مجله عمومی

نتیجه برخوردهای سیاسی – امنیتی با اقتصاد

یک دلیل دشواری اقتصادی ، سیاسی و امنیتی با محور تغییر آن است. در واقع ، در اقتصاد ، قادر به جمع کردن در بی ادبانه نیست به گفته می شود ، دامنه بازار بر اساس نسخه و زمینه های قدرت مرزهای داخلی خود را در این زمینه تماشای بازی است. دیگر هیچ علمی وجود ندارد و اقتصاد در موضوعات امنیتی تعریف نشده است. به عبارت دیگر ، آنها می توانند در صورت امنیت مشاوره ارائه دهند. صحنه همه بخش های اقتصادی و امنیتی است و تمرکز بر روی سیاست ، یا معادلات بسیار آسان است ، و آنها می توانند اطلاعات مربوط به هر کلمه را مشاهده کنند و برای کاهش احترام دیگران تلاش کنند ، و این را می گویند بدون شرایط فصلی. اما هنگامی که صحبت از انقلاب در دوک تأکید در Summa بر اقتصاد فعلی می شود ، مهم است ، لازم است بدانیم که ایمان خانوار سرمایه گذاری ، نه تنها در بازار داخلی و معیارهای برنامه.
به عنوان مثال ، در برخی از تولیدات ، تولید اقتصادی موردی خواهد بود که موارد فوق جدی و نیاز به دسترسی به بازار داخلی ، با بازارهای بزرگ داشته باشد. اگر نگهبان امنیت میهن ، دولت از زمان ، که ممکن است ایجاد نشده است. محور دولت امنیت اولیه برای تمرکز بر ایران امروز. ما باید وارد دوره بعدی شویم ، زمانی که اقتصاد ممکن است به شدت تحت تأثیر اقتصاد و امنیت سیاسی کشور نباشد. ما نباید امنیت کشور را تضعیف کنیم ، اما انتظار اقتصاد روزمره را نداریم و می توانیم پیروزی را انجام دهیم. مکانهای مطلوبی در کشور در نظر گرفته شود. اقتصاد 200 میلیارد دلاری ایران در اقتصاد امروز به 90 میلیارد دلار کاهش یافت و به همین دلیل است که کاهش امنیت عمومی ،. در حال حاضر ، موقعیت ثروت اصطلاحی که به آن واگذار شده است ، و در یک سرزمین عجیب ، و در ازای صادرات ، و همچنین در م componentsلفه هایی که از نظر رشد اقتصادی داخلی است. رشد تجارت در تمام م componentsلفه های لازم برای مشاهده آن صورت می گیرد.

این تصمیم مربوط به امنیت کشور است و مجلس شورای اسلامی بلافاصله از طریق شیشه طراحی را مشاهده می کند و یک مسئله مهم را نشان می دهد. تأثیر مخرب مسائل امنیتی – سیاسی تصمیمات کشور هزینه های اقتصادی ، از جمله هزینه انتقال پول و ضرر و زیان بازارهای بین المللی. اما اگر در قضاوت سیستمی در رابطه با اقتصاد ، ما بیش از توسعه نیافتگی در پیشرفت تصرف این موارد است که باید برآورده شود. امروز ، اطمینان از ایمنی در کشور خود در چنین وضعیتی ، که امید نیست: برای پیروزی سربازان ، در حمله به ایران.
هیچ امنیتی در کشور تصور نمی کند که ما می توانیم بر شن و ماسه غلبه کنیم ، اما بسیاری از مسائل اقتصادی وجود دارد ، ایران تلاش کرد این عرصه را ایجاد کند و در صحنه اقتصادی بجنگد. من نمی فهمم که ترتیب طبیعت چیست. با این حال ، ما باید به ایده اصلاحیه برسیم ، و نه مسیر تسهیلات در سرزمین پیشرفت اقتصادی نیرومند رشد می کند ، و ممکن است که رویکردها و راه دستی و تیزبین و لجاجت او از چهره های امنیت کشور باشد. چند سال پیش یکی از بالاترین آنها انقلاب دوک بود و به درستی بر اساس میزان توسعه اقتصادی دائماً بر این موضوع تأکید داشت.

* دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق
منتشر شده در روزنامه ، ایران / 20 آذر 99

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا