مجله علمی و پزشکی

آزمایش‌های تشخیص کرونا در لرستان هفته‌ای یک میلیارد هزینه دارد

مجله رز / لرستان رئیس دادگستری لرستان و گفت: افتخار در استان آزمایشی هفته ای یک میلیارد هزینه دارد.

وی اظهار داشت که وی تحمیل شده است مکان لرستان محروم است و از نظر رفاهی و درمانی به ویژه در زمینه تاج قدرت نیاز به کمک دارد و در مورد تخلیه تجهیزات ، محافظت از لباس هایی که وی استفاده کرده است ، تصاویر و تاج آزمایش ، هدایت و تخصیص دارایی ها ضروری است ، نتیجه این امر به طور کلی در یک اقدام غارتگری است. تا آنجا که می توان آن را انجام داد.

دادگستری و رئیس لرستان با تأکید بر تاج آزمایشات تشخیصی یک میلیارد دلار در هفته در استان و همچنین فضای لازم برای پشتیبانی ، افزود: سی تی اسکن ، رادیولوژی ، واحدهای مراقبت ویژه ICU ، سونوگرافی ، اکوکاردیوگرافی ، دستگاه ECG Electro-illecebrasque استدلال آندوسکوپی ، تابلوهای CSI ، و ICU و تجهیزات دندانپزشکی ، لازم است که به آنها در مورد نحوه دور بودن از لرستان آموزش دهید.

رزم اظهار داشت که اکسیژن ساز هنوز مورد نیاز بیمارستان ها یا مزارع روی تخت های یک منطقه خاص است و باید توجه داشت.

وی گفت: منتظر معاونت توانبخشی هلال احمر شهرهای استان هستم و ایجاد و تقویت شده زیرا این امر از نیازهای فیزیوتراپی لرستان ، کفش مصنوعی و … است.

رئیس کل دادگستری و لرستان با بیان اینکه بیشتر استان ها هلال احمر دارند ، مجهزترین و بهترین هلال احمر در فضای باز را در منطقه غرب کرمانشاه و ایلام و غیره می خواهد ، اما توانایی لرستان را ندارد ، افزود: برای کمک و حمایت از فقرا در استان او باید به جمعیت هلال احمر برود و مایل است به طور کلی ، به عنوان یک درمانگر ویژه بیماران ، و تأمین هزینه های لرستان را تأسیس کند.

رزم با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر از مزرعه 187 هکتار این شهر مانند ازنار بهره مند می شود ، گفت: باید از این فرصت برای کمک به ایجاد شغل و رفع بیکاری استفاده شود. وی گفت: “این زمین ها باید در بخش کشاورزی و باغداری به بخش خصوصی واگذار شود.” بودن.

وی هشدار می دهد: جمعیت هلال احمر در اردوگاه ، وی مکانی برای ایجاد موثر استان زاغه 57 هکتار نیاز خالص دارد.

و شاهزاده عدالت و لرستان او واقعاً از وضعیت جاده های استان بسیار ناراضی بودند ، در اکثر موارد ، لرستان تصادفات ، زخمی ها ، کشته ها و زخمی ها مکان بلندی است ، و در بسیاری از موارد در زمینه های زخمی ، جراحات و مصدومیت ها را رد می کنند ، دادگاه ها در جلسات هستند ، لازم به ذکر است که این امر برای انجام مراکز درمانی است ، لرستان در جهت. قوی باش.

رزم اظهار داشت: ما تعدادی پایگاه نیمه کاره نجات جاده ای دورود ، شهر گلفاسیاب شهر دلفان داریم که محور ترجمه ایلیاریا در استانهای لرستان و همدان ، چیزهای مختلف در مورد محورهای ترجمه ایلیا در استانهای لرستان و کرمانشاه ، بروجرد و 5 راه نیمه کاره ایستگاه امداد است. انشا Godالله کامل شده باشد ، نه اراده ، و مردم من خدمتی نکرده اند.

همچنین بر لزوم حضور شرکت هلال احمر در توسعه دهنده لرستان تأکید کرد.

در راس شورای قضایی استان ضمن قدردانی از افتتاح آشیانه بالگرد هلال احمر لرستان ، تأكید كرد: انتظار داریم این بالگرد به طور دائم و كامل در منطقه بماند و خدمات ارائه دهد ، نه به منظور هماهنگی بین چندین استان.

رزم با اشاره به روایت امام گادی عطش (ع) ، افزود: این امام معصوم فرمودند که آنلاین قبولی به یک جامد واحد احتیاج پیدا کرده و به دشمنان احتیاج دارد و در حد امکان نیکی انجام می دهی ، در غیر این صورت هیچ اقدامی انجام نمی شود و از طرف شما دریافت نمی شود نورانی امیدواریم که کلمه شریف هلال احمر استان لرستان را از این آزادی و توجه ویژه بهره مند کند.

گفتنی است ، تأکید بر رئیس جمعیت هلال احمر ایران ، تصمیم بر این شد که مباحث اساسی در مورد رئیس جمعیت هلال احمر به عنوان رئیس دادگستری استان به منظور فعالیت در منطقه و اجرای طرح ارائه شود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا