مجله اجتماعی

دولت از گزارشگران فساد حمایت کند/ ضرورت ایجاد بسترهای امن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طبق گفته آمند عصر روز دوشنبه سید حجت الله علم الهدی چهارمین روز وبینار همچنین ، از شر و قدرت ستاد باید گفت که ممنوعیت دامغان ، که برگزار شد ، با توجه به نیاز به بازرسی از متن مناسب در زیر آن تا زمانی که شما بخواهید برای عموم مردم به اداره همکاری در مبارزه با فساد بپردازید ، و کار ، باید مورد تأکید قرار گیرد ، در دولت باید از فساد خبرنگاران در طرف دیگر کشور پشتیبانی کند.

وی با بیان اینکه ایجاد یک توسعه دهنده امن و مطمئن برای گزارش چنین خواسته ای مهم فاسد است ، افزود: آنچه برای محافظت از قانون ، به ویژه دادگستری و یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به کسانی که گزارش فساد می دهند ، رسیدگی شود ، ضروری است.

رئیس مرکز تحقیقات قوه قضائیه با تأکید بر اینکه کار ذاتی دولت مقابله با فساد است ، “روز مخالف کمبود بازرسان مختلف کارگران است. از طرف دیگر ، نیروی انسانی و بودجه کافی ندارد این واقعیت است که برای مبارزه با فساد به حمایت عمومی نیاز است.” طرف شما.

علم الهدی صحبت می کند ، این مکانی است که دولت باید بستر را فراهم کند ، وی گفت: “اگر دولت این امکان را فراهم کند تا بتواند اطلاعات را ارائه دهد و فساد را گزارش کند ، بدون هیچ ترس ، فساد و متخلفان احساس امنیت نمی کنند . “

وی اظهار داشت که او سفارش و تأیید خلقت خدا را فراهم می کند ، امیدواری پایگاه های مطمئن و مطمئن ، پس از دریافت گزارش های فساد اداری: برای ، و ممکن است ترس از خدا افزایش یابد ، به فساد با افزودن خاصیت نی ، و در قضاوت در ذهن مردم نیست که انصراف دهد ، و در بخشهای خاصی از قضاوت و توانایی گزارش با لکه با غیر سازمان یک سازمان بازرسی است .

مرکز تحقیقات قوه قضاییه اظهار داشت که ، البته ، اسناد عمومی باید همراه با تصمیم گیری باشد ممکن است بر اساس اسناد ارائه شده نقض باشد ، کارشناسان از سازمان ملی برای کار نظارت و تأیید گزارش هایی که مسئول بررسی و ارزیابی هستند ، ترس دارند.

به گزارش آنلاین ، این چهارمین بار است وبینار دامغان یک مسئله شخصی است. به این منظور، وبینارها البته ، مسئولیت و فرهنگ نظم ، گسترش معروف به دست آورد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا