موعد برگزاری جشنواره‌های هنری نزدیک است/ مستند و تئاتر مجازی شد، موسیقی وفیلم فجر همچنان بلاتکلیف!

با توجه به گروه وزارت هنر و فرهنگ با خبرگزاری سینما مطبوعات جان و ناخوشایند افزایش قابل توجهی در تعداد بیماران برای بیماری عروق بیماری کرونا قلب و مرگ در هفته گذشته ، به نظر می رسد که آن را داشته است.

و اتفاق افتاد ، حدود سه ماه در تابستان ، فقط از قسمت اول نمایش ها و اجراهای این نمایش ها کاملاً تعطیل است. در سال 1999 ما شاهد چند تئاتر و تئاتر برای کنسرت بودیم. این روند البته اولین اواخر پاییز نیست.

عملیات تعطیل و تشریفات بود!

با این وجود ، به دلیل ضرورت و نور و همچنین فعالیت های هنری و فرهنگی ، مدیران هنری و فرهنگی قصد دارند جشنواره فرهنگی را برگزار کنند. ناشران آنلاین برگزار کنید ، و مطمئناً نمی توان آن را ترکیب کرد.

بعد از جشنواره فیلم کودک و نوجوان ، که تقریباً در اواخر اکتبر تا اواسط اکتبر در تهران و آسپادانا برگزار شد ، ما دو نفر از جشنواره هستیم. جشنواره موسیقی منطقه ای در جشنواره فیلم کوتاه تهران و برگزاری یک رویداد جدید و منحصر به فرد فرهنگی در کرمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه انتقادات زیادی در مورد نحوه نگهداری و پاره كردن لباسهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری اعیاد وجود داشت ، اما دو عبارت “دام مجازی” و “رعایت پروتكل های ایمنی از مشخصه های جشنواره در این رویكرد است. این فرایند تحت صلاحیت وی است و به روشی خاص فقط با عمق این اتهامات عمل می کند و از سپر برای دفاع استفاده نمی کند.

وظیفه “حقیقت سینما” واضح و آنلاین است

ماه ها قبل از برخی رویدادهای فرهنگی دیگر. اولین چیز حضور در جشنواره سینما حقیقت است که قرار است اواخر دسامبر برگزار شود و به صورت آنلاین برگزار شود. برگزارکنندگان جشنواره ، که بزرگترین ادبیات تجاری ، فیلم سازی است ، در آغاز و پس از انتشار در ماه سپتامبر اعلام کردند که این فراخوان از نظر جسمی لازم نیست و قصد دارد به صورت سالانه انجام شود.

سینمای جشنواره حقیقت

بنابراین ، در این زمینه فعالان و علاقه مندان فیلم مستند “سینما حقیقت” امسال را دنبال می کنند ، اما در مورد صفحه نمایش سینما وجود دارد ، اما ناظران و سازوکارهای ارائه شده توسط دبیرخانه جشنواره.

بحران بزرگترین تجارت کشور است

اما سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که بزرگترین سال تجاری محسوب می شود ، سرنوشت دیگری دارد. زمانی که محمد مهدی طباطبایی نژاد امپراطور اسقف ها به عنوان دبیر و جشنواره فیلم فجر گفت که این جشنواره برای اقدامات بهداشتی برگزار می شود و 50٪ ظرفیت سالن متاهل است ، مشخص است که برای آوردن آن به سینما ، سازمان سی و نهمین جشنواره فیلم را ادامه خواهد داد فجر و اصرار بر صورت او.

از این رو ، در شرایط نامساعد تاج حرکت ویروس ، تولیدات سینمایی ، و بیشتر نشان داده شد و تلاش های پسر برای کشیدن هرچه بیشتر به فیلمسازان روز جشن خیمه ها ، البته در روند ، البته کمتر از سالهای گذشته ، برای دیدار با محل اقامت آنها است.

عصر روز چهارشنبه ، 5 بهمن ، وب سایت خبری شبکه سیما نیوز خبری را نیز منتشر کرد همچنین ، به گفته “مردم آگاه” گزارش داد که در گفتگو با خبرگزاری قبیله که جشنواره فیلم فجر در فوریه سال جاری برگزار می شود ، و احتمالاً در بهار برگزار می شود از 1400. به تعویق افتاد

وی افزود دلیل رسمی این طرح عدم وجود شرایط برای برگزاری جشنواره فیلم فجر عدم وجود تاج بزرگ به اندازه کافی برای حضور در جشنواره است. از طرف دیگر ، به دلیل وجود خطر زیادی برای قاچاق کالا ، این موضوع نمی تواند سال مهمی در منطقه و برگزاری آنلاین ترین فیلم های سینمایی باشد.

به منظور اینکه این نوشته ، به پیام رسان ، سازمان غیر رسمی یا در سینما پاسخ نداده است. با این حال ، شواهد جشنواره فیلم فجر هر روز در آنجا وجود دارد ، اجساد کسانی که معتقدند این امر باعث کاهش گراویت در اوت می شود ، در عین حال باید به ماهیت سینمایی اشاره کند ، این تقریباً نیاز همه فیلم های سینمایی را ندارد ، نادیده گرفته شد.

از طرف دیگر ، در سال های گذشته ، در چنین روزی ، فراخوان جشنواره فیلم فجر منتشر شد و برگزیدگان به نتیجه رسیدند و کمیته شروع به کار کرد و کار آغاز شد ، اما در این قسمت از سال ، به دلیل تعدد تاج ، خبری از ساخت تعداد فیلم های سینمایی نیست. او ندارد.

تئاتر فجر هم به صورت مجازی و هم به نمایش فقط به هیئت منصفه محدود است

سی و نهمین جشنواره فجر در تئاتر و دهه که در همان زمان بود ، هر انسانی با قدرت تمام سالهای فجر و هیچ اختیاری بر این موارد ندارد.

دبیر جشنواره تئاتر فجر در آخرین مصاحبه رسانه ای خود با تأکید بر اینکه همه کارهایی که در جشنواره انجام می شود قطعاً به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش می شود ، افزود: همه گروه ها باید کار خود را به صورت فرم و شکل ظاهری دلخواه داشته باشند. دبیرخانه بیاورید.

بنابراین ، با نگه داشتن افرادی که احتمالاً تجربه جدیدی در تئاتر در جشنواره امسال دارند ؛ به اندازه تجربه لازم که در این زمان جشنواره اتفاق افتاده است.

جشنواره موسیقی فجر ، منتظر طرحی جدید

وی افزود: “بدون تردید ، با این وجود می خواهد میزبان گروه های پر جنب و جوش برای موسیقی فجر باشد اما همچنین به موسیقی احترام می گذارد ، ما باید قبل از حفظ عدالت محدود شود.” .

به صورت آنلاین درباره احتمال برگزاری کنسرت های جشنواره امسال این است: “این مسئله نمی رسد و آزمایش برای ایجاد شرایط ویژه در کویر ضروری است.”

بنابراین می توان گفت که برگزاری سه جشنواره “سینما حقیقت” تئاتر فجر “و برخی” موسیقی فجر برای بار دوم است ، اما سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هنوز در هاله ای از ابهام است.

و این بر تولید و یک سال دیگر تأثیر می گذارد ، روند کار بر روی این س questionال نیست و سطح آزمایش را از قبر بررسی می کنیم و می توانیم آن را بپذیریم و به توصیه شورای مدیران و فرهنگ کشور. با این حال ، بیشتر فیلمسازان متوجه می شوند که تاجی در موقعیت فعلی به تعویق افتادن این رویداد بیش از آتش سوزی فرصتی داده شده است. علاوه بر این که سلامت هنرمندان ، نویسندگان ، مخاطبان و اصحاب رسانه را تحت تأثیر قرار می دهد ، صرفه جویی قابل توجهی در این شرایط ندارد.

پیام آخر / (4) 104 /

خروج از نسخه موبایل