اقتصادیکسب و کار محلی

طلق طلایی براق آینه ای برای دکوراسیون

منظور از پلکسی آینه ای چیست؟

آینه ای نوعی است که مانند آینه در پشت آن جیوه به کار رفته و عملا خاصیت انعکاس نور را دارد . به این نوع ورق آینه پلکسی یا پلکسی جیوه ای نیز گفته می شود که معمولا در ابعاد 122 در 183 (ورق کامل) موجود است.

اما در صورتی که شما ابعاد کوچکتر مانند 122 در 91 (نصف ورق) و همچنین 122 در 61 (یک سوم ورق) نیاز دارید می توانید جهت سفارش ورق پلکسی آینه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پلکسی گلاس آینه ای فقط در ضخامت ۲ میلیمتر در بازار موجود است اما می توانید این ورق را در ابعاد مختلف از شرکت پامنار تهیه کنید.

جهت مشاهده قیمت روز ورق پلکسی گلاس آینه ای کافیست از منوی بالا، بعد از انتخاب ابعاد مورد نظر، ضخامت را انتخاب کنید و پس از آن بر روی یکی از رنگ های نقره ای یا طلایی کلیک کرده تا قیمت روز ورق پلکسی آینه ای را مشاهده کنید.

همچنین جهت برش این محصول می توان از کاتر مخصوص برش طلق استفاده نمود و محصول را به شکل دلخواه در آورد.

تنها تفاوت ورق پلکسی در متریال مورد استفاده در ساخت آن است که به شیشه یا پلکسی بودن ورق مرتبط میشود. این بدان معناست که آینه پلکسی از لحاظ ظاهری و انعکاسی کاملا مشابه آینه های شیشه ای بوده که در ساختمان ها استفاده می کنیم.

در ورق پلکسی آینه ای، جیوه بر روی پلکسی گلاس شفاف زده شده تا تبدیل به آیینه شود.

از مهم ترین کاربردهای پلکسی طلایی و نقره ای میتوان به استفاده در کارهای لوکس و فانتزی اشاره نمود.

ساخت انواع آینه های تزئینی و وسایل دکوراتیو از جمله مهم ترین کاربردهای آینه پلکسی گلاس یا به قولی ورق پلکسی گلاس آینه ای به حساب می آید.

پرکاربردترین رنگ های ورق پلکسی گلاس آینه ای: طلق آینه ای آبی،طلق آینه ای مسی،طلق آینه ای سبز،آینه ای بنفش،نقره ای،طلایی می باشد.

پلکسی آینه ای طلایی و نقره ای

بدون شک مهمترین کاربرد ورق پلکسی آینه ای در هر دو رنگ نقره ای و طلایی در صنایع تزئینی و دکوراتیو می باشد زیرا یک محصول لوکس و فانتزی محسوب می شود.

اما بسیاری از کاربران این سوال را دارند که فرق این محصول با آینه معمولی در چیست؟

اگر بخواهیم به صورت ساده به این سوال پاسخ دهیم..

می توان اذعان داشت که هر دو دارای یک لایه جیوه در پشت محصول هستند اما جنس این دو با یکدیگر فرق دارد به این صورت که ورق پلکسی گلاس آینه ای از مقاومت و ایمنی بیشتری نسبت به شیشه برخوردار است ..

تفاوت پلکسی آینه ای با آینه معمولی چیست؟

  • میزان وزن ورق پلکسی آینه ای
  • میزان مقاومت ورق پلکسی گلاس آینه ای
  • جایگزینی بسیار محکم به جای شیشه
  • دارای مقاومت زیاد در برابر برخورد ضربه و فشار
  • قیمت بالاتر ورق پلکسی
  • میزان دوام و ماندگاری خوب پلکسی با طلق آینه ای متنوع مطلوب
  • قابلیت خش پذیری بسیار کم
  • احتمال بسیار کم به سبب کم شدن میزان جیوه آینه پلکسی گلاس آینه ای
  • میزان قیمت بالای ورق پلکسی گلاس آینه ای به نسبت شیشه
  • احتمال کم بیرون ریختن جیوه از ورق پلکسی آینه ای
  • حداقل احتمال شکستگی ورق آینه پلکسی به سبب مقاومت بالای آن
  • دارای امنیت بسیار زیاد به سبب کم بودن احتمال شکستگی و آسیب پذیری افراد
  • دارای وضوح بسیار زیاد
  • فراهم بودن قابلیت پرکاربرد برشکاری بر روی ورق پلکسی گلاس آینه ای
  • جا به جایی و حمل آسان
  • احتمال بسیار کم موج افتادن بر روی ورق
  • عدم عبور نور از خود

? پلکسی آینه ای خطرناک است یا شیشه معمولی؟

یکی از متداول ترین سوالات مشتریان پیش از تهیه آینه پلکسی گلاس این است که آیا این پلکسی خطرناک است یا شیشه، باید توجه داشت پلکسی از آنجایی که ورقی پلاستیکی می باشد به سادگی شیشه های معمولی دچار شکستگی نمی گردد ولیکن اگر به سبب برخورد ضربه سنگین دچار شکستگی گردد خرد نشده و خطرآفرین نمی باشد.

در حالی که..

شیشه های معمولی به سبب خاصیت شکنندگی بسیار سریع خود به هنگام شکستگی سریعا خرد شده و به هنگام خرد شدن می توانند برای دیگران خطرآفرین باشند.

بنابراین ورق های پلکسی گلاس آینه ای بسیار نسبت به شیشه معمولی ایمن تر می باشند.

پلکسی طلایی براساس چه عواملی قیمت گذاری می شود؟

مشتریان و مصرف کنندگان محترم توجه داشته باشید که قیمت پلکسی طلایی براساس فاکتورهای مختلفی تعیین خواهد شد. ابعاد، کیفیت، نوع ساده و یا چسبدار بودن قسمت پشت آن از مهمترین و اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت طلق طلایی پلکسی گلاس می باشند.

پلکسی طلایی تایوانی نسبت به پلکسی طلایی چینی کیفیت و قیمت بیشتری دارد.

نحوه فروش پلکسی طلایی چگونه است؟

فروش پلکسی طلایی در بازار با توجه به ابعاد و بپلکسی آینه ای چیست؟ پلکسی گلاس آینه ای در حقیقت همان پلکسی شفاف است که پشت آن‌ با یک لایه جیوه پوشانده شده است. به همین دلیل ورق پلکسی آینه ای کاملا شبیه آینه‌هایی است که ما در منازل خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

آینه پلکسی در دو نوع طلایی و نقره ای و در ابعاد استاندارد ۱۲۲×۱۸۳ سانتی‌متر در بازار موجود است. در صورت نیاز نیز می‌توانید ورق آینه پلکسی گلاس را بصورت چسبدار نیز خریداری نمائید.

مهم‌ترین کاربرد پلکسی گلاس آینه ای تولید محصولات لوکس و فانتزی است. ساخت انواع آینه‌های تزئینی و وسایل دکوراتیو از جمله مهم‌ترین کاربردهای آینه پلکسی گلاس محسوب می‌شود.

ابعاد استاندارد آینه پلکسی ۱۲۲×۱۸۳ سانتی‌متر است؛ ولی برای راحتی شما مشتریان عزیز سایزهای کوچک‌تر از ورق کامل نیز در فروشگاه لیزرکات قابل خرید است. سایزهایی از قبیل: ۱۲۲×۹۱ سانت (نیم‌ورق)، ۱۲۲×۶۱ سانت (یک‌سوم ورق) و ۶۱×۶۱ سانت (یک‌ششم ورق)

این تقسیم‌بندی ورق، برای اولین بار توسط فروشگاه لیزرکات و برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان انجام شده است تا بتوانند پلکسی گلاس آینه ای را به مقدار موردنیازشان را تهیه کنند.

البته اگر سایزی به جز سایزهای بالا را درخواست دارید، می‌توانید از طریق دکمه پیام در واتساپ بالای سایت سایز موردنظرتان را برای ما بفرستید تا در سریع‌ترین زمان برای شما ارسال شود.

قیمت ورق پلکسی آینه ای

قیمت طلق آینه‌ای با توجه به ابعاد متغیر است. البته رنگ پلکسی آینه ای تاثیری در قیمت آن ندارد. ولی اگر قصد خرید طلق آینه ای چسبدار را دارید، مابه‌التفاوت چسب دوطرفه به قیمت ورق طلق آینه ای اضافه می‌شود. با انتخاب گزینه‌های بالای همین صفحه، می‌توانید از جدیدترین قیمت پلکسی آینه ای باخبر شوید.  در فروشگاه لیزرکات (به‌عنوان مرجع پلکسی گلاس و مرکز فروش آینه پلکسی در تهران ) قیمت آینه پلکسی گلاس به صورت روزانه بروزرسانی و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قیمت ورق پلکسی گلاس آینه ای در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ بروزرسانی شد

روش تولید ورق آینه پلکسی

ویژگی آینه‌ای‌بودن ورق پلکسی آینه ای به دلیل جیوه‌ای است که پشت ورق وجود دارد. برای تولید آینه پلکسی، یک لایه جیوه بر روی می‌زنند و آن‌را به پلکسی آینه ای تبدیل می‌کنند. به همین خاطر به ورق پلکسی گلاس آینه ای، پلکسی جیوه ای نیز گفته می‌شود.

پلکسی‌های آینه ای نسبت به آینه‌های شیشه‌ای، استحکام و مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند و از این نظر ایمنی بیشتری دارند. از پلکسی گلاس آینه‌ای برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها، مراکز خرید، زمین‌های بازی و محل‌های نگهداری کودکان استفاده می‌شود و این به دلیل ایمنی بیشتری‌ست که ورق آینه پلکسی گلاس نسبت به آینه‌های شیشه‌ای دارد.

نکته مهم: پلکسی گلاس آینه ای فقط در ضخامت ۲ میل تولید می‌شود

یکی از دلایل استفاده از پلکسی گلس آینه‌ ای، وزن کمتری‌ست که نسبت به آینه‌های شیشه‌ای دارد. بر همین اساس در موارد بسیاری، پلکسی آینه ای را با آینه‌های شیشه ای جایگزین می‌کنند تا وزن سازه کاهش پیدا کند.

آینه پلکسی گلاس چسبدار

یکی از مزیت‌های فروشگاه لیزرکات نسبت به سایرین، عرضه پلکسی گلاس آینه ای چسبدار است. استفاده از پلکسی چسبدار، شما را از به‌ کار بردن چسب‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. در موارد زیادی ممکن است شما از آینه پلکسی گلاس برای تولید استیکرهای چسبدار دیواری و تزئینی استفاده کنید؛ و یا حتی می‌خواهید نوشته و لوگوهای موردنظرتان را با پلکسی گلاس آینه‌ای برش زده و روی دیوار نصب کنید. در این‌گونه موارد می‌توانید از پلکسی گلاس آینه چسبدار استفاده کنید.

چسب دوطرفه سلولزی، پشت ورق آینه پلکسی گلاس چسبانده شده و ورق ساده تبدیل به ورق چسبدار می‌شود. برای خرید ورق پلکسی گلاس آینه چسبدار کافی‌ست از بخش بالا از منوی «نوع»، گزینه چسبدار را انتخاب کنید.

چسب‌های دوطرفه از استحکام خیلی زیادی برخوردارند و شما می‌توانید با اطمینان، قطعات برش‌خورده پلکسی را روی سطوح مختلف بچسبانید. تنها نکته مهم این‌ است که سطح کار شما باید کاملا صاف (بدون زائده و برآمدگی) و عاری از هرگونه گردوغبار و چربی باشد.

نمایش بیشتر

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا