مجله علمی و پزشکی

علائم و چگونگی تشخیص کرونای جهش یافته / لزوم قرنطینه ۱۴ روزه مسافران خارجی

یکی از اعضای کمیته ملی واحد علمی کنترل گفت: “تفاوت عمده ای بین تاج و شش کهکشان از ویروس وجود ندارد ، همانطور که تاکنون با آن روبرو شده ایم.” البته بدون شناسایی آزمایش ژنتیکی تاج قابل تغییر نیست.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مسعود ، مردان وی با اشاره به تایید تاج و موارد مشابه جهش یافته در کشور ، اظهار داشت: در وهله اول مشاهده می شود که بیماران با اختلاف عمده بین قبلی و در بیماران مبتلا به بیماری ، تاج جهش یافته کرونا دارند. در همان زمان ، آن را تغییر نمی دهد تاج می تواند آزمایش ژنتیکی را شناسایی کند.

افزایش انتقال کرونا در جهش یافته

وی افزود: سرعت و قدرت انتقال بیماری در تاج کمی عمیق تر و سریعتر تغییر می کند و سایر افراد مبتلا به شریان کرونا ویروس را منتقل می کنند. از طرف دیگر ، می توان علائم بالینی بیمار را تا حدودی شدیدتر در بیماری عروق کرونا تغییر داد.

مردان گفت كه افرادي كه از ايران ، كشورهاي اروپايي ، به ويژه انگليس مي آيند ، ما بايد به دنبال افرادي با تاج جهش يافته باشيم و اگر بيماري روي زمين براي مسافران ديده شود و اين ايران از انگلستان باشد. .

مسافرانی که در 14 آموزش خودآموز وارد کشور می شوند

وی تأکید کرد: “اگر افرادی از مسافران خارج از کشور هستند که با قرنیه صمیمی باشند ، منجر به 14 روز می شود و ورود بوسه به مرد وجود ندارد و او را در تماس قرار می دهد مهم است. برای شخصی که از اتاق قرنطینه در 14 است روز ، اگر علائم بیماری داشته باشند ، آزمایش و PCR کمترین تأثیر را دارند.

تقویت ، آلوده به ویروس با جهش به طوری که تشخیص نیست

مردان گفت هویج وزارت بهداشت ، تاریخ و زمان مسافرینی را كه از همه مسافران كشورهای متأثر از محاصره ایران جهش یافته وارد می شود ، افزود: “بنابراین ، اگر ما با هم نباشیم و تشخیص را تقویت كنیم و به یك فرم جهش یابیم”.

پروتکل ها را دنبال کنید

و تأکید کرد که عفونت ویروس کرونا و ممکن است شما تغییر نکند و نمی توانید تغییر دهید ، ما باید نجات یکی را دنبال کنیم ، از پروتکل ها ، از جمله پروتکل های اجتماعی ، به عنوان شستن دست برداشته شده و برای او آورده شده است ، لازم است از سفر استفاده کنید ، با استفاده از ماسک با بستن دوره های انتظار و از خانه به خانه دیگر.

علائم جهش یافته

مردان گفت: “علائم یک شریان کرونا ، شریان کرونا اصلاح شده از کسانی که تا به امروز شناخته شده اند مشابه هستند ، اما کمی سخت هم هستند.” با این حال ، در هفته های اخیر تشخیص را قبول می کنم. دقیق ترین تشخیص ، که به تغییر تاریخ کشوهای کشو در تاج مربوط کمک می کند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا