مجله عمومی

رویای اوج‌گیری با مرد روس

ولاسکو پس از سه مربی خارجی دیگر هدایت تیم بزرگسالان ، تیم ملی و زیر نظر آنها و طی یک دوره فراز و نشیب را بر عهده گرفت. همه امید این است که سطح بالش ایرانی آلکنوی روسی را بالا ببریم.

به گزارش مجله رز در روزنامه اقتصاد جهانی وی نوشت: “سرانجام ، تفکر و هیئت فدراسیون والیبال رسماً ولادیمیر آلکنه را به عنوان گزینه اصلی معرفی کرد و راهی تیم ملی شد.” گفته شده است که آرژانتینی دانیل کاستلانی گزینه دیگری خارج از لیگ است ، اما همانطور که در بالا ذکر شد ، به علاوه آلکن خوش شانس ، و اکنون ، اگر مشکل خاصی در فدراسیون روسیه رخ ندهد ، سعی می کند با مربی قرارداد امضا کند. در ایران ، به طور رسمی وارد تیم ملی والیبال شد و سپس یک دوره جدید در اوایل دهه 1990 با آرژانتین قبل از خولیو ولاسکو. نقش جدی در توسعه تاریخی والیبال جهانی سازی کشور ما. ولاسکو پس از سه مربی خارجی دیگر هدایت تیم بزرگسالان ، تیم ملی و تحت نظارت آنها را طی یک دوره فراز و نشیب بر عهده گرفت. همه امیدوار به بالا بردن قدم روسی آلکنوی روسیه بالش

خولیو ولاسکو

مربی آرژانتینی که به سه زبان انگلیسی ، ایتالیایی ، اسپانیایی مسلط است که از سال 2011 به تیم ملی والیبال منجر شد. او برای اولین بار تیم را به لبخند ایران آسیایی رساند. شاگردان ولاسکو در سال 2011 تیم میزبان جام جهانی به ژاپن سفر می کنند از بین 12 تیم شرکت کننده در رده نهم قرار گرفت. پس از اینکه تیم ملی والیبال ایران با هدایت ولاسکو برای اولین بار پس از آغاز لیگ جهانی والیبال با غلبه بر مصر و ژاپن به مسابقات مقدماتی لیگ والیبال 2013 در جهان راه یافت. انتخابی برای جام جهانی 2014 در د ولاسکو در والیبال یکی دیگر از مواردی است که ایران ، یک سرمربی افسانه تیمی است که در ایران حضور دارد. در سال 2014 توصیه تیم ملی ایران آرژانتین به چپ.

اسلوبودان کواچ

در سال 2014 ، هنگامی که خولیو ولاسکو و تعطیلی مقامات منتخب در فدراسیون والیبال اسلوبودان کواچ به عنوان جانشین او. Kovac سه سال آنلاین و موم شده بود و طبیعی است که قرارداد با فدراسیون به عنوان جانشین افسانه ای مشکوک باشد. او در لیگ جهانی 2014 اولین پیروزی تاریخ تیم ملی برزیل را مقابل والیبال ایران به دست آورد. کواچ در تیم ملی نیز چهارم شد و در آن ، ششمین سال مسابقات جهانی مسابقات است که او به پایان رسید. وی همچنین در بازی های آسیایی 2014 قهرمان تیم ملی شد. با این حال ، پیروزی در هشتمین انتقاد بیشتر از خدمات حمل و نقل و همکاران جام جهانی 2015. ایران ، نیمکت ملی تجربه تیم اول کواچ بود ، اما او بعداً یک رهبر ارتش ، اسلوونی و صربستان را دریافت کرد.

رائول لوزانو

مربی خارجی ایران در تیم ملی در دوران مدرن آرژانتین ، رائول لوزانو والیبال سوم بود. آناستازیا لوزانو در سال 2016 یک فدراسیون و خدمتگزاران را معذور کرد ، اما در نهایت آنها احیای تیم های بزرگ را انتخاب کردند. مهمترین تیم ملی لوزانو در المپیک ، ایران بعد از 52 سال ساکت هستید. تیم ملی کشورمان پنجمین دوره مسابقات را به دست آورد. ریو ماه گذشته پس از المپیک اخراج شد.

ایگور کولاکوویچ

از سال 2017 ، کشور ما توسط Igor Kolakovi مونته نگرو هدایت می شود. تیم ملی صربستان با خوشحالی ، از سال 2006 تا 2014 ، پس از آن او مسئولیت تیم های باشگاهی را بر عهده گرفت. در این کازینو ، ایران می تواند در یک جام جهانی سوم (یا جهان کوچک) برنده شود. همیشه این بازی ها یک سال پس از بازی های المپیک به میزبانی ژاپن برگزار می شود. مربی تیم ملی ما از این نظر 11 در لیگ جهانی 2017 است. Kolakovi قهرمان 2018 ، ایران برنده بازی های آسیایی و عنوان نخست مسابقات قهرمانی آسیا 2019 در تهران است. با راهنمایی مربی سهمیه ایران را برای شرکت در المپیک 2019 توکیو و هشت تیم باتجربه کسب کرده است. با این وجود عملکرد کولاکووی مدام مورد انتقاد کارشناسان قرار می گیرد و در نهایت همکاری قطع می شود.

ولادیمیر آلکن

اکنون ، ظاهراً ، این آلکن راس است که در 53 سالگی تیم ملی ما را هدایت می کند. هدایت تیم ملی روسیه هرگز در تاریخ بازی های المپیک ، لیگ جهانی با این تیم در جهان پیروز نشده است. بهتر است در زمان آلکن به تیم و مسئولان فدراسیون والیبال اعتماد کنیم.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا