مجله علمی و پزشکی

خوردنی های مفید برای پیشگیری از سرطان پستان

امروزه یکی از سرطان های شایع در میان زنان و سرطان پستان قابل درمان است.

به گزارش مجله رز ، علی رغم این واقعیت که سرطان پستان قابل درمان است و اغلب این بیماری در سطح پیشرفته تشخیص داده می شود که انجام آن در این مرحله آسان است. نکته اصلی این است که ، به همین دلیل ، آگاهی از برخی از علائم زنان قادر به تشخیص به موقع این سرطان نخواهد بود.

به راحتی می توان سلول های سرطانی را گرفت تا غذای کمتری در بعضی از بدن رشد کند.

تعهدات در مورد وضعیت برخی از این غذاهای سالم در مقاله ذکر شده است:

سبزیجات با برگهای سبز

مصرف سلامت سبزیجات برگ سبز خوب است ، زیرا این نوع مواد غذایی حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین ، مواد معدنی و فیبر هستند. گفته می شود که این چیزها حاوی سولفورافان هستند که از یک چمن سبز تشکیل شده است ، یک شخصیت منفرد ، که دارای خواص ضد سرطانی است. افزایش بدن ، نه توسط تورم اینها برای کاهش خطر سرطان.

چای سبز

چای سبز مهمترین ماده بیماری تیامین است ، برای تخلیه افرادی که به ذهن و روح کمک می کنند. علاوه بر این ، آنتی اکسیدان های چای سبز ممکن است خطر ابتلا به سرطان بدن را کاهش دهند. در عین حال ، در چیزهای ترکیبی چیزی است که شناخته شده است و به نام چای سبز EGCG درمان سرطان پستان است.

پیاز و سیر

پیاز و سیر دارای آنتی اکسیدان ضد سرطان قوی هستند و هر دو خاصیت دارند. غذاهای سالم سیر پوسیده همچنین دارای خواص ضد باکتریایی ، ضد قارچی و ضد التهابی هستند و مصرف آنها ممکن است بدن را در برابر بیماری صد محافظت کند

قارچ

قارچ ها مخصوصاً در پیشگیری از سرطان پستان برای خانم ها بسیار مفید است. این رشد تومورهای سرطانی مغز است. قارچ ، که دارای یک عنصر خاص است که به طور برگشت پذیر استروژن را مهار می کند. این قسمت فوقانی تومور درگیر در آنزیم هایی است که به افزایش ریزش آنها کمک می کند.

گردو

آجیل برای سلامت زنان نیز مفید است. از یک طرف ، آجیل ها برای کاهش خطر بیماری های قلبی به دلیل اسیدهای چرب امگا 3 ، و از طرف دیگر ، آنها در کاهش خطر ابتلا به سرطان موثر هستند. علاوه بر این ، خوردن آجیل کلسترول را کاهش می دهد ،. این ماده حاوی یک عنصر خاص ، به اصطلاح سیتوسترول ، تومورها و رشد سرطان است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا