مجله علمی و پزشکی

هوآوی اولین موتور محرکه الکتریکی خودرو خود را معرفی کرد

اگر شما وارد مناطق جدیدی شوید یا چیزهای جدیدی بشنوید ، این روزی است که شما نباید از شرکت Huawei متعجب شوید. این شرکت قصد دارد تا از موارد استفاده شده در فرمول ، صنعت ارتباطات از راه دور و تلفن های هوشمند موفق در موارد دیگر استفاده کند. آنها بر اساس نوآوری مداوم و صرف هزینه های زیادی برای تحقیق و توسعه تعیین شدند. در اینترنت ، واقعیت افزوده ، و سه زمینه با فناوری پیشرفته وجود دارد که هوش مصنوعی باید در Huawei در سال وارد شود.

موتور الکتریکی ، در موتور برای آینده ،

در سالهای اخیر ، بزرگترین تحول در صنعت ، در ایالات متحده در خودروهای الکتریکی بسیار محبوب است. سالها ، ماشین برای اتومبیل های دارای بنزین ، این نوع جرم ، و جنب و جوش تر ، برای استفاده از قدرت سرعت و فروتنانه ترین آنها رقابت نخواهد کرد.

استفاده از باتری های ماشین الکتریکی ، موتور

در دهه گذشته به لطف ورود پدیده ای به نام “تسلا” در توسعه وسایل نقلیه ، با همان سطح بسکتبال روبرو هستیم که بهتر است در وسایل نقلیه بنزینی اعلامیه کنند. مسلماً آینده متعلق به اتومبیل های برقی و در واقع سایر اتومبیل ها و سوخت هاست.

در چنین شرایطی ، Huawei اولین موتور الکتریکی DriveOne خود را معرفی کرده است ، زیرا بسیاری از افراد را مطابق با مشخصات ارائه می دهد. قسمتهای مختلف موتور 7 ، از جمله “میکروکنترلر” (MCU) ، موتور ، جریان کاهنده ، مبدل برق 600 ، شامل شارژر ، واحد مدیریت توزیع نیروی برق باتری و واحد. این اولین موتور فوق العاده همگرا برای صنعت خودرو است.

دلیل این امر ممکن است ساختاری ساده و به راحتی مقیاس پذیر باشد که به سهولت سه چیز قابل یافتن به روش ساده تری هدایت می شود. این 220 میلی متر کوچکتر از فضا ، موتور را دریافت می کند و علاوه بر این 5 متر سیم کشی مورد نیاز در محور Z ، 2 و 3 اتصال الکتریکی آنها از لوله های آب کمتر از رقبا است و این هزینه های او را در مقیاس تولید عمده تولید باز می آورد.

این موتور در کنار محصولات Huawei قرار دارد ، که می تواند خود ساخته شود ، اتومبیل هایی که در بزرگراه ها رانندگی می کنند و همچنین درد آنها است.

اتومبیل های خودران ، از خیال تا واقعیت

Huawei قبل از راه اندازی به DriveOne ، از موتور الکترونیکی هوشمند و سیستم اتوماتیک خود که توسط AutoSar اداره می شود رونمایی کرده بود. این ساختار از اینترنت برای اتصال به ماشین استفاده می کند و این بیشترین اشیا objects برای دسترسی به اطلاعات در مورد شرایط محلی است. این ممکن است شامل نیاز به ترافیک داده به منطقه ، آب و هوا و اخبار و مطمئناً مناسب هر منطقه باشد.

این راه مهمترین سیستمهای اطلاعاتی به ذهن و روح است که به راننده امکان می دهد بهترین ناوبری اتومبیل را انتخاب کند. با دریافت اطلاعات دقیق و دقیق ، سیستم ناوبری نتایج بهتری نسبت به گزینه های فعلی به کاربر نمی دهد ، زیرا سیستم های ناوبری تنها اطلاعات ترافیکی نخواهند بود.

این که برخی از مردان ، در واقع ، به تنهایی وجود دارند که از اتومبیل های برقی حرکت می کنند. اما این موارد ممکن است در نمونه دریاچه ها دیده شود ، اما باید منتظر خدمت او به کشورمان در آینده نزدیک بیشتر و بیشتر دوست داشت.

2121

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا