مجله علمی و پزشکی

برای تشخیص محرمانه و رایگان “ایدز” به کجا باید مراجعه کرد؟

ایدز و سایر بیماریها رئیس اداره کنترل وزارت بهداشت ، در بیانیه قبلی خود که تمام مراحل در نهایت حفظ حریم خصوصی آزمایش اچ آی وی است ، از طریق جنسی منتقل شده و بر اهمیت انجام به موقع از سوی بیماران تأکید کرد و گفت: “در تشخیص و درمان به موقع ، نه تنها از حالت طبیعی زندگی یک مرد نیست ، بلکه توانایی انتقال بیماری به دیگران است که بیش از صفر هستند.

دکتر. سرویس پروین کازرون در مصاحبه با مجله رزوی با اشاره به شعار امسال “همبستگی ، مسئولیت مشترک” روز جهانی ایدز ، گفت: “وقتی ویروس HIV وارد فرد شود ، علائم فوراً آشکار نیست.” لنفوسیت مانند بدن به آرامی شروع به تکثیر می کند و با احیای زمان طولانی وارد ویروس هدف قرار گرفته و سلولهای ایمنی می شود ، کم کم مثمر ثمر می شود و تکثیر می یابد و توسط سلول ها مصرف می شود.

تا زمانی که با اچ آی وی اتفاق نیفتد؟

او تأکید کرد که حدود 10 سال طول می کشد تا علائمی مانند تخریب سلولهای ایمنی بدن ایجاد شود “تولدت مبارک” نامیده می شود.

در اولین مشکوک هنگامی که شما نیاز به یک لحظه vidhim

اداره مبارزه با ایدز و بیماریهای مقاربتی وزارت بهداشت در پایتخت ادامه داد: “در وهله اول هیچ بحثی درباره HIV نیست ، آگاهی از این عفونت بسیار مهم است.” اگر فرد مبتلا به ویروس وارد بدن شود ، فرد به تشخیص ، دارو و بلافاصله شروع می شود. داروها برای حمله به ویروسی که ویروس را مهار می کند سطح فرآیند را متوقف می کند و باعث می شود ویروس به تدریج اتحادیه اروپا را تضعیف کند و آخرین مورد یک محیط طبیعی زندگی خواهد بود. بنابراین ، این مهم این است که وجدان ، یعنی در صورت امکان ، برای درمان عفونت ها صبح زود ، با شروع درمان و پایبندی ، و همچنین تا آنجا که در ارتباط با دانش است ، تشخیص داده می شود و عفونت منتقل می شود.

یعنی افرادی که در معرض خطر HIV هستند؟

از چه راه هایی HIV منتقل می شود: “ترشحات جنسی فرد آلوده ، خون ، ترشحات و کودک مادر در حال حمل در دوران بارداری و شیردهی سه راه انتقال فرد دیگر است.” آگاه از جاده شوهر منتقل می شود ، اگر این بدان معنی است که احتمال آلوده شدن دارند ، می توانند اختلالات رفتاری فوتبال را در مرکز مشاوره داشته باشند. در این مراکز ، آموزش اچ آی وی در زمینه مشاوره و آزمایش با پنهان کاری کامل و بدون قیمت انجام می شد و در صورت ابتلا به بیماری اچ آی وی ، درمان خدمات کارگاهی و معاینه بالینی ، مشاوره تحویل دارو را آغاز کرد و اجازه داد از خود و خود مراقبت کنید … آزاد خواهد شد

چگونه می توان از نظر HIV آزمایش کرد

وی گفت: “و ما آزمایش نشان دادیم كه آزمایش خون ویروس HIV وجود دارد.” یعنی در اولین آزمایش ها ، در کدام آزمایش ها خون سریع افرادی که برای استفاده از تشخیص اولیه آموزش دیده اند ، وجود دارد. اینطور نیست ، تصمیم قطعی است ، در آزمایش اولیه ، به این نتیجه رسید که آزمایش اولیه و تشخیص HIV آزمایش اضافی غم های ما را به همراه دارد. و مورد نیاز است. یک آزمایش نیز کامل است و خون آزمایش نشان می دهد یا نشان نمی دهد ، چه کسی مطمئن باشد که عفونت وجود دارد.

چه چیزی باعث افزایش تعداد زنان آلوده می شود

“در سالهای اخیر ، درصد زنان مبتلا به اچ آی وی افزایش یافته است ، اما بیشتر آنها متاهل و متعهد هستند ، و رفتارهای جمعی انجام نداده اند ، اما به دلیل اینکه همسران آنها به اچ آی وی آلوده هستند و دانش کافی کازرون ندارند. من در مورد یک مرد و همسر خود افتخار کردم. بنابراین ، نباید تصور کرد که بیمار مبتلا باید دارای اختلال عملکرد جنسی یا دارویی باشد که به ویروس HIV آلوده است. برای این منظور ، مانند برچسب زدن و جلوگیری از مشتری نام تجاری ، ایجاد احساس ریسک فردی

و یک برنامه مخفی رایگان برای تشخیص و درمان اچ آی وی

با تأکید بر اینکه اکنون به محرمانه بودن آزمایش اچ آی وی توصیه می شود ، می گوید: “توصیه به افرادی که فقط مراکز آزمایش بیماری انسان هستند که برنامه ای داوطلبانه دارند و کارکنان و مراکز در مورد نحوه برخورد با مردم آموزش دیده اند.” به هیچ عنوان در نام و فامیل و کارت شناسایی از فرد مراجعه کننده درخواست نمی کند و شما می توانید هر اسمی را انتخاب کنید ، اما اگر این نام به یک کد تبدیل شود و از زمان انجام تست کد ملاک ما باشد ، اگر فردی آلوده باشد ، این کد روند دریافت درمان با پزشک را شروع نمی کند.

“چه چیزی از نظر قانونی و اخلاقی اصل محرمانه بودن است. اگر بیمار با هرگونه اطلاعات غیر از فرد ارائه شود ، و این به عنوان یک قانون برای حمایت از آن شخص گفته خواهد شد. حتی اگر بیمار شناسایی شده ازدواج کند حق دارد دانش خود را در مورد همسر خود بدون رضایت او اعلام نكند و به مرد گفت كه همسر او باشد ؛ البته یكی از اجزای خدماتی است كه نیروهای ما برای تهیه یك مراكز طراحی جهت برنامه ریزی عضوی از یک فرد آلوده کمتر از ادب ایجاد کنید و همسر خود را در مراکز آزمایشات و افزایش آگاهی برای تعیین وضعیت او بیاورید. او را گرفتند یا نه در صورتی که فرد قادر به انجام این موضوع نیست در نهایت اگر چنین رضایتی وجود داشته باشد ، به هیچ وجه وجود بیماری را به همسرش اعلام نمی کند.

vidhim؛ فوتبال قابل کنترل

کازرون نتیجه گیری کرد: “بیماری عفونی HIV قابل کنترل است.” وی افزود: اگر به موقع تشخیص داده نشود و درمان شروع شود ، نه تنها زندگی طبیعی در فرد وجود دارد ، بلكه توانایی انتقال بیماری به دیگران نزدیك به صفر است. این مهم است زیرا ماموریت ما اطلاع رسانی در مورد پیشگیری است ، به طوری که امکان تشخیص زود هنگام اشتباه شمع بیماری و درمان به موقع را فراهم می کند. ما باید مردم را تشویق کنیم که بیماری را زودتر تشخیص دهند و درمان کنند.

وی همچنین گفت: ، نجات برای بشر قادر است هزینه اطلاعات شما را در وب سایت وزارت WWW.HIV-STI.IR به بیماری منتقل شده از ویروس HIV که مرتکب زنا می شود ، پرداخت کند و تعدادی از تلفن ، مکالمه و مراکز آموزشی ، مشاوره ، اخطار و خدمات تشخیص و مراقبت در سراسر کشور را در اختیار شما قرار دهد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا