مجله علمی و پزشکی

نامه نظام پزشکی به “جهانگیری” درباره واکسن کرونا

آفتابنیوز؛

دلیل آن ، با توجه به دلایل پزشکی متحد که از مردم ناشی می شود ، وی ، ابات آقازاده در نامه به اسحق جهانگیری ، وی چنین خوانده است: “با احترام ، با توجه به این که بیماری طغیان همسر او افزایش یافته است ، دلیل زیبا و دلایل دیگر این است که به مردم احترام بگذارد و از سرزمین مادری او نجات یابد ، من می خواهم اهمیت چیزهای خود را بگذارم: من می توانم به شما نشان دهم:

1. خبر تولید و عرضه Glory با واکسن متفاوت ممکن است از شرکت ها و کشورهای مختلف ناشی شود ، امید به امکان کنترل و محدود کردن شیوع Glory اکنون وجود دارد و سرانجام خارج شدن از یک بیماری همه گیر موجود ، مقصر مرگ صد هزار مرد است. کشورهای مختلف ، از جمله کشور محبوب ایران.

حق توسعه استراتژیک و برنامه ریزی تدبیر ، ایران خوش تیپ ضد ویروس کرونا انسان برای استفاده از واکسیناسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این مسئله مهم است. ایران ضمن تأیید تلاش های دانشمندان و فن آوران برای تولید ضد واکسن ویروس کرونا از مهمترین موارد ذکر شده عبارتند از: یک اپیدمی و همه گیر

در همان ساعت من طرفدار تلاش برای ادامه کار هستم و دانشمندان ایرانی تلاش کرده اند تا دلایلی برای تولید واکسن ارائه دهند و اطمینان خواهم داشت که میوه هایی که در مرحله بعدی ضد ویروس کرونا در واکسیناسیون زایمان خود ادامه می دهند و کمک زیادی به سلامت جامعه می کنند. اما واقعیت این است که من منتظر نمی مانم ، هیچ یک از بیماری ها از آنها بی بهره نیستند.

همانطور که مدیر کل سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت ، “نتایج مثبت تاج آزمایشات واکسن در شرکت ها و کشورهای مختلف که منجر به این نتیجه نمی شود که علت فقرا و حاشیه شرکت در ثروتمندان و در کارزار واکسیناسیون قدرتمند است. “

از این رو لازم است که مقامات در خصوص مسئله خرید و ثبت واکسن ، تدبیر و محبت ورزند و سیاست ها فقط باید بر اساس این اقدام خاص باشد. خرید واکسن و حقوق هر ایرانی باید به درستی حفظ شود.

3. ما به شدت از ارتفاعات قدرت مطابق دستورات لازم به ارتش دروغگو ، فریبکار یا تقلب می خواهیم ، این تریبون های خصوصی و عمومی مردم رادیو و تلویزیون خواهد بود ، و علاوه بر این ، با تبلیغ روحیه ضد علمی Arajif آسیب خواهد دید ، ایران . برای انجام این کار اینگونه نیست. چاقوی بالستیک ، او در تبلیغ چیزهای بزرگ به نمایندگی از معامله محصولات بی شرمانه بود و از اصول اولیه یاد می گرفت که چگونه یک کار کوچک و زیبا را برای انجام کارهای درست انجام دهد.

4- ضمن تشکر از برنامه “فاصله اجتماعی” ، که اخیراً با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گرفته است ، گفته می شود که بسیار مهم است که سیاست “سلامت جمعی” یا “سلامت گله” از نهاد تصمیم گیری دولت انتقاد کند. معمولاً کنار گذاشته می شود. “این طرح در هیچ کجای دنیا تأثیر چندان مثبتی ندارد و بر اساس واکسیناسیون غلبه بر تاج فقط از طریق تفکیک اجتماعی و سیاست های بهداشتی است.”

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا