مجله عمومی

جزئیات لزوم ثبت چک در سامانه صیاد

داوود محمدبیگی از مجله رز در 18:30 دقیقه از برنامه ، با اشاره به شروع روند برخی از چک ها در بانک مرکزی ، در سال 1993 ، وی اظهار داشت: انگلیسی های جهان متوجه نقص قانون پیام در سال 1997 شدند و دارای سیستم ، گرا و دلیل گرا ، و محرمانه بودن یک کاغذ و تحقیق در مورد حقیقت ها ، یک قطعه کاغذ وجود دارد که چک های الکترونیکی را کنترل می کند و همچنین توانایی حرکت به سمت.

مدیر سیستم های پرداخت ریاست بانک مرکزی با اشاره به لزوم آماده سازی زیرساخت ها برای مردم و بانک ها ، گفت: زیرساخت ها فراهم شده و بانک ها و م banksسسات اصلی که بنادر خود را ایجاد می کنند.

بیگی امپراطور محمد ، با بیان اینکه افراد قانون جدید قرار است دسترسی به سیستم را فراهم کنند ، افزود: “چه تضمینی وجود دارد که همه چک های صادر شده از آذر صیاد ابتدا در سیستم ثبت شوند.”

توضیح داد: “کاری که افراد باید انجام دهند این است که به محض صدور چک برای بررسی اطلاعات مربوط به شکار سیستم ثبت نام کنند. ذینفع یا گیرنده چک و مبلغ و نگه داشتن در چک ، و پس از ثبت نام در اطلاعات چک ، می تواند چک را دریافت کند ذینفع “. و اگر او داده های حافظه را بررسی کند ، با هیچ اعتبار بررسی نمی شود.

امپراطور محمد بیگی گفت: گیرنده سود یا بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات ثبت نام برای بررسی و تأیید ثبت نام نهایی بررسی می شود.

مدیر اداره سیستم های پرداخت بانک مرکزی افزود: امکان تغییر و تغییر ذینفع به گیرنده در پایان چک وجود این اطلاعات را تأیید می کند ، اما پس از آزمایش های نهایی برای بررسی تغییر امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اهمیت بررسی ابزار در بازار ، تجارت و استفاده گسترده از چک ها ، اظهار داشت: البته اجرای قانون جدید باید گام به گام و مرحله به مرحله انجام شود ، بنابراین مشکلی وجود ندارد زیرا افرادی که از این سیستم استفاده می کنند. فرا گرفتن.

مدیر اداره سیستم های پرداخت بانک مرکزی ، گفت: “چک های الکترونیکی به عنوان چک های کاغذی و قوانین محدودیت ها و شرایط کاملاً یکپارچه و یکسان هستند. به عنوان مثال ، اگر چک الکترونیکی به صادرکننده چک برگشت داده شود نمی تواند خدمات بانکی را بپذیرد. ”

امپراطور بیگی محمد ، امضای الکترونیکی ارسال شده بسیار بزرگ است ، وی گفت: “امضای الکترونیکی با استفاده از قوانین موجود وجود دارد ، اما عالی نیست.”

وی گفت: “مباحث چک الکترونیکی باید طوری طراحی شود که به راحتی اجرا شود به گونه ای که نشان دهد مشتری در آن است.”

بانک مرکزی اداره سیستم های پرداخت مدیر همچنین با بیان اینکه چک ها به زودی در سبد خدمات بانکداری الکترونیکی قرار می گیرند ، افزود: وی استفاده از چک الکترونیکی را اختیاری نکرده است و چک برای چک های الکترونیکی کاغذی است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا