مجله ورزشی

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به انتخاب سرمربی تیم ملی ایران

در پایان سومین جلسه هیئت مدیره فدراسیون والیبال ، “ولادیمیر آلکنو” روسی به عنوان گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو معرفی شد که واکنش فدراسیون جهانی (FIVB) را برانگیخت.

وب سایت رسمی جهان که فدراسیون والیبال “الكنو روز چهارشنبه به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب كرد. او از گزینه های محبوب مانند كاستلانی دی جورج و جان برنارد دور ماند. 53 سال مربیگری روسیه ، ملی پوش روسی را هدایت كرد تیمی در المپیک 2012 لندن و ایگور کولاکوویچ در صربستان که در مارس توسط تیم ملی ایران به دست آمد.

آیکن در حال حاضر سرمربی تیم ملی در سال 2021 خواهد بود ، ایران به المپیک 2020 توکیو می رود. ایران در گروه A المپیک با میزبان ژاپن ، لهستان ، ایتالیا ، کانادا و مکزیک همگروه است. در گروه B ، برزیل ، ایالات متحده آمریکا ، روسیه ، آرژانتین ، فرانسه و تونس همه در یک گروه قرار دارند.

آیکن در 4 دسامبر 1966 در بلاروس متولد شد. وی از 10 سالگی والیبال را شروع کرد و برای ادامه تحصیل به ورزش کالج در مینسک رفت. و با توجه به SKA مینسک بازی کرد: اسپارتاک مسکو ، در لوسکی بلغارستان ، شهر آستی برای Spoletto ، و آن را تقویت کرد ، و در ایتالیا ، و حتی تورهای فرانسه ، در مقطع کارشناسی و سپس او وارد جهان ، زمین شد. رئیس آلکنو زنیتکازان روسیه بسیار متفاوت بود.

“با کسب تیم ملی روسیه عناوین مختلفی از جمله مهمترین آنها دو مدال المپیک (المپیک 2012 لندن و هوای طلای المپیک 2008 پکن) ، طلا و لیگ جهانی 2011 جهان است. “

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا