مجله ورزشی

درخواست پرسپولیس از AFC و فیفا

                                                                                                                                                                                                            پرسپولیس از AFC و FIFA اصرار می کند

طبق گزارش ها شفاف

اگرچه در نگاه اول این قانون به عنوان یک کشور مضر و خطرناک برای فوتبال در نظر گرفته می شود ، اما برخی از تیم ها از این طرح سود زیادی برده اند و شاید مهمترین این تیم ها استقلال و پرسپولیس باشد که بودجه دولت را اداره نمی کند و خصوصی نیست. برای کارهای شخصی خود ، پرداخت نکردن دستمزد بازیکنان و مربیان ، میزان بدهی و مشکلات زیادی که اینها در قانون ایجاد شده است ، به بازارهای بین المللی پرداخته شود.

تیم به عنوان یک غریبه ، و یک غریبه بازگشت بدهی ها ، ارز ندارد؟

البته یکی از بزرگترین مشکلات بازگشت به این چند روز گذشته نداشتن درآمد ارزی است و با توجه به نرخ دلار و یورو در کشور و توانایی باشگاه در تبدیل ریال به ارز با توجه به قدرت باشگاه بالاتر است و او هزینه های اضافی زیادی را برای قرمزها می گذارد. .

و آنچه بلند شده است ، چه کسی توانسته است بخشی از بدهی های ارزی را پرداخت کند و با داشتن ثروت ، بازیکنان را به تیم های خارجی منتقل کند ، آنها نمی توانند درآمد بازیکنان را به طوری که مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده در ابتدای ترجمه زمان ، به خاطر مدیران ، به دلیل عدم اشراف در بازیکنان ، از بازیکنان بگیرند. تاریخچه ترجمه بشار رضان قطر بی تجربه ترین است ، بنابراین می توان پول را به حساب پرسپولیس واریز کرد ، این بازیکن که از دست می رود و بشار را نابود نخواهد کرد ، که نقش مهمی در رشد و شکوفایی داشته است که فقط ارزان تر است مقایسه خوب

پرسپولیسی ها مخالف آخرین بدهی های ارزی خود هستند و بعد از محاکمه اولین بار منتظر صدور احکام کالدرون و دستیارانش برای موارد بیشتر و جری بنگستون بود و عاملی وجود داشت که بار دیگر باشگاه را برای ایجاد انتقال ارز به چالش کشید پنجره را نبند

نامه ای به AFC برای پرداخت بدهی ها

این با حضور خود در آسیا به آخرین بخشیده شد و از این طریق برای دریافت پاداش حسن نیت نمی تواند ، از پرسپولیس ، با این پول ، که هیچ امیدی برای زندگی در چشم انداز دیگری ندارد ، بیش از این که 2 میلیون دلار باشد ، برای حل مشکلات مالی برخی از اینها است. اما این همچنین جنبه ای است که شرط اصلی آن این است که وزن به راحتی از وزن تحریم های اقتصادی تنظیم شده بر خلاف خواست احزاب پارسی حمایت می کند و من رنج نمی بردم که این موارد در حال وقوع است و چه چیزی برداشته می شود.

این به این دلیل است که پرسپولیسی ها قصد دارند مانند هوای برانکو و دستیارانش با پول معامله کنند ، به گفته “روشنفکر” از باشگاه پرسپولیس به زودی نامه ای به AFC ارسال می شود که از آنها پول می خواهد در این مرحله صرف پرداخت بدهی و کار به بازیکنان و مربیان خارجی کند ، تحریم های AFC برای انتقال به جایزه پرسپولیس به هدف خود.

البته ، آنچه که به موجب آن آنها می توانند برنجی بودن خود را ثابت کنند ، که معادل AFC است و نه پولی که به ریال به خارجی منتقل می شود ، برداشته می شود و آنها مایل به ارائه دلایل خود هستند که ناشی از تجارت با کسانی است که خارج از مرزهای تحریم های همتایان هستند.

چه موقع پول را برداریم و دویدیم؟

مسئله دیگر پرسپولیسی های آسیایی است که به دلیل خوبی برداشته خواهد شد و در کنفدراسیون فوتبال آسیا گنجانده خواهد شد ، زیرا آنها مجبور نیستند در 3 فوریه با بودیمیر حساب کنند و اگر این کار را انجام دهند ، 3 و پنجره ها بسته است. این کالای آینده در نظر گرفته شده است ، به هیچ وجه به وسطی که از بین می رود قدرت جدیدی نمی بخشد و زمانی وجود دارد.
این مطالعه “روشنفکر” به طور کلی جوایز مسابقات کشورهای مختلف در کنفدراسیون فوتبال آسیا را که در کارتن حساب ها سپرده شده است ، می تواند پایان سال را بدست آورد ، که بازهم خبر خوبی است.

و به همین دلیل ، و اینکه آنها ، برای مشارکت در تعدادی از گونه های تخت جمشید آسیایی ، قطعاً می توانند تا آخرین روز 3 فوریه پول کسب کنند ، تا به همه بدهند ، که به دلیل او از دلیل خارج نمی شود ، تا به طلبکاران کنفدراسیون آسیا رضایت دهد ، او برمی گردد.

افراد بودیمیر خود درخواست تخفیف می کنند

علاوه بر پوست ، شخص باید به خارجی ارسال کند و برای آن یک دادخواست در پرسپولیسی ها برای AFC بپردازد ، صحبت با بودیمیر در سخنگوی خود و طرفدار کسانی است که نمی خواهند ما فکر کنیم که ممکن است مجبور شود برای تخفیف به کل بازگردد ، این عادت های بد نیست. در اقتصاد کشور باید بر اساس فشار باشد. البته ، این اولین کاری است که Bodimir برای او اتفاق افتاده است ، که به نظر نمی رسد تخفیف مناسبی برای آینده باشد. اما شایعات توافق ناامیدی Bodemir AFC برای ارائه نیمی از درخواست پول باید توسط بازیکن پشت چشم بازیکن یا پول خود را تأیید شود. می خواهد ؟!

تحقیق پرسپولیس از فیفا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا