کیفیت هوای تهران ۴۰ درصد بدتر شد

به گفته این گروه اجتماعی ، اما خبرگزاری هانا ، سید آرش حسینی انزلونه ، رئیس اداره محیط زیست ، کمیته برنامه ریزی شهری برای بحث در مورد شورای شهر تهران قبلا گفته شده است که ، در صفحه توییتر خود در مورد شدت آلودگی هوا ، تنها در 72 ساعت گذشته ، تهران آسمان است زیرا او ظلم شده است و 40٪ به شرایط قرمز رسیدند. .

و وی افزود ، “با شرایط بیشتر ، مگر در شرایط آب و هوایی ماه ، اگر همانند عملیات آهنگ در شهر باشد ، بدون هشدار خطر وضعیت یا بنفش وجود دارد.” از دولت بخواهید با پیشنهادی که در تهران بسته شده بود موافقت کند.

این عضو شورای شهر تهران ضروری است که آلودگی و سایر اقدامات فوری را کاهش دهد. ازت خواهش می کنم که همه شهروندان در این حرفه در خانه تهران بمانند. آلودگی هوا در برابر زندگی و تاج همدستی ساکت است که سلامت مردم را هدف قرار داده است.

وی گفت: اگر دمای خانه ها را در یک سطح کاهش دهیم ، 10 درصد در مصرف گاز و نیروگاه های خانگی صرفه جویی می کند که برای استفاده از تغذیه یا غذای تغذیه ای ضروری خواهد بود. در این کار کوچک اما بسیار مهم آلودگی در شهر ما ، به ویژه در مناطق جنوبی در تهران ، کمتر خواهد بود.

امروز تهران از نظر آلودگی هوا در وضعیت قرمز قرار دارد و رئیس هوا از ابتدای سال 15 روز ، 181 روز هوا قابل قبول 87 روز آب و هوای نامساعد و گروه های آسیب پذیر و 2 روز هوای ناسالم داشت.

در مدت مشابه سال گذشته ، هوای 25 روزه ، 196 روزه و 59 روزه قابل پذیرش گروه های آسیب پذیر در برابر هوا برای 5 روز هوای ناسالم قابل قبول است.

پیام آخر / (4) 127

خروج از نسخه موبایل