مجله علمی و پزشکی

هزینه دارو و درمان اعتیاد با بیمه سلامت چقدر تمام می‌شود؟

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بهداشت ایران ، به تشریح پوشش بیمه ای خدمات بیمه سلامت از معتادان متجاهر پرداخت و گفت: تعرفه های مصوب درمان اعتیاد در بخش دولتی در سال 1999 ملاک ایمنی برای پرداخت هزینه های درمان اعتیاد در بهداشت نیست. سازمان ایران.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر حاجی محمود حنان وی به پوشش بیمه ای معتادان متجاهر ، خدمات بیمه درمانی اشاره کرد و گفت: طبق دستورالعمل اجرایی ، ارائه خدمات بیمه درمانی معتادان متجاهر توسط شورای عالی بیمه تعرفه های سرپایی درمان اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان در امور عمومی و خصوصی بخشهای مورد تأیید هیئت دولت. “سازمانهای بیمه پایه برابر است با سهم پرداخت 70٪ تعرفه مصوب در بخش دولتی.

وی با اشاره به ارجاع به دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات پزشکی به معتادان متجاهر و دستورالعمل های روان گردان سالانه بررسی می شود و با اعلام اینکه ایمنی دبیرخانه شورا افزود: معادل 90 درصد تعرفه مصوب در بخش دولتی است.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی بهداشت و درمان ایران ادامه و هزینه دارو نرخ مصوب سازمان غذا و دارو را براساس فاکتور خرید و مطابق با قوانین بیمار و پوشش بیمه درمانی دریافت کرده است.

تأکید بر اینکه اکنون تعرفه های درمان اعتیاد در بخش دولتی در سال 1999 مورد تأیید است ، معیار مطمئنی برای پرداخت هزینه های درمان اعتیاد سازمان بهداشت ایران نیست و قابل اعتماد نیست. خدمات ارائه شده است ، در صومعه ، که ، با توجه به درمان با بسیاری از مراکز و مراکز مسکونی به منظور بهبود سو abuse استفاده و تحت پوشش قرار نمی گیرد با اغتشاشات REFIT بیمه اساسی.

حاجی محمود اظهار داشت ، مراکز درمان خدمات ترک اعتیاد ، از جمله پیمانکاران دریافت کننده مراکز ترک اعتیاد ، مراکز بیماران و واحد درمان اعتیاد به مواد مخدر دولت و داروهای غیر آگونیست خصوصی در بخش دولتی و مراکز کاهش آسیب برای واحدهای ترک اعتیاد آگونیست و داروها در وزارت رفاه و سازمان موجود است.

و سپس ، وقتی او این حرف را زد: 138 198 مرکز دولتی به فرماندهی مراکز ، هر دو سازمان دولتی و خصوصی نیستند ، علاوه بر این ، طرفین مربوط به قرارداد با سازمان بهداشت هستند. 26 هزار نفر از مردان ، به منظور استفاده از این سازمان و برخی از افرادی که 524 130 نفر را تحت پوشش خود قرار داده اند ، بسیار بیشتر از یک میلیارد ریال هزینه شده اند و از این گروه.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا