مجله علمی و پزشکی

کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف؛ دکتر. علیرضا زالی در حاشیه تفاهم نامه بین مدیریت کنترل بیماری شکوه در تهران و واحد فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به وضعیت ترافیک درون شهری در 24 ساعت گذشته ، گفت: نرخ پلیس راهنمایی و رانندگی درون شهری برای ایجاد تغییر بیشتر راهور درصد 59٪ در 70 تا 21 روز و در اوایل 4.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد ترافیک جاده شمال – تهران تبدیل شده است ، اظهار داشت: 70 درصد در تهران ، بزرگراه قم و انتقال در جنوب تهران رسیده است.

زالی ادعا کرد که محدودیت های بیشتر منبع اصلی است ، شرایط بهتر است ، گفت که او سعی دارد به نیروی پلیس کمک کند تا در روش نظارت مستمر اعمال شود و به همین دلیل شانس بیشتری می بینیم. در این راستا ، 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی با تمرکز بر قدرت تلافی جویی در تهران ، این نظارت را تحت نظارت قرار می دهند.

به گفته وی ، در هر تغییری که از زندگی مدنی و اجتماعی شکل می گیرد نیز تفاوت بین متولد شدن و 40 روز در صورت بستری شدن در بیمارستان برای تقریباً یک ماه ، 3 هفته و روزهایی که اتهام مثال دارند ، بین 10 تا 14 برای بیمار است.

رهبر مدیریت بیماری های تاج در تهران گفت: “مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخلات در زمینه بیان سن و تشخیص بیماری و کاهش اثرات منطقه ای این بیماری نمی تواند زودتر از 40 روز باشد ، بنابراین ما باید صبورانه منتظر بمانیم.” در روند.

اما تعداد کمی از پیشنهادات ستاد در شکوه ملی

زالی حتی برخی پیشنهادها را به شورای ملی کرونا ، دولت و به ویژه مرجع دیوان عالی کشور ، که بودجه بندی می کند ، اعلام کرد و گفت: “این کلمه برنامه است تا مشاغلی که ضرر مستقیم و غیرمستقیم متحمل شده اند شفاف و پشتیبانی شود.

با اشاره به گلایه از امور مختلف ، گفت: بسیاری از کسانی که از بسته های کمک به کسانی که تأخیر داده اند شکایت ندارند. صاحبان چهره با شکوه که تحت تأثیر بوروکراسی های بسیار زیادی قرار دارند.

رهبر تاج هانیبال تاج تهران با بیان اینکه بسیاری از مشاغل در همه مشکلات ، نه ترکیبات قدرتمند آن ، گفت: “این افراد که هیچ دلیلی برای بشر دوستانه ندارند ، باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.”

زالی نگرانی اصلی را در تجارت پرداخت درآمد و برگشت چک عنوان کرد و گفت: “در نامه ای به ستاد شکوه ملی و س askedال اینکه این دو هفته به چه روشی می توان دلیل قانونی ویژه ای برای معاملات تجاری مانند بازپرداخت چک ها دانست اگر چیلی بیاورم.

آنها همچنین به مسئله برخی از امنیت اجتماعی آسان اشاره کردند و گفتند: “برخی باید برای تأیید اینکه آیا آزمایش مثبت تاج دارد که می تواند در معرض خطر باشد تأمین می شوند.” در این زمینه ، برنامه هایی برای تأمین ستاد ملی وجود دارد این است که می گویند ، این یک آزمایش است ، و آنچه ما امیدواریم. اگر یک مرد بیمار شود یا با مثبت یا صفر ثابت شود ، بنابراین این وظیفه است که با این بیان رنج بکشد ، نه اینکه نیروی آنها را در سال تمام مشکلات ، استفاده و نابود کند.

او گفت ، “همچنین ، اگر کسی در این گروه شخصی داشته باشد. ما امیدواریم که ستاد ملی جلال پیشنهاد ما را مبنی بر عدم حضور مستاجر در قانون تصویب نکند.”

زالی ادامه داد: در بسیاری از دانشکده ها خارج شده است و نیازهای دیگر آنها وجود ندارد و نگران ادامه کار او نیست ، بنابراین آنها درخواست کردند که حالت الکترونیکی داشته باشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا