مجله اجتماعی

قیمت نجومی سزارین در تاریخ 99/9/9 شایعه است/ واقعیت شایعه زایمان لاکچری در آخرین تاریخ رُند قرن چیست؟

“لوکس” پایانی است که در دهه گذشته در فضای مجازی رایج شده است ، موضوعی که در اکثر موارد خصوصی ایرانیان نیز وجود دارد ، به عنوان مثال ، در دهه گذشته ، ما روز عروسی داشتیم و اکنون تولد رسیدیم لوکس؛ این ممکن است قبلاً اتفاق افتاده باشد 8/8/88 9/9/99 رویکرد گزارش در مورد کودک ، بسیاری از والدین خواهان محیط امروز هستند.

اما ، شهریار اخبار مربوط به هزینه ها نیست

گزارش شورش تولد 9 آذر برای سال 1999 حاکی از آن است که فضای فضای مجازی بی صبرانه نظر انتقادی را اعلام می کند ، که باعث می شود خبرنگار بهداشتی خبرگزاری هانا ، که به چندین بیمارستان نزدیک است برای زایمان. هزینه های زیاد برای تماس و استعلام هزینه سزارین در 9 آذر تا ساعت 9 و نتیجه باورنکردنی بود ، در تماس ها مشخص شده است که هزینه سزارین بین 8 تا 10 میلیون تومان است و اخبار هزینه ها 130 نیست همانطور که در فضای مجازی بیان شد ، میلیون تومان عظیم! به همین ترتیب ، در زمینه بیماری عروق بیماری کرونا قلب به دلیل مردان ناامید و بی پروا ، در تاریخ خوشحالی بسیاری از او خواستار تولد یک شخص شد..

زایمان

برای افزایش یا کاهش؟

آمارها نشان می دهد 1988 ، تعداد كودكانی كه سال گذشته در یك روز به طور متوسط ​​روزانه متولد می شوند. ابو سیف الله ترابی و اسناد هویتی توسط معاون سابق سازمان اسناد ثبت در سال 1998 ، به ترتیب در 8/8/88 و 5/5/95 و 6/6/96 4195 فرم ترسناک ثبت شده به ترتیب: 6000 کودک متولد شده 13.580 روزانه در سراسر کشور ، در حالی که نرخ زاد و ولد در طول دهه گذشته حدود 3800 بوده است.

زایمان

وزارت بهداشت ، قطعاً ما را درست می کند؟

قاسم جانابابایم ، معاون وزیر بهداشت در اظهاراتی به معاونان پزشکی ، دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ، با اشاره به افزایش زایمان سزارین در چند سال گذشته ، گفت که این مغایر اهداف و اصول وزارت بهداشت برای زایمان طبیعی و کاهش انتخاب سزارین است. همانطور که در بررسی عملکرد پزشکان و بیمارستانها در تقویم سزارین 9/9/99 ذکر شده است ، تعریف شده توسط بیمارستانها و پزشکان با سابقه سزارین بالا و کنترل نشده که باید با آنها برخورد شود.

بابا جان قاسم

، سزار ، لازم است که توسط “تعقیب”

نسرین چنگیزی ، رئیس گروه بهداشت ، درباره انتخاب سزارین در روزهای خاص گفت: “علت عوارض جنین ، نوزاد و مادر ، اما با مشکل بیماری عروق بیماری کرونا قلب چند برابر است که برخی مادران بدون علامت هستند و به دلیل جراحی های لازم مداخلات لازم است. و ممکن است انجام شود ، Covid 19 ، و زندگی کسانی را که با مادر بودند به خطر انداخته و جنین روشن شده اما نوزاد و در عین حال علت جراحات آنها است.

وی گفت: بستری شدن وی در بخش مراقبت ویژه ، عوارض ناشی از استفاده از بحثهای ویژه 19 و سیستمهای تنفسی ، می تواند منجر به خطر مادر بستری نوزادان شود.

معجزه بازی می کند / اولین شهید سزار غم و اندوه ایران ، جامعه پزشکی سوریه / یک زندانی پزشک گم شده است "فساد سرکوبگر" که منجر به کنارگذاشتن آنها از استادان شده بود ، که به کار خود پایان دادند.

چنگیزی اضافه می کند: “که می توان کشف کرد ، بخش نجات بخش ها ؛ که در دانشگاه ها بسیار شبیه یک نخ است: و او باید این را بشناسد پس از افزایش روز به روز ، و در تعداد سزارین ، به معاون خود می رسد ، مدیر Creed در مورد علت درمان آموزش می دهد. این دارو بسیار جدی معالجه شد.

وی گفت: “این عوارض زایمان و مادر و جنین است و اگر تعداد سزارین وجود داشته باشد ، كه پزشك از حد طبیعی بیشتر نباشد ، و گزارشاتی برای مادر و فرزند به دانشگاه و پایان شغل تجارت منجر شود.” یك ماه پس از انتقال اطلاعات ، وزارت بهداشت به عنوان خواهان و مدعی العموم عمل خواهد كرد و دادرسی جدید را كه به محاكمه رفته است صادر خواهد كرد ، اما در عین حال ، وزارت بهداشت باید از نظر عوارض و مشكلات درمان شود.

چنگیزی گفت: “ما رویدادهای سال گذشته را بررسی کردیم ، تعداد تخلفات به دلیل اخلاق حرفه ای بسیار کم است ، اما به خاطر داشته باشید که عوارض جانبی این زایمان ها با Covid-19 بسیار خطرناک تر خواهد بود.”

وی افزود: ما می خواهیم مادران بدترین وضعیتی که 9/9/99 به آنها می دهد ندهند.

آخرین کلمه

با توجه به وجود بسیاری از بیماری های عروق بیماری کرونا قلب در سال 1999 ، به نظر می رسد بهتر است بسیاری از مادران در تماس با کوچکترین چیزها به بیمارستان بروند. همچنین ، به دلیل خطرات و لذتهای تاریخ آن ، هنگام تولد ، وقتی که به طراحی اشاره می کردند ماهرانه بودند ، قادر به بازی یا جلوی خانه ، در سمت راست زمان نبودند.

پیام آخر / (4) 148

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا