ورود مسافران به روستاهای مازندران ممنوع است

آفتابنیوز؛

محمدرضا غلامی امپراطور یک روز پس از جلسه شکوه ستاد شهرستان رامسر افزود: دهیاران قصد دارد با اعضای پایگاههای مقاومت بسیج اسلامی در روستاها همکاری کند که حضور افراد غیر بومی است که با احترام و بدون تنش و درگیری به اقوام مراجعه می کنند.

و این ابراز امیدواری است ، زیرا از آنجا که همکاری و هم افزایی با برخی از مردم و نشستن خادمان او و نظم وضعیت طبیعی در اسرع وقت از طریق تخلف و تاج بخشهای مختلف استان وجود دارد و دارای زنجیره ای از یک مرد است و انتقال و گردشگری گردشگری که مهمترین محور اقتصادی یک استان نیست ، آسان تر و انتقال یافته است.

رئیس امور اداره کل مازندران احکام روستایی شوراهای ولایتی، و گفت: این نشست در پاسخ به کمبود برخی از سوالات اساسی در مورد مقامات رامسر کالا، و سپس به دنبال این موضوع در استان است.

در اداره صنعت ، معدن و تجارت رامسر ، در جلسه ای گفت: “رامسر به دلیل قرار گرفتن در دورترین گوشه استان ، مخالف مشکلات اساسی در تهیه کالاهایی مانند روغن ، مرغ و سایر مواد غذایی است.”

زیرا سعید افزود: به دلیل نقاط ضعف برخی کمبودهای زیرساختی ، مرغ در این شهر با قیمت هر کیلوگرم 32000 تومان عرضه می شود که به دلیل خشونت ایجاد شده است.

و او گفت ، مصرف روزانه یک کلت ، رامسر به 6 تا 7 هزار استعداد طلا ، شهری که بدون در نظر گرفتن است ، کسانی که در راه هستند خیالشان راحت می شود ، و این افزایش مقدار قیمت و یک کبوتر جوان نیست.

با توجه به بیانیه شکست نفت ، همانند لحظه ای ، وارد شهر شد: و وی از رئیس استانها خواست تا به راه حلی برای این مشکلات برسند.

85٪ از محدودیت های جدید استقبال می کنند

80 تا 85 درصد پایتخت اداره صنعت رامسر نیز اظهار داشت كه اصناف رامسر کمی از محدودیت های قانونی اعمال شده توسط ستاد افتخار پیروی می كنند. کردن

برای بازرسی از فعالیت های تیم ها ، از 42 اصناف این شهرستان مطلع می شود و افزود: در حال حاضر ، عروق کرونا 22 ، و صنف دیگر برای آنها گناه می کند اگر تمام شهر را 30 اضافه کنید ، و دستور کسانی که جریمه شده اند توسط حیوانات خود در حیاط می نوشند ، آنلاین و موم شده است.

طبق آماری از مرکز بهداشت رامسر ، که در حال حاضر 24 بیمار 19 کوید در بیمارستان است تشنگی امام (ع) برای بیمارستان در این شهر. علاوه بر این ، 143 بیمار مشکوک به قرنطینه در خانه و در 293 زمان ردیابی.

تحمیل شیوه استراتژی کنترل جامع برای تسطیح توسعه دهندگان هویج قرمز و زرد در کشور هفته دسامبر بود.

این طرح در حال حاضر برای مدت دو هفته برنامه ریزی شده است ، پس از آن لازم است ، اگر زمان افزایش یابد یا در صورت نتیجه لغو شود.

خروج از نسخه موبایل