مجله علمی و پزشکی

آنچه باید درباره «درد جلوی زانو» بدانید

پزشکی عصر ایران به نقل از نیوز امروز ، “برخی از دلایل ، مانند صدمات جزئی یا کبودی بدون هیچ کاری بهبود می یابد.” اما موارد اساسی دیگری نیز وجود دارد که نیاز به درمان دارند. اگر او نگران احساس درد در زانوی خود است که به پزشک مراجعه نکرده است.

مفصل زانو نقطه تلاقی سایر استخوان ها ، عضلات و بافت همبند است. در اینجا برخی از دلایل عمده درد در قسمت جلوی زانو ، گزینه های درمان و اقدامات پیشگیرانه ذکر شده است.

مخصوصاً به دلایلی

به دلایل مختلف درد جلوی زانو ممکن است. منوط به تعیین علت درد نیست و سایر علائم ممکن است به شناسایی شما کمک کند.

برخی از دلایل درد در زانو در جلو عبارتند از:

– تاندونیت کشککک

، فنر از زانو تا التهاب کاسه زانو یا تاندون کشکک انجام می شود یا ظروف آن از التهاب مفصل است که به ساق پا متصل می شود. £ التهاب ممکن است در اثر فعالیتهایی مانند دویدن و پریدن ، جمع شدن باعث ایجاد فشار روی تاندون شود.

آنها جمع شدند تا مقدار کمی جوشش ناشی از استرس و در حال حاضر با اشک فراوان را انجام دهند و منجر به التهاب و درد در قسمتهای تحتانی کلاهک زانو شود.

– اشکال دیگر تاندونیت

به طوری که علت التهاب تاندون های اطراف زانو با زانو نیز باعث درد دیگران می شود و در نتیجه پیشانی او به سمت او می رود. تاندون ها و عضلات چهار سر ران به زانو درد توجه دارند.

تا آنجا که تا جلوی ران قرار دارد ، عضلات چهار سر ران به تاندون کشکک انتهای عضله همسترینگ ، تاندون های ران را متصل می کند و من معتقد هستم: و بعد از آن برای یک نتیجه گیری تا حد نسبت بالای استخوان درشت نی به هم متصل می شوند.

التهاب تاندون های آسیب دیدگی زانو و درد قبل از آن.

سندرم درد پاتلوفمورال

سندرم درد پاتلوفمورال نوعی بیماری است که باعث ایجاد درد در جلوی زانوی فرم می شود. در مقاله ای در کتاب سوابق پدران جراحی استخوان و مفصل ، باید توجه داشته باشیم که یکی از مهمترین دلایل درد در جلوی زانو سندرم درد پاتلوفمورال است.

– آرتروز

با افزایش سن ، غضروف استخوان ها در محافظت از آبهای خارجی ترین قسمت آرتروز آسیب دیده و یا آسیب دیده ، اما می تواند به آرتروز مبتلا شود. این ، همانطور که انجام می دهیم ، علائم زیر است:

– تورم

– درد

– سختی

احساس فرسودگی یا ترک خوردگی زانو

تحقیقات منتشر شده در ژورنال آرتروز درد مقاله ناشی از نوعی آرتروز که در اکثر موارد مشترک است ، مشخص شده است که یکی از مهمترین دلایل بروز این گسل است.

سیستم ایمنی یک مشکل زمینه ای ، مانند لوپوس یا آرتریت روماتوئید ، نیز ممکن است در غضروف ها ، و تشکیل و تخریب درد نقش داشته باشد.

یا این بیماری ممکن است به درد سایر مفاصل منجر شود.

– بورس تحصیلی

بورسیت بورسیت گفته می شود. او محافظ است و استخوان ها و بافت نرم به عنوان بورس باعث کاهش اصطکاک بین ساختارهایی مانند تاندون ها ، عضلات و چربی می شود.

بورسیت ، درد یا تورم در فضا ، مانند قسمت جلوی زانو.

– جراحت

گاهی اوقات ضربه زدن به یک چیز سخت ، زیرا این یک کبودی خشم ساده در قسمت جلوی زانو نیست. این می تواند منجر به درد و حساسیت در ناحیه شود.

صدمات شدید ، تصادفات رانندگی یا زمین خوردن که می تواند باعث آسیب دیدگی شود و منجر به درد و ناتوانی زانو شود.

چه زمانی زمان آسیب دیدگی خفیف است ، در بیشتر موارد ، بهتر است برای معاینه دقیق توده مورد نظر خود به پزشک مراجعه کنید ، در صورت بروز علائم.

علائم

بسیاری از افراد ممکن است در هنگام درد زانو در مقابل استانداردها باشند ، از جمله شرایط زیر:

– و درد هنگام بالا رفتن از پله ها یا چمباتمه زدن

درد هنگام راه رفتن یا دویدن سریع است ،

قبل از نشستن در زانو درد پا خط طولانی

– به صدای ترک خوردن و شکستن ، یا تغییر شکل

سختی مورد بحث قرار می گیرد ، خصوصاً پس از بیدار شدن از خواب

تورم زانو قبل

درباره زانو درد

فشار بر بی ثباتی زانو

او به نوعی علائم داشت و این چیزها را نوشت که مرد نگران خودش نیست ، از آنجا که پزشک بود همیشه رنج می برد. هر کسی می تواند این علامت را علت درد زانو تجربه کند به طوری که ابتدای موضوع به دکتر کمک می کند تا تشخیص صحیح را تعیین کند.

عفونت

دکتر برای شماست که زانو را معاینه کنید ، و به دنبال ارتباط با شخص از علائم وی است. آزمایشات و دامنه حرکتی و پایداری زانو و علائم آسیب به اندام را می پرسد.

برای اینکه یکی از این مزایا بهره مند شود ، اینکه دکتر شما قادر به تشخیص دقیق باشد شامل موارد زیر است:

– اسکن 10 اشعه

– سی تی اسکن

– اسکن MRI

عکسبرداری با 10 اشعه و سی تی اسکن برای مشاهده دقیق استخوانها و ساختارهای بافت نرم از نزدیک تر مفید است اسکن MRI می تواند در هنگام زانو مفید باشد ، مانند رباط ها ، اعصاب و غضروف ها.

رفتار

درمان های زانو درد معمولاً شامل استراحت ، مصرف داروهای ضد التهاب و کمپرس یخ یا کمپرس سرد برای کاهش تورم و درد است. با این حال ، درمان علت اصلی ، یا می تواند با توجه به شرایط مورد هدف متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، فیزیوتراپی می تواند به تقویت عضلات اطراف مفصل زانو برای کاهش استرس کمک کند. فیزیوتراپی و سایر مشکلاتی که می توانند در بروز ناهنجاری های درد نقش داشته باشند.

گاهی اوقات ، پزشک ممکن است استفاده از غلتک غیر فیزیوتراپیست و زانو را در شما توصیه کند. این می تواند به کاهش درد و نگه داشتن آن در یک میدان جنگ کمک کند.

در موارد نادر ، در آسیب شدید تاندون ، جراحی ممکن است لازم باشد. و تمایل به جراحی طبیعی زانو برای ترمیم بافت آسیب دیده و عملکرد آن است.

توان بخشی پس از جراحی ممکن است مدتی طول بکشد ، و اینها معمولاً شامل فیزیوتراپی برای بازگرداندن دامنه حرکتی طبیعی ، تقویت عضلات و کمک به دیگری برای بازگشت سطح فعالیت طبیعی است.

جلوگیری

هیچ درد زانو همیشه در جلو نیست ، این فقط می تواند به حفظ سلامت زانو و پا کمک کند.

ورزش منظم ابزاری مفید برای تقویت بدن است. به خصوص زانوها ، پزشک ممکن است یک برنامه تمرینی را توصیه کند که بر روی عضلات ساق پا در خانه متمرکز است.

حرکت برای حفظ ورزشهای کششی منظم می تواند سفتی عضلات را کاهش دهد.

همچنین ، تغییراتی در رژیم غذایی برای کاهش التهاب و مکمل هایی ایجاد می شود که می توانند مفید باشند ، اما باید همیشه مانند گذشته با پزشک یا متخصص تغذیه صحبت کنند.

همچنین بحث در مورد وزن سالم می تواند به کاهش فشار بر مفاصل کمک کند و این شرایط می تواند در جلوگیری از آسیب دیدگی زانو نقش داشته باشد.

تمرینات

و محافظت از ورزش در دو دستور ، یا ممکن است پزشک شما توصیه کند یک فیزیوتراپیست نباید زانو را به عضلات برساند و به شما کمک می کند تا از زانودردی که پاهای شما در قلب قلب شما است جلوگیری کند.

دو تمرین تقویت پا. تا آنجا که به هر کاربرد دیگری بستگی دارد علت درد زانو به عنوان ماشه است.

– روی پاهای خود دراز بکشید

هواپیماها با کف پاهای خود روی یک صندلی روی زمین نشسته اند.

عضلات پا و ران را محکم کنید تا قبل از بدن آورده شوند.

این مکان برای پنج ثانیه است ، سپس به آرامی پایین بیایید.

متأسفانه ، همین حالت غافلگیرانه یک پا است.

– کشش عضلات چهار سر ران

، بلند شوید و برای کمک به تعادل از صندلی یا دیوار استفاده کنید.

و زانو را تا پایین پا به سمت پاشنه پا بلند کنید ، بدن باید به عقب برگردد.

پاشنه اسیر تا پاشنه آرام در یک بدن.

در این مرحله 30 تا 60 ثانیه بستگی به راحتی شما دارد و نباید در قسمت دیگر پا همزمان باشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا