مجله علمی و پزشکی

احمدی: مردم برای قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کنند

یک عضو مجلس شورای اسلامی ، بر اهمیت تشکیل و تحقیقات کمیسیون همکاری مردم با آنها ، و تبدیل اوضاع در منطقه و به پروتکل ها به حوزه اقدامات متقابل از هم اکنون ، یا در ملا public عام ، و تاج سلطنت تأکید کرد ؛ و مردم زنجیره یک مرد را شکستند ، مگر اینکه با آن همکاری کنند.

در مصاحبه ای با محمدرضا احمدی فرمانده مجله رز ، با اشاره به محدودیت های دو هفته ای برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ، اظهار داشت: “این مهم نیاز به توجه به تاکید بر رهبر اصلی است و شواهد به ستاد شکوه ملی و پروتکل های دنبال شده این است که حتی در مردم کشور نیز همکاری کنید ، و دارای یک زنجیره مرد باشید ، و قادر نخواهید بود.

وی افزود: “من داشتم اخبار این خبر را می خواندم و آن را با چند کلمه به تنهایی در جنگل نشان می دهم ، چند هزار نفر ، برای ثبت نام بسته شده اند ؛ پایه ماشین. در اینجا او نشان می دهد که ما قطر انتهای و اثر ضمانت ها را در نظر نمی گیریم. و اصلی محور را برای خارج شدن از این وضعیت بیماری کرونا ، که همکاری خانه مردم است ، خوب است. طبق معمول ، اکنون که ایالت یک روز خاص است ، باید ترافیک لازم ، جلسات و گروه های خانوادگی حذف شود و مطابق با آن عمل کنید شرایط را تنظیم کنید

مردم آنها در مجلس شورای اسلامی از این نظر عجول دارند: ما اخبار و حتی مرگ یک نفر را می شنویم ، تمام بدنمان می لرزد. بر اساس گزارش های خبری ، تعداد کشته شدگان ما از متوسط ​​جهانی بالاتر است ، از بین رفتن افراد از طریق کشور بیش از حد است ، و برخی نشان می دهد این آمار ویروس Glory را جدی می گیرد ، اما در سوگ است ، و برگزاری مراسم عروسی برای پرداخت هزینه های خوب و خیریه ها برای آن هستند یا به طریقی دیگر از برخی جهات این آثار ظاهری کسانی که در وضعیت خسارت به مجروحان قرار دارند ، است.

احمد در پایان تأکید کرد: نگاه کردن به افرادی که باید با هم کار کنند تا به مردم محلی اجازه ندهند و برای شکستن زنجیره قاچاق نیازی به کمک ندارند. تا آنجا که همه مردم ، برای فعالیت و همکاری با آنها ، شاهد وزن و اقتدار بیشتری خواهیم بود. ما امیدواریم که با تأکید اصلی بر رهبر و شواهد مربوط به ستاد ملی ضد شکوه و همچنین همکاری خوب مردم و شاهد کاهش تعداد بیماران و رهبران باشیم.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا