مجله علمی و پزشکی

ردپای جهش کرونا در پیک اخیر ایران / بهبودیافتگان مصونیت دائم ندارند

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با شکوه و جلال ، با اشاره به وضعیت تغییر در انگلیس ، گفت: “به دلیل رهبر ویروس کرونا در کشور در اوج اخیر ، ممکن است از همان ویروس جهش یافته استفاده شده باشد.” .

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر مینو مهرز وی با اشاره به تغییر حلقه با تغییر در انگلیس و ورود به توان ایران ، اظهار داشت: در جهش جدیدی در انگلیس ، انتقال قدرت افزایش می یابد. مطمئناً ممکن است حمل نامه ای که اخیراً از آن برخوردار بوده ایم و شاهدانی نیز باید گرفته شود ، در سرزمین این کشور از همه جهات از طریق انتشار یک تاج ، از لحاظ روحی و روانی ، و شاید در کشور خود ، همان زمانی باشد که او واقعاً شروع کرده بود و باید تغییر می کرد ؛ این چیز تازه ، چیزی در اوج ، انتقال و میزان زیاد آنقدر زیاد نبود ، گاهی اوقات اتفاق می افتد که بیماران مجبور به بستر شدند ، تعداد زیادی از بیماران.

وی افزود: “بر این اساس ، ژنوتیپ روی انسان عادی ، و در این مورد ، برای تعیین اینکه آیا نمی توان تعیین کرد جهش یافته ای اخیراً در اوج وارد کشور شده است یا نه.” اما حتی اکنون ، در جنگل ، که در انگلیس گرفته شده است ، قدرت خود را افزایش داد تا به تاج صد و ده بار تحویل داده شود ، اما خدا تغییر نکرد ، شدت و Sclerotium cepivorumFludioxonil.

مهرز با بیان اینکه البته ، و با سفر بین انگلیس ، ایران در حال حاضر به پایان رسیده است ، گفت: در هیچ موردی سفر زیاد انجام نمی شود ، ما در انگلیس هستیم. در وهله اول ، یک برنامه مطالعاتی در کشور باید به طور مداوم ادامه داشته باشد. قبلاً چنین تجهیزات و تجهیزات آزمایش ویروس وجود نداشت ، اما اکنون این امکانات در دانشگاه علوم پزشکی بهداشت تهران ایجاد نشده است و ما باید همیشه ژنوتیپ ویروس را بررسی کنیم تا ژنوتیپ یک مرد روی ایران باشد. در این حالت ، آیا می توانیم ویروس جهش یافته را به انگلیس ، که وارد این کشور شده است ، اعلام کنیم یا نه. ، و ویروس مربوط به ویروس به منظور بررسی منظم در همه کشورها ، سازمان بهداشت جهانی.

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با فساد شکوه تأکید کرد: “در هر صورت ، تعداد بیشتری از اجساد به افراد مختلف منتقل می شود و بسیاری از افراد تغییر می کنند.” این طبیعی است ، اما برای جلوگیری از شیوع عفونت همه جهان دست به دست هم می دهند. در غیر این صورت ، اگر بیماری به همین ترتیب ادامه یابد ، می توان انتظار تغییراتی را داشت.

و تأثیر واکسن بر ویروس کرونا گفت: “این تغییرات به اندازه ای نیست که از بی اثر بودن واکسن جلوگیری کند اما در هر صورت باید بررسی شود.” اگر جهش جدی و بسیار قابل توجه باشد ، زیرا ممکن است در واکسن مثر نباشد. در انگلیس مجبور به موز هستند.

“مهرز به وضعیت مجله رز و بیماری عروق کرونا قلب و برای دومین بار در حال مرگ است.” و از آنجایی که بیماری Covid-19 بهبودی پیدا نکرد ، مصونیت کامل ایجاد نمی کند ، اما هرگز دوباره برنمی گردد. ” و او Covid-19 داشت. بنابراین اعلام شد باید این واکسن را پس از سه ماه از بهبودی از شریان کرونا دریافت کنید. این ممکن است در طی سه ماه ، از عناصر موجود در بدن ، به مدت سه ماه اتفاق بیفتد ، اما آنها برطرف نشده و واکسینه می شوند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا