مجله علمی و پزشکی

خودپادتن‌ها، متهم اول عوارض شدید کووید-۱۹

برخی از افراد می گویند در بیماران مبتلا به Covid، 19، همچنین صبور باشید ؛ زایمان ، عوارض سیستم ایمنی بدن در حالی که گفته می شود بر اندام های Covid تأثیر می گذارد.

با توجه به مجله رز ، آنتی بادی های خودکار ، سیستم ایمنی بدن یا عناصری که باعث ایجاد آن می شود ، روی یک یا بسیاری از افراد کار اشتباهی انجام می دهند و این کار را روی بدن خود انجام می دهند. ممکن است با پروتئین های موجود در پاسخ سیستم ایمنی بدن به بیماری های عفونی در بیماران مبتلا به ویروس کرونا مواجه شود. برخی از اینها ممکن است عوارض بیشتری داشته باشد ، در حالی که برخی دیگر چندین ماه ادامه دارد.

دانشمندان پزشکی دانشگاه ییل در بیماران مبتلا به کوویدیوم بزرگ در ایالات متحده و این حمله توسط پروتئین های بدن سالم ، که اندام های سیستم ایمنی بدن خود بیمار هستند ، برای هدایت نادرست برای همسرش ، سوd هدایت می شود.

و سطح بالاتر این نوع آنتی بادی بیمار در خون ، بیماری شدیدتر است.

طبق گزارش گاردین ، ​​ایمونولوژی هارون و به طور خاص به یک زیست شناس دانشگاه ییل گفت: 19 بیمار مبتلا به آنتی بادی های میوه Covid ، سیستم ایمنی بدن که در پاسخ تداخل ایجاد می کند. ما اعتقاد جدی داریم که بیماران مبتلا به این عناصر به Covid-19 آسیب می رسانند.

لورم به منظور ، آنتی بادی های تولید شده توسط عفونت و شناسایی پروتئین هایی که به بدن کمک می کنند تا فجیات شود ، هیچ درگیری وجود ندارد. این عناصر چنان مخلوط شده اند که سلامتی اعضای بدن بیمار از عناصر مورد حمله ویروس های مهاجم است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا