مجله علمی و پزشکی

فهرست شهرهای قرمز و نارنجی کرونا اعلام شد

به گفته شفاف ، سخنگوی ستاد ملی شکوه روند رو به کاهش است و بیماری در کشور به 7 شهر قرمز ، نارنجی 30 شهر ، 219 شهر ، زرد و آبی 192 شهر در کشور است.

میزان عملکرد دستورالعمل ها در کشور به بیش از 86 درصد رسیده است. سومین اوج بیماری بیماری کرونا قلب در اسکار هفته گذشته از استان مازندران. هفته گذشته 43 شهر با 401 شهر نارنجی زرد وجود داشت که از این تعداد شهرها در حدود 15 تا 18 نارنجی در استان مازندران واقع شده است.

در طرح جدید ، 192 شهر از وضعیت زرد حذف شدند هرگز نماینده و روند بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، و میزان بستری شدن در این شهرها کاهش یافته است ، دو بیمار در هر 100000 نفر ، و روند رو به کاهش است ، وضعیت بیماری در آن شهرها بسیار بالا رنگ زرد برای بارهای کمتر از 192 است که به درستی در شهرها و شهرهای خود قرار می گیرد.

خوشبختانه ، روند به سمت ایران پیش می رود ، مثلاً در بیماری بیماری کرونا قلب 80٪ به این تغییرات و بستری شدن در بیمارستان برای مرگ و میر بیماری کرونا 70٪ ، که عملکرد عمومی دادستان ها بود.

شاخص تاج برخی از ایالت ها

شهرهای آستارا ، رضوانشهر ، وی در استان گیلان به میشال ، رشت ، رودبار ، آستانه اشرفیه ، لاهیجان ، لنگرود ، رودسر داد

شهرهای رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، کلاردشت ، چالوس ، نوشهر ، لیس ، محمودآباد ، بابلسر ، جویبار ، بابل ، سیمرغ ، سوادکوه شمالی ، سوادکوه ، میانرود ، بهشار ، گلوگاه در استان مازندران

استانهای ترکیه ، گرگان ، گلستان و شهرهای علی آباد مینودشت

در برخی از شهرها ، 3 و 4 گروه شغلی هیچ محدودیتی ندارند.

شاخص تاج قرمز شهرها

آمل ، ساری ، فریدونکنار ، نکا قائمشهر و در استان مازندران

قاضی و از منطقه گلستان کردکوی از شهرهای گز

آنها مشمول یک ، دو ، سه ، چهار ، قرمز ، سرزمین های اشغالی بخشهایی از شهرها هستند.

به کشور 1،286،406 بیمار وارد شده است ، بنابراین ، همه روح Covid 19 بود اکنون در چشمهای او وجود دارد. متأسفانه ، در 24 ساعت گذشته ، 71 بیمار 19 مورد از زندگی و مرگ ناشی از این بیماری را از دست دادند ، که تعداد کل 56171 نفر وارد این کشور شدند.

شما خوش شانس هستید که به مأموریت یا بیمارستانهایی اعزام شده اید که بیماران تاکنون 1،74،887 دریافت کرده اند.

Covid 19 (4) 664 هنگامی که بیمار در شرایط جدی است.

تاکنون 8،153،264 آزمایش تشخیصی Covid 19 در کشور خودشان اتفاق افتاده است.

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا