مجله علمی و پزشکی

درمان فقر آهن باید متناسب با شرایط هر کشور باشد

یک تیم متخصص در اروپا و استرالیا به عنوان دستورالعمل های تخم ریزی برای کمبود آهن ، یک مشکل جدی بهداشتی در سراسر جهان ، به روز شده است.

به گزارش مجله رز ، کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از دلایل اصلی آن است که بخاطر شما در بدن گلبول های قرمز خون وجود ندارد ، که البته سکاها یا اکسیژن هموگلوبین هستند.

در حال حاضر این دیدگاه دو میلیارد نفر در سراسر جهان است. کم خونی فقر آهن و می تواند سلامتی طولانی مدت و به ویژه برای کودکان داشته باشد. کمبود آهن همچنین می تواند نشانه سایر بیماری های جدی و تهدیدکننده باشد که ممکن است نیاز به درمان داشته باشد.

کمبود آهن یک عارضه رایج در جهان است ، از جمله در استرالیا متعلق به کودکان در هر سنی از مردان جوان است. طیف گسترده ای از مشکلات سلامتی می تواند دلیل کمبود آهن در بین مشکلات قلبی باشد. همچنین ، در صورت کمبود آهن در زنان باردار و کودکان ، با افزایش مشکلات ظرفیت پردازش.

نتیجه یک سری آزمایشاتی است که اخیراً مشاهده شده است ، و تحقیقات در مورد تشخیص و مدیریت در حالت به روزرسانی عدم وجود آهن ، باید مرز مزایای سلامتی و اجرای این موارد باشد ، زمانی که او در استرالیا بود و جهان اطراف آن در کره زمین.

به گفته متخصصان ، توانایی درک و تشخیص اختلال کم خونی فقر آهن قادر به مدیریت و بهبود سلامت افراد در هر سنی است. اخیراً مشخص شده است که درمان روش های کمبود آهن باید متناسب با ثروت هر منطقه یا کشور باشد.

این پزشک در حال مطالعه است: “در استرالیا ، پیشرفتهای زیادی در مورد فقر آهن در این چند دهه گذشته بوده است ، اما برخی از آنها بهترین مراقبت را ندارند.” روش آهن و بهبود سریع آن ، در این مثال ، کسی که مرا تازه می کند ، شواهد واضحی از سطح آهن وریدی را نپذیرید.

تیم تحقیق امیدوار است روشن باشد که این مطالعات اطلاعاتی در مورد استرالیا و پزشکان برای بهبود جهان و راه های مقابله با فقر آهن به عنوان بسیاری از مزایای سلامتی فراهم می کند.

محققان گفتند: در حالی که فقر آهن اغلب علت کمبود آهن در رژیم غذایی است ، می تواند نشانه مشکلات جدی تری مانند سرطان روده یا بیماری سلیاک باشد.

طبق گفته محققان ، طبق Medical Express به جای مکمل های آهن مانند بیمار به عنوان یک معلم ، به محض اینکه هویج به درستی علت اصلی کمبود آهن را بررسی کند. اگر پزشک آنها را نگیرد ، یا آنها را دنبال نکند ، و به سختی علت اختلال فقر آهن را به وجود آورد ، خطایی جدی رخ داده است ، و درمورد زندگی سایر اختلالات و بیماری صبور باشید و در بعضی موارد هیچ اقدامی که وی را تهدید کند ، بر نخواهید گرفت.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا