مجله عمومی

آیا آب برنج برای پوست مفید است؟

سس مایکروویو برای استفاده از آب انواع بیماری ها مانند اگزما یا لیفت پوست. برخی از شرکت های لوازم آرایشی گفتند که آب خاصیت ضد پیری برنج ندارد و شواهد علمی کمی برای تأیید ادعاها در دسترس است.

“شواهد حاکی از اخبار پزشکی امروز است” برنج یک آب نشاسته ای ، آب جوش یا برنج است که حصیرهای حصیری ایران به دست می آید. این می تواند آب برنج تهیه کند می تواند یک خانه یا محصولات مراقبت از پوست حاوی آب به برنج خریداری کند.

برنج ، فواید آب که ممکن است برای پوست داشته باشد ، اما اکثر مطالعات در مورد گونه ها علت بالای آب ناشی از برنج نیست. برای اثبات این ادعا ، اینکه آبهای برنج دارای مزایای قابل توجهی هستند ، دانشمندان در مطالعات بیشتر کار در مقیاس بزرگتری انجام ندادند.

آنتی اکسیدان ها

برنج حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند اینوزیتول است. آنتی اکسیدان ها به مبارزه با اثرات رادیکال های آزاد ، مولکول های ناپایدار کمک می کنند که باید به سلول های سالم بدن آسیب برسانند. آنتی اکسیدان ها در محصولات مراقبت از پوست به شرکت ها اغلب اضافه می شود.

سزار در تلاش برای تکمیل و صنعت برنج در تعقیب افرادی بود که از 12 تا 2018 A در آب ، مقدار کمی ژل روی پوست به مدت 28 روز شرکت داشتند. محققان دریافتند که برنج مشابه فعالیت آنتی اکسیدانی اسید اسکوربیک و ویتامین C است.

پیری پوست را کاهش دهید

این می تواند پیری آب را کند کند و لازم نیست برنج ، پوست باشد.

یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که فعالیت آب در الاستاز برنج ، آنزیمی که در پیری پوست نقش دارد ، کاهش می یابد. این نشان می دهد که ایجاد چین و چروک و پوست باعث کاهش قدرت آن می شود و از آب خطوط برنج تشکیل شده است.

از مطالعه ای که صورت گرفته است ، که در سال 2001 در اینوزیتول وجود دارد ممکن است به بهبود چین و چروک پوست کمک کند. محققان اینوزیتول و 1-2 درصد از زنان شرکت کننده در سنین مختلف پاکستان از دوره هفت هفته را آزمایش کردند.

در پایان مطالعه ، محققان از 12،4 درصد ، و تخمین زده می شود که میزان چین و چروک پوست به دلیل خاصیت ارتجاعی پوست ناشی از کاهش 17 درصدی اینوزیتول افزایش یافته باشد.

لازم به ذکر است که این مطالعات کم بوده و به طور خاص از مایکروویو برای آزمایش آب استفاده نشده است.

تحریک پوست را کاهش دهید

در سال 2002 ، محققان اثرات آب را روی نشاسته برنج بالای قطب دو گروه آزمایش کردند. گروه اگزمای آتوپیک و گروه دیگر دارای یک گروه سدیم لوریل سولفات بودند که تحریک پوستی داشتند (مشتری ، بزرگترین).

محققان دریافتند که پوست سالم برای توانایی گروه بندی پوست تحریک شده 20 درصد افزایش می یابد. نشاسته برنج خشن را به مدت 15 دقیقه دو بار در روز بشویید.

این همچنین مانع پوستی را بهبود می بخشد ، در افراد مبتلا به اگزمای آتوپیک کمک کرده است.

درمان شوره سر

اولین تحقیقات تخمیر شده برنج نشان می دهد که آب می تواند رشد برخی قارچ ها را مهار کند.

مطالعات آزمایشگاهی در سال 2013 نشان داد که آنها حاوی آب برنج یک شبه و باکتری Bacillus thuringiensis هستند که آنتی بیوتیک های زوویترمایسین تولید و کانوزامین A می کند. این آنتی بیوتیک ها می توانند از رشد تغییر سبوس که در شوره سر نقش دارد ، جلوگیری کنند.

اما این لزوما ثابت نمی شود ، و نه آزمایشگاه برای درمان شوره سر ، علت کارآمد ، دنبال شکرگذاری با مخمر ، برنج و آب و در میان مردان دیگر است.

تحقیقات بیشتری لازم است تا تأیید شود دانشمندان می توانند به شوره سر کمک کنند.

آب مایکروویو را آماده کنید

وسط برای آب بیشتر آماده شوید

خیساندن: همچنین می توانید برای یک و نیم فنجان برنج خام دو تا سه فنجان آب را به مدت 30 دقیقه خیس کنید.

جوشاندن: می توانید برنج را در آب جوش که معمولاً برای پخت و پز دو برابر آن استفاده می کنید بپزید. برای استفاده از تقریب ، در فشار آب مایکروویو یا رگ ها غوطه ور می شود. باقیمانده آب موجود در جهان ، در یخچال نگهداری می شود.

روش اواسط خیساندن برای تهیه استفاده گرم از آب ، گاز و مقداری درجه حرارت اتاق برای مدت دو روز و قرار دادن آنها در یخچال.

نحوه مراقبت از پوست آب برنج

روش های مختلفی برای استفاده از برنج و آب برای مراقبت از پوست وجود دارد ، از جمله موارد زیر:

– صورت خود را با آب برنج بشویید

– استفاده از آب در تونر پاک کننده برنج

– پاشیدن آب روی صورت برنج

– استفاده از برنج همراه با آب حمام

– استفاده از خیس خوردن برنج در آب برای

برخی از افراد از آب استفاده می کنند ، مانند درمان برنج یا نرم کننده مو.

آیا خطری وجود دارد؟

پروین در آب شیرین مشخص نیست که به پوست آسیب می رساند. در حال حاضر ، با توجه به زیبایی محصولات دیگر ، محصولات برنج برای اولین بار یک منطقه کوچک به طوری که آب در پوست ، ثابت نمی شود.

برنج ، از هفت آب نمی توان استفاده کرد و از شما خواسته می شود که این بار آب بیشتری برنج باقی بماند.

مانند برنج برنج استفاده از آب برای جماعت ، کسانی که آلرژی دارند نیست.

توجه به این نکته مهم است که به جای مراقبت های پزشکی ، برنج آب وجود ندارد. آب برنج می تواند به مادران در مورد وضعیت پوست کمک کند ، اما برای این که وی باید با پزشک و همچنین شرایط تجربیات شما با درمان های ثابت و م forثر برای اگزما مشورت کند.

وقتی دکتر؟

و برخی از مواردی که در صورت بروز شرایط زیر نیاز به مشورت با پزشک دارید:

شما لکه های پوستی را خشک ، خارش دار و پوسته پوسته می کنید

– برنج پس از استفاده از آب ، عوارض جانبی یا بثورات پوستی و کهیر را تجربه کرده اید

و علائم عفونت پوستی را نشان داد از جمله اینکه بسیار باز است ، هر گونه درد ، قرمزی ، تب و یا اینکه من خیلی مراقبت نمی کنم را تجربه کرده است.

اگر پس از استفاده از مجرای عبور آب از لحاظ تنفس یا تورم چشم با مشکل روبرو شدید ، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا