مجله هنر و فرهنگ

رسانه های جهان در انحصار کرونا و آمریکا

به گفته شفاف آلبرت کوچویی ، گوینده باسابقه رادیو ، مهمترین عناوین اخبار روز جهان را از دنیای فیلم و رسانه بیان می کند. یکی از مهمترین اخبار امروز (4 آوریل) در تأثیر انتخابات ایالات متحده بر سرنوشت جهان ، یک افتخار و واکسن پوشش داده شده است.

_ _ “مجله ی وال استریت” توسط جو بایدن وزیر اقتصادی خزانه داری جو بایدن جو بایدن در صندلی حضور خواهد داشت و بزرگترین گروه را پس از گنجه اقتصادی بایدن برگزار خواهد كرد البته این بزرگترین چالش در راه خواهد بود.

_ _ نگهبان “POISON اما دونالد ترامپ و سفیر” نوشتند: “وقتی شما ترامپ را شروع می کنید و سیاسی سمی دروغ می گوید و من به دوران ترامپ ادامه خواهم داد.” ما پاداش حقیقت را برای ما خواهیم داشت. یک رئیس جمهور عادی ، چهار هفته قبل از پایان سال در آخر هفته بال غربی در کاخ سفید ، آنها معتقد بودند که این میراث چهار ساله خواهد بود.

ترامپ شیوه منحصر به فردی است که میراث جداگانه در آن انجام شده است. او باید بداند که هست یا نیست ، چه کسی بیش از این با اندوه برایش شفابخش نخواهد بود. از دروغهای مسموم ، مشاوره در حال انجام بود ، که خروج آن از میراث معتبر است ، اما هیچ بیهوده ای در جهان وجود ندارد. این پیام از زمان رای مردم در انتخابات سال 2020 و رای گیری کالج انتخاباتی در اواخر دوره ترامپ کاملاً روشن است.

روزنامه انگلیسی اسقف ، نخست وزیر انگلیس گفت که اکنون زمان آن نیست که بوریس جانسون از شر این حیوان وحشی ، این ویروس خلاص شود. متأسفانه ، نه تنها برای جلوگیری از ، در انگلیس ، Cicero ، و اعتماد به او نیست ، بلکه کشتی سازمان و اعضای آن است. گذشته از واقعیتی که بازرگانان آورده بودند ، س aال از شهر خودش و همه در انگلیس. تاج نه تنها مرگ ، بلکه گذرگاه خسارات اقتصادی نیز هست.

روزنامه انگلیسی اوقات مالی وی نوشت: “طی چند روز انگلیس و Pfizer BioNec واكسن ها را تأیید می كنند.” این تصویب ، واكسن و تاج به گروه های مختلفی كه در این كشور هستند تزریق می شود. یعنی از 7 دسامبر سال 2020.

مقاله Financial Times در مورد دیگری می نویسد: “تحقیقات نشان می دهد افراد مبتلا به ویروس ویروس کمی Covid_19 هستند و هیچ نشانه ای از بیماری ندارند.” با این حال ، یک عفونت شایع در بیماران مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا