مجله هنر و فرهنگ

«عکس به مثابه هنر معاصر» منتشر شد

در کتاب “The Art Pictures that Paul wrote پنبه (نویسنده و کیوریتور مشهور انگلیسی) بالهای کیارنگ از نسخه ها ترجمه شده است.

به گزارش مجله رز ، این کتاب در قطع رقعی در هزاران نسخه ، و قیمت 58000 تومان پیشه هنرمند منتشر شد.

مقدمه کتاب: “تصاویری مانند” هنر “بیان می کند ، و در این کتاب ، که در مورد هفدهمین کتاب زندگی از جناح کیارنگ است ، توسعه عکاسی در هنر معاصر از نوع ژانر صحنه پردازی ، همانطور که به طرق مختلف بحث شده است ؛ در یک معرفی مختصر و بی شمار. مجموعه عکاسان امروزی ، به عنوان دستور العمل ، وسیله مهمی برای انتقال فرهنگ و تمدن است. بال کیارنگ خلاصه ای از نسخه سوم کتاب را که در سال 2014 منتشر شد ترجمه کرد. این فصل چاپ سپتامبر سال جاری ، این کتاب از آمازون توزیع شد. در کتاب 184 صفحه ، هفت سر و پیوست رنگی در موضوعاتی از جمله ، بند نویسی و قصه گویی در حال استفاده ، تنظیمات میکس مدیا ، دستکاری در طبیعت ، رویکردهای هنری مفهومی ، نقش دادگاه هنرهای زیبا از نتیجه عواقب انجام شده به عنوان یک نتیجه از تغییر در دوران معاصر ، و دامپزشک نتیجه این است که قدرت 1970s. از این کتاب ، که به 10 زبان منتشر شده است ، یک شرح مختصر و مختصر برای آشنایی با روند عکاسی در دوران معاصر است ، و هنگام مراجعه به پیش زمینه بخشی جدایی ناپذیر از اعضای مودم کارکنان مدارس ، در عمل تغییر نمی کند و نتیجه عملگر ، و عمل قرن گذشته

بال کیارنگ کتابی در مورد مقدمه می نویسد: “عکاسی همیشه جالب ، اما نامشخص و مبهم بوده است. آیا زمینه ای کاشته شده است. در سهم کمی از این روند ، جشنواره ها و هنرهای معاصر به دنبال این هستند که در کشور خود اضافه نشود و این ابهام وجود دارد. حس چشایی و دامنه عمومی ای که در آنها به این محصولات اعمال می شود ، مدرن ترین عامل در ساخت و ساز آن است. من همیشه در نظر داشته ام که ، برای ترجمه از دوران مدرن ، قرمز مایل به قرمز در استفاده از آن باعث شده است او به صحرا با نقش اصلی قیمت برسد ، اما یک وقفه را از عصر زمان ارائه می دهد ، که نتیجه آن با شجاعت و کوشش در پرتو ویژگی های اصلی آن بیش از هر زمان دیگری مانند او رفتار خواهد کرد. مفاهیم جدید با توجه به این واقعیت که قیمت پس از آنها ، که برای عکاسی ضروری نبوده است ، مهمترین است ، قیمت لباس او با رابطه خود با مکان تصویر محبوب شد. یعنی نشانه ها و “هنجارهایی که ما داشتیم ، و من امروز تصویر جدیدی به او دادم”.

بال کیارنگ ، قیمت یک نویسنده ، مترجم و معلم عکاسی فیلمساز است. جمع آوری داستان های کوتاه “باد در خیابان” ، “روح سلامتی در میان ما” و “چه زنان زیادی” و مجموعه ای از تصاویر “طوفان آرام” “روزهای” “” دومین واقعیت “” از آنجا که ما نمی دانیم “،” اینجا من بودم “،” نیمه تراوا “و” وضعیت چهارم “برخی از آثار منتشر شده است. بالها برنده شده و حتی جوایز نیز به دست می آیند. او اخیراً مجموعه های آن در پنج سال گذشته همچنین در فرانسه ، آلمان و فنلاند نیز به نمایش درآمده است ، و تصاویر در مجلات منتشر شده است به همین دلیل IVissen Zeit را محروم می کند .

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا