مجله علمی و پزشکی

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفاف ، تاج مورد حمله قرار گرفته است و ارسال رکورد جدید در تاج کشور ثبت شده است ، آنچه اشتباه است این است که ما باید تعداد بیماران را افزایش دهیم و مرگ را از تاج انجام دهیم ، تاج اکنون هر روز بیش از 400 قربانی است. چند هفته پیش که ما برابر با تاج تلفات سقوط بودیم اکنون روزی است که دو هواپیما یک هواپیمای روز را سقوط می کنند ، ایران از بیرون رفتن ترس داشت.

ایران موقتاً در برابر تاریکی فشرده شده برای روز پاییز و پاییز در قلب مرگبار. در همین حال ، در شهر تهران ، با 14 میلیون نفر جمعیت ، یک کشور اروپایی است و دولت نیازی به توجه ویژه به دولت Glory ندارد.

تهران ، كلانشهر ، و بسیاری از چیزهای دیگری است كه وی از آن خودش است و خصوصیات خاص علت بسیاری از شهرهای آنجا از نظر باروری ، و هر روز تهران شناور اضافه می شود. میزبان گسترده تقریباً در تمام شبانه روز ، حتی اکنون با 800000 تا یک میلیون نفر در تهران که مردم در استان ها و شهرها خدمت می کنند ، مخالف هستند. انسان زمین ، تا آنها بتوانند از نزدیک ، و از گسترش جلال خدا در دست دیگر ، مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و برای گرفتن رئیس امور اداری در بسیاری از چیزها ، و من پاشنه آشیل جلال خدا در قدرت نیستم.

بیش از 6000 بیمار بیماری کرونا در بیمارستان بستری هستند و بیش از 1200 بیمار مریض مبتلا به بیماری کرونا قلب به راحتی روزها را در بخش های مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، تهران به دلیل تعداد بالای ترافیک از سایر استانهای تهران ، تقاطع صرافی تاج در کشور را در نظر گرفت.

طبق کمیته اپیدمیولوژیک بیماری بیماری کرونا قلب ، میزان شیوع و مرگ و میر عروق بیماری کرونا در کشور زیاد است و این بیماری در حال افزایش است و در 10 استان سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان مشاهده شده است. که اخیراً دو استان جنوب خراسان و یزد در قله های شیب دار تصویب کردند.

 و کرونا تهران

Imperatorem Machometum Reza Zafarghandi, caput medicinae systema dixit de statistics de corona funera numerus declaravit ac publice descripserunt mors est nuntiatum cotidie super CCC seu CD, et quisque scit, et magistratibus de Ministry de Salus et nuntiatum est his propriis tantum statistics de aegris, et mutant . hoc est altior quam. Ratio est adeptus Unitarum Medical Et certe ex tot funera numerari omnino ter Covid in agro lustrat, XIX et potissimum in valetudinariis sepultura sites populus a coronarius arteria morbo, Ergo oportet quod intentio hac gravissima bella ordinatione indigeat.

پیش از این ، ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، گفته بود: “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) که آزمایش مثبت می دهند ، مراحل اعلام شده در مورد ایران اعلام می شود ، مانند سایر کشورها ، ما باید تغییراتی را گزارش دهیم که تعداد مرگ و میرها از 1.52.2 باشد. آنها با اعلام اینکه شمارش می شوند ، زمانها را تغییر می دهند.

رکوردشکنی در بیمارستانهای بیماری کرونا در تهران ، صدور تعداد مرگ به ترتیب و دیگری تاج 3 هفته

علیرضا زالی ، حاکم جلال ستاد مبارزه با فساد اداری در تهران ، زیرا گفته می شود “جنگ ترتیب” ، با این حال ، تمام هدف از انواع مختلفی از نسل های زمین است: ارگانهای اجرایی اشغال شده. “او بود.

زالی گفت: “متأسفانه ، در پایتخت و تغییر نگران کننده از بستری شدن در عروق بیماری کرونا ، هشت ماه پس از ترکیدن بستری شدن در بیماری کرونا در تهران است. هفته آینده تصمیم گرفتم تاج و پا را صبر نکنم.

رهبر گفت: “متأسفانه ، ترافیک تهران تغییر چشمگیری نکرده است و ترافیک درون شهری و مناطق پرخطر مانند مکان ها ، مراکز خرید ، فروشگاه های زنجیره ای که شناسایی شده اند بیش از حد جمعیت دارند که قرار است تخلیه شود و یک خطر کلی است.” جلال ستاد استان تهران. .

شیوع و مرگ با شکوه در حال افزایش است زیرا آژانس هواشناسی از آلودگی مداوم هوا ناشی از شهرهای صنعتی و پرجمعیت گزارش می دهد.

بیماران کرونر در بیمارستان بستری شدند

دلیل درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: “مهمترین دلیل درخواست شده توسط کشاورز در تهران ، کاهش گردش خون در مردان است که قادر به جلوگیری از هر نوع تجمع است.” به طوری که او نتواند در میان مردم و بسیاری از مراکز شهر و در مرحله کنترل بیماری ، آنها را نابود کند و آنها را از بین ببرد و امکان ایجاد زنجیره انتقال بیماری را فراهم کند.

کوهپایه زاده گفت: مقامات بهداشتی می گویند هشت ماه برای مقابله با بیماری عروق بیماری کرونا قلب و مرگ و میر ناشی از ویزیت زیاد است و برخی از آنها می توانند به انسان آسیب برسانند اما برای نگهداری ، این دو هفته تأخیر به حفظ نظم کمک می کند. برای ارائه خدمات بهتر بیمارستانها و کلینیک ها را مجدداً تأسیس کنید. از طرف دیگر ، مسیر کوچکتر مردم به شهر: شهر برای چنین مردی ، جمع کننده کمتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که در صورت جلسه ستاد شکوه ملی در روز چهارشنبه نیز این موضوع مطرح شود و ستاد شکوه تهران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران را داشته باشند.

موسسات درخواست یک کشاورز 2 هفته ای در تهران را دارند؟

کمیته بهداشت و تهران ، شورای اسلامی شهر و ستاد مدیریت بیماریهای شکوهمند تهران: دفتر فرمانداری و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ، پیشنهاد یک ستاد ملی شکوه کشاورز دو هفته ای را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه دادند. تأیید کلیه دستگاه های اجرایی شهر تهران در این زمان ، زمانی که تعطیل است ، باید این کار انجام شود ، مگر اینکه تحت تدبیر خصوصی این روحیات درمانی برای شما ایجاد شود. تحت این طراحی محدودیت های حرکتی برای مردم شهر اعمال می شود و مردم می توانند در این دوره رفتار کنند.

علی آتا ، به شورای شهر تهران گفت ، در ادامه توئه احساس تشدید اضطراب از بیماری عروق بیماری کرونا قلب نوشت: “متأسفانه روند بیماری بیماری کرونا قلب در شورا ادامه دارد.” در میان همکاران وی ، خانم شهربانو عامان ، یک عضو شورا و کارمندان تعدادی از متخصصان و آلوده به این بیماری. در برنامه شهرداری موفق به ارائه پشتیبانی نشده اند. پیشنهاد قاطع ما در ستاد ملی برای تعطیلات حداکثر دو هفته در تهران.

محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران ، تهران نسبت به وضعیت و تاج بیماری همه گیر هشدار داد و یادآوری کرد که باید حداقل دو هفته کلانشهرها و تهران را ببندیم ، در غیر این صورت باید منتظر عواقب بد آن باشیم. به منظور قضاوت تاج آینده نگر است ، نه تاج.

رئیس شورای شهر تهران به دو برابر شدن تعداد قالب های قالب ریزی و ساز اشاره کرد و گفت: “شوهر تاج موج جدید تعداد مرگ و میرها را دو برابر کرده است و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. در صورت عدم اقدام موثر برای مهار تاج همسرش ، آذر بر روی سونامی ، و رئیس نژاد بشر برای جلوگیری از فاجعه است.

وقتی شخص برج میلاد

کشاورز در تهران ، از نظر تنظیمی و بیماری عروق بیماری کرونا قلب چقدر موثر است؟

مینو مهرز ، عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا ، گفت: “بدتر؟” فاجعه رخ می دهد. خدا ما را بیامرزد. اکنون اوضاع افتضاح است. ما در بیمارستان های بیماری کرونا ، بسیاری از ویزیت ها و بسیاری از بیماری های جدی و مشکلات بیماری بستری می شویم. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

“روز دوشنبه نزدیک به همه جا اعلام شد ، اما در عمل می بینیم که همه چیز باز است” و با اشاره به نحوه برنامه ریزی چندین شهر ، یکی از اعضای ستاد شکوه ملی است. در حال اجرا در پایان موضوع به همان سرعتی که ممکن است باشد. اما اکنون آمریکا و اروپا نیز درگیر شدند.

حمید ترش ، و اپیدمیولوژیست و یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: “گسترش افسارگسیخته تاج اپیدمی در کشور همه را نگران می کند و به عنوان قفل شدن شهر به صورت تصادفی و منسجم شناخته می شود تصمیم گرفته است برای کنترل ناشی از اپیدمی اقدام کند. زمانی برای ادامه خرید و تأثیر ماندگار در پیشگیری و کنترل فرآیند همراه با بیشترین هزینه اقتصادی.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: داشتن برنامه اقدامات کشاورز و قرنطینه کامل ضروری نیست. این بدان معناست که باید یقین باشد و مورد اول برای اهداف خود قابل اعتقاد است ، تعریف مناسبی از تأثیر اجرا با توجه به استفاده عملیاتی تأیید می شود و در دور daily روزمره سازمانهای اجتماعی خود جامع است و باید از آمادگی مردم برای مراقبت مراقبت شود.

سوری گفت: “سوال این است که آیا تردد در شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، معنایی ندارد مگر اینکه حالت قفل داشته باشد و 14 روز دسترسی به شهر بسته شود. اگر در شهر فاقد ترافیک باشد و اثر قفل آن بسیار کم است.

وضعیت شکوه اضطراب در تهران

کیانوش جهانپور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه های انسانی عدم رعایت دلیل مهم تر ، ایمنی و بهداشت تصور شده است. نیاز به سفر پول است ، لازم است تعاملات عجله چند دقیقه انجام شود و گروه های ارشد با بیشترین رعایت بدن نمی توانند از ماسک استفاده کنند ، مراقب روح مانند برگی که می افتیم. البته ما آنها را هزاران مایل با میلیاردها تومان در اقتصاد قرار خواهیم داد ، فشار فشار تحریم ها است.

آمار نشان می دهد که شرایط بسته شدن تاج شهر در کلانشهرها ، همراه با تهران است تا بسته شود ، و درب مردم را پیچ و مهره می کند ، کلا زحمت می کشد و می ماند و در آینده بررسی همه چیز در نتیجه گیری می شود. مراکز سرپایی و بستری در ورودی کاهش می یابد.

انتهای پیام /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا