مجله عمومی

سقوط خفت بار ترامپ: قاتل قهرمان جهان اسلام

آمریکایی های ایزیلیل بیش از آنکه یک گروه تروریستی تمام عیار باشند ، با حمله به عراق ، ثروت نفتی این کشور را اشغال کردند و منابع خود را برای همه کشورها و خلافت اسلامی در منطقه بسیار دیر مصرف کردند و در معرض خطر تماس با تلاش طاقت فرسا قرار گرفتند. مقاومت در برابر بسیاری از جبهه های فداکاری شهدا و محور منطقه حج و قاسم ، به ویژه سوریه و عراق ، دو مورد از این آلودگی ها که غیر مسلمان ترین پرچم هستند! کشور در آتش و خون فرو رفته بود و موجی از اسلام هراسی که به سرعت در سراسر جهان گسترش می یابد ، از بین رفته است.

واضح است که ، بین تروریسم تفاوت وجود دارد و این قانون ، دفاع از منشور سازمان ملل متحد است. اگر ایالات متحده به افراط و تفریط بپردازد و به شکاف عمیق در این انتخابات رسیدگی کند ، زیرا آنها نیازی به بازسازی چهره جهان و برقراری تعامل و همکاری با یکدیگر برای مردم در کشور و همچنین مردم خود از تقسیم بندی ، فقر و خانواده را می توان نجات داد و از این پس او در خارج از کشورهای منطقه احساس آرامش و فشار رو به رشد می کند.
عنصر زمانی كه ترامپ جنایتكار ، خشونت آمریكا ، سعی در گسترش موج اسلام هراسی در سالهای جهان و تجهیز گروههایی مانند طالبان ، القاعده و IO برای ارائه تصویری ترسناک و توهین آمیز از اسلام و مسلمانان داشت ، و هیچ شكی در كشتن بزرگان وجود نداشت. چهره مهم سیاسی و نظامی ایالات متحده به وضوح نشان دهنده نقش حمایت موثر از تروریست ها است.

او رهبر سمنان *

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا