومینیوم اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک هفته از مسابقات باشگاه های لیگ برتر کشور در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان تیم پرسپولیس بود و موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود بگذرد تا اولین شکست مدافع عنوان قهرمانی لیگ در برابر APULEIUS خارج از سفید باشد. چمن ها و توکلی شاهین را به ثمر رساند .. آلومینیوم کمال حمید پاکدل کامیابی نیا و در را به ثمر رساند.

دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک ، پرسپولیس

بازنده هفته: پرسپولیس تهران ،

تیم فوتبال پرسپولیس ، فینال لیگ قهرمانان آسیا ، که هنوز به پشت سر ایده آل خود نرسیده بود ، آن را از دست داده است و برای اولین بار میثاق آلومینیوم اراک را تجربه می کند. پرسپولیس ، برنامه ریزی ، و از این 10 بازی فقط 15 امتیاز بدست آورد ، تا به آن پایبند بماند و از این نوع در خدمت مدعیان استفاده کند ، البته به دلیل اینکه اراده آزاد ندارد ، اما تا پایان فصل تا میانه سود از آن برای سایر نقاط.

دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک ، پرسپولیس

سرمربی هفته: RaSoul خطیبی

RaSoul خطیب ، سرمربی تیم اراک ، آلومینیوم و تیم را به فوتبال لیگ برتر رساند ، یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس خوش شانس بود و توانست اولین حزب مخالف را ثبت کند. آخرین باری که تیم خطیبی استقلال دور رفت و در این دو بازی موفق شد تیم ماشین سازی تبریز را ببرد ، نشان می دهد که او ممکن است راه کسب نتیجه در سرخابی ها را به خوبی بلد باشد.

505

ما در روز هر هفته تحت هرگونه ارعاب جمعیت به نفع خود هستیم: مهرداد میناوند

مهرداد میناوند ، فوتبال در کشور ما ، سربازان باسابقه ما ، او زندگی خود را به خاطر علت بیماری عروق ویروس کرونا قلب برای یک جدی نابود کرد و در یک مجمع به یک فوتبال باور نکردنی توسط طرفداران ورزش زده شد. علاوه بر بازی در تیم ملی ، همچنین در تیم های فوتبال میناوند پرسپولیس ، استورم یونان سپاهان بازی کرد.

زندگی مهرداد میناوند

ستاره هفته: مهدی طارمی

در روز اول هفته ، زمانی که به ترکیب پانزدهمین لیگ توسعه پرتغالی رسیدیم ، تیم فرانسوی در تیم بندر رم بازی می کرد ، متناسب است و به نفع پایان چله است. مهدی طارمی ، مهاجم ایرانی ، پورتو ، که از ابتدا ترکیب اصلی این تیم بود ، در دقیقه 15 موفق شد تنها گل بازی را به ثمر برساند و 3 امتیاز را با یک روز روشن با پورتو سپرده ، پرسپولیس سابق ، مهاجم تیم ادامه داد. دوباره

501

هفته دروازه بان ، علیرضا بیرانوند

22 و هفت از رقابت های لیگ فوتبال بلژیک ، کامل در خانه دو گل به پایان رسید و پیروز شد. در این بازی ، علیرضا بیرانوند ، مدافع ایران و در حال حاضر تیم اصلی ، 90 دقیقه بازی کرد و دوباره از گلوی آنتورپ عملکرد حافظه بهتر و یک کلین شیت داشت. مدافع سابق امیدوار است برای همیشه برای بازگشت به اداره نیویورک بازگردد.

36

هفته هت تریک ، رضا قوچان نژاد

زوله ، مهاجم تیم فوتبال ایران ، عملکرد خارق العاده ای را که در مقابل جایگاه خودش در ویلم ارائه کرد و هوشمندانه به تنهایی به سه امتیاز افزایش داد. ده دقیقه رضا قوچان نژاد هت تریک بیاد ماندنی و شصت و سه را باز کرد. پس از هت تریک در مقابل آرنولد گوچی شماره 3 را در جلو نشان داد و توپ را پسران امیل زولا با خود از اتاق خارج کرد.

55

یک هفته فرمانده معترض محمد دانشگر

دانشگر امپراطور ، ماهومت ، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران ، سایپا ، که از همان ابتدا برای آبی ها بازی می کرد ، بنابراین می تواند در شکست استقلال باشد. در پایان نیمه اول در جهتی که دانشگر به شدت اعتراض کرد و داور مسابقه را با کارت زرد محکوم کرد. حنیف قصد دیدار با کارت قرمز دانشگر عمران زاده را نداشت که فرزند معترض به صداقت قاضی بود و او را دریافت نمی کرد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال - سایپا

اختلاف یک هفته ای در دربی میلان

این دو در تیم های فوتبال میلان ، اینتر جام حذفی دیدار کردند که با جنجال زیادی همراه بود. 45 در حال حاضر ، داور باید روماگنولا داشته باشد و خطا در برخورد با ضربه آزاد لوكاكو نراتزوری به وقوع پیوسته است ، اما این مشاجره میان او و سخنان زلاتان لوكاكو داغ شده است ، كه در حین مشاجره به جسمی تبدیل شده است. بازیکنان دو تیم ، نبردها را انجام می دهند و آنها وارد دو چیز جداگانه می شوند ، اما تا آنجا که درب رختکن است ، با توجه به این اختلافات ، در ادامه است.

95

مرگ هفته: فرانک لمپارد

فرانک لمپارد ، چلسی زیادی در انگلستان ، یک جوان ، شهر رومیان را به یغما برد و پس از ناامید کردن به دلیل نتایج جدید ، در مقایسه با آبراموویچ ، مالک روسی شیرها در توماس توخل و ثروتمند است ، اما بوروسیا دورتموند سابق و پاری سن ژرمن و بخشی از آن به آلمانی است. بنشین ژنرال به زودی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود.

28

پیشنهاد هفته: خود لیگ برتر ،

تیم فوتبال و تهران گفت که در هفته سوم باشگاه فوتبال لیگ برتر فوتبال از کشور ، ونوس استقلال تهران میهمان پرسپولیس مسجدسلیمان خواهد بود و میزبان ماشین سازی تبریز شنبه در ورزشگاه آزادی است. تیم های لیگ استقلال ، سپاهان و نفت آبادان آسپادانا در رده های اول تا سوم جدول بیستم قرار دارند.

500

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا