مجله هنر و فرهنگ

مادرم حتی نمی‌تواند یک سیم‌کارت داشته باشد!

آفتابنیوز؛

فرشته حسینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز صبح با خواهر کوچکم در یک مدرسه آنلاین شرکت نکرد ، مادرم احساس کرد سیم کارت در ارتباط با مخابرات مشکل دارد و به او یک سوال ، و به طور معمول ، از مادرم گفت: “سیم کارت صاحب باید بیاید! “

حال ، دارنده سیم کارت توانسته است سیم کارت بخرد و بلافاصله برای مادر من سیم کارت بخرد ، زیرا مادر سیم کارت نمی خرد که به دلیل اجازه اقامت برای “کارت امنیتی” “و اکنون دارنده سیم کارت در دسترس است؟

کارت کارت این افغانها هستند که “قوانین” “قوانین” را باید در ایران زندگی کنند.

بنابراین این مشکل را حل نمی کند ، به هیچ وجه او را فروخته تا سیم کارت مادر من از سیم کارت باشد. مادرم به من زنگ زد و گفت: “من امروز روز خیلی بدی داشتم ، زهرا عبرت نگرفت و تمام روز گریه كرد.” پس امروز در مخابرات چیز دیگری نیست؟

من این را می نویسم زیرا نمی دانم عموم مردم شکایت می کنند یا نه! با این حال ، من در حال نوشتن به مقامات دولتی هنوز دیده نشده است؟ و خانم اتهام؟ مادرم در این زندگی دقیقاً “درست” این کار را می کند وقتی که هر ساله منابع شما تجدید نمی شود. بنابراین چه حقوقی سیم کارت برای خرید ندارد؟ چرا آنها در کشوری که خواهر مطالعه در آن زندگی می کنند باقی نمی مانند تا بتوانند با آرامش ، “کودک است” اضطراب بازگشت ؛ و تقریباً هر روز برخی از آنها؟

و خانم از روی دلیل دانستن اینکه خواهرم خوب است ، حتی فرق بین ملتهای خود را نمی دانند و گفت: “ایران ایران” ، گفت ، اگر هست ، اما به این دلیل که او می خواهد تحصیل کند.

من اینجا هستم و می نویسم تا از همه کسانی که این یکی را ساخته اند از شما بخواهم؟

فرشته حسینی: مادرم سیم کارت نداشت؟

من 23 ساله در این کشور هستم ، و در اینجا بزرگ شده ام و در خیابان ها و مردم نسبت به آن احساس می کنم. بنابراین ، برای مشخص کردن تجارت ما ،

اگر ما زندگی می کنیم ، و اسناد قانونی به طور قانونی ، و این که این بازی ها مشکلات هستند ، و حتی پس از سالها؟

اگر این اسناد را انجام دهید در برابر یک قضاوت عادلانه است ، و در نامه ها چه فکر کنید؟

مادرم عزیزم در ارتباطات از راه دور امروز فریاد کشید چون مخفی است و حتی ممکن است مشکلی محسوب نشود؟

من منتظر جواب از هر ایالت هستم؟

بیگانگان و والدین حسینی فرشته افغانستان اصغر محبی مهم است ، مهتاب نصیرپور و رحمانیان محمد ، بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران. وی برای خدمات به مراكشی رفتن به فیلم به کارگردانی جشنواره بین المللی فیلم نوید محمود جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا