مجله ورزشی

اهداف فدراسیون شنا برای برگزاری مسابقات جام «زنده رود» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، پس از شیوع تاج استخرهای ورزشی و قفل شده برای جلوگیری از بیماری عروق کرونا ویروس قلب. پس از پیگیری فدراسیون شنا ، اگرچه در برخی از استان ها از آب راضی بودند.

به منظور ایجاد انگیزه در شناگران ، برنامه ریزی شده است که مسابقه ای به نام جام شنا رود رود شنا برای بانوان در اواسط مارس سال جاری برگزار شود ، که انگیزه شناگران را در تمرینات دنبال می کند.

شهرناز ورنوس ، نایب رئیس بانوان فدراسیون شنا ، آماندا در مصاحبه ای با هدف برگزاری جام فدراسیون و شنای زندرود. استخرهای شنا توسط موسسه منطقه نزدیک به هشت ماه بسته بودند. در حال حاضر ، استان ها ، حتی با صدور ، هر یک از استخرهای فعال در استان.

وی گفت: “در وقفه حرکت در تمرین ، زیرا این تمرین است که من نیز به متخصصان شنا سپرده شدم و دلسرد شدند ، زیرا آنها از دست داده اند ، و بنابراین در اختیار فدراسیون قرار می گیرد و هیچ چیزی را به او نمی آموزد.” مسابقات شنا در آب ، به قطب و بالاتر از آن ادامه دهید.

رئیس و معاون زنان فدراسیون زنان شنا تأکید کردند: “اگر بتوانیم مجوز مسابقات فساد را بدست آوریم مطمئناً مسابقات ضد گلوریا برگزار می شود.” در حال حاضر ، قانونی که ژنرال ما را ارسال کرده جزئیات را ارائه نکرده است ، ما باید مجوز داشته باشیم تا یک توسعه دهنده داشته باشیم ، اما این نویسنده گناه در اواسط ماه مارس ، اگر اکنون می تواند این کار را بکند و همه شما توسط ما: اعلام کنید.

ورنر در پاسخ به این س ،ال که پروتکل های مربوط به سلامتی در حال رقابت هستند ، گفت: “در حال حاضر ، ما یک نوع رقابت را برای سنی شناسایی کردیم که در آن بتوانند پروتکل های مربوط به سلامتی شناگران را که سازماندهی کردیم ، دنبال کنند.” البته همه اینها به امکان گرفتن مجوز بستگی دارد. پس از اجازه فرد همه چیز را به ما اعلام می کند. در واقع ، اولویت بودن برای ما و ایمنی شناگران از بین رفت.

و او گفت ، تأکید کرد: “با ورزش شهر در تماس نیست ، تا شما بدانید که برخی از شناگران خوب توسط افرادی که ممکن است از مدرسه آموزش خارج شوند ، به دلیل نداشتن استاد ، پایین آورده شده اند تا برای وفاداری باقی بمانند ، زیرا ممکن است از فدراسیون آنها استنباط شود ، این باعث می شود که خرد نشدن توسط شناگران خوبی که توسط او انجام شده است ، باعث می شود” ما آرزو می کنیم دختران ایرانی که مادران آینده هستند ، ورزش کنند تا در یک محیط سالم بمانند. از این طریق ، همانطور که برای پول آن هزینه می کنیم: برای آن قبل و بعد از نجات.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا