مجله ورزشی

تیم نفت آبادان مُسن نیست، با تجربه است

مجله رز / خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان بازیکن سابق صنعت رد تیم بودن روغن در لیگ بیستم ماسن ، گفت: نفت در تیمی ماهر.

حسین مولار در مصاحبه با مجله رز ، محل استقرار و تیم فوتبال نفت آبادان اظهار داشت: “این یک سرمربی تیم بود که خیلی دیرهنگام میله های خود را تشکیل داد ، زیرا شروع تیم های ایرانی چالش نفت این تیم برای این قانون است استثنا این است که این در آمادگی مناسب تیم قادر به بستن عهد نیست. اما این رنگ عجیب نیست قبل از اینکه لیگ برای شما مناسب باشد ، لیگ آماده آماده شده است. هرجای دیگر ، ایران تیم های لیگ خود را در هفته هفتم با قیمت 8 دلار پیدا می کند.

وی گفت پورموسوی تست شده ابتدای مسابقات را از دست نمی دهد و تیم می تواند شخصیت لازم را کسب کند و امیدوار است در آینده نتایج بهتری داشته باشد. البته ، در مواردی که موضوع بازی بازی باشد ، نفت آبادان این ضرر را دارد که باید به آنها پرداخته شود. علاوه بر این ، به نظر من ، بازیکنان نتوانسته اند وظایف خودشان را انجام دهند.

این پیشکسوت فوتبال گفت: بازیکنان جدید نشان نداده اند که نفت کارآیی دارد ، البته نمی تواند با زمان بحث کند و بازیکنان بسیار باتجربه و قدرتمندی هستند ، این باید به بهبود بخش هجومی تیم کمک کند. با این حال ، بازیکنان به طوری که آنها می توانند خود را بدانند که از او انتظار می رود. به نظر من ، هرچه جلوتر می رویم ، روند بهتر و هماهنگ تری برای این بازیکنان فراهم می شود و نفت می تواند سود بیشتری داشته باشد.

وی افزود: “از این رو ، آنها قبل از بازیها از طرف تیمها و فلوت بازها تماشاگر بیکار نیستند و کمتر تحت فشار مخاطب قرار نمی گیرند تا شاید بتوان بهتر نشان داد که چقدر عملکرد و کارایی دارد”. من متقاعد شده ام ، زیرا من و این بازیکنان در آینده بهتر نخواهم شد ، من در تیم هجومی در همان سطح با آنها به بازی نشان می دهم تا در این مدت کمک فنی بیشتری انجام دهم. در هر صورت پورموسوی ها ممکن است بتوانند کمبودهای خط حمله را برطرف کنند و با توجه به حضور فیروزی علی ، مدیر فنی تیم فنی نفت آبادان و دید بسیار خوب و می توانند در یک مشاور به تیم کمک کنند.

نوعی روغن که در سن متوسط ​​بازیکنان است جالب توجه است: روی جمله ، فک های گفته شده: “هنگامی که تا حدی شما را از بین می برد ، برای اینکه آنها را از درد یک راه طبیعی برای خارج شدن از آن دور نگه دارید ، نه تنها ایجاد نمی شود ، بلکه اتفاقات آینده و تیم نیز نخواهد بود.” تا زمانی که مربی جوان تر از بازیکنان باشد ، نتایج نیز به یک دلیل دیگر از اهمیت بالایی برخوردار است ، اگر در پنجم و ششم ، هشتم و همه چیزهایی که به نظر خودشان نتیجه نمی گیرند ، به نتیجه می رسد که من هیجان انگیز به مربی او خواهم آمد. به دلیل این تیم اخیراً توسط Agricola ، رکورد پورموسوی نفت تأسیس شده است ، که او سعی می کند وقتی بازیکنان زیادی را انتخاب می کند نه تنها می تواند مرد جوان و بازیکنان طبیعی را انتخاب کند ، که در سال اول کارشناسی داده شده است. تیم فوتبال نفت آبادان.

وی گفت: انصاف نیست که نگاه کنیم مصرف کننده نفت آبادان اعمال را می بیند. در هر صورت ، این امر مانند انتخابات پورموسوی بود ، در حالی که نتایج در سه هفته اول قابل قبول نبود. به نظر من درست است که بگوییم تیم موسی نفت آبادان در تیم ماهر نفت و گل در کارایی ، طبق نظر کارشناسان به شما نشان می دهد بازیکن چه می دهد. میزان بازیکنان در حال اجرا در زمین از اهمیت بالایی برخوردار است که شانس داشتن سطح نفت آبادان یک شرکت است. اگر موارد بیشتری وجود داشته باشد ، بدیهی است که مسیر ایجاد توانایی منحصر به فرد: همچنین به نظر می رسد روغن پاک از آبادان تغییر کند.

بازیکن سابق فوتبال نفت آبادان یک مصرف کننده است ، گفت: هدف چیست ، جایی که ما تیم را در لیگ داشته باشیم و بیست و سوم را تشکیل دهیم. به نظر من که در اولین مراحل پورموسوی آورده شده است و اخیراً تیمی تشکیل شده است ، در نتیجه ، این تیم قابل مقایسه با پرسپولیس ، استقلال و فولاد سپاهان نیست ، که هزینه بیشتری داشت. عادلانه سرزنش شود ، زیرا ما چهار تیم نفت داریم که به نظر ما می رسد؟ با این حال ، اگر شما جزو 10 تیم نفت امسال نیستید ، از نظر جغرافیایی خوشحال هستند و اگر خدا بخواهد ، آنها نباید در میان تیم هایی باشند که 6 سال پیش نفت فکر می کرد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا