مجله علمی و پزشکی

درخواست زالی برای توقف پروژه‌های سینمایی

تاج رئیس مدیریت فوتبال در شهر روم تهران از وزیر ارشاد و فرهنگ درخواست كرد كه رئیس رادیو تلویزیون و پروژه های سینمایی را هر چه سریعتر به دلیل پخش شدن تاج متوقف كند.

به گزارش مجله رز ، دکتر در نامه خطاب به دکتر علیرضا زالی صالحی وزیر ارشاد و دکتر. علی عسگری ، مدیر قبیله ، به دلیل آلودگی بسیاری از بازیگران در دستان تاج و لزوم حفظ فرهنگ کشور و هدف از تعطیلی پروژه های سینمایی و تلویزیونی به مدت دو هفته ، خواستار شد.

وی همچنین اشاره کرد که با استفاده از فیلمبرداری مجموعه های تلویزیونی و فیلم ها و فیلم ها ، نجات پروتکل ها نیست ، با وجود احترامی که توسط طرف دوم نشان داده می شود ، بازیگران از هر طریقی از آنها استفاده می کنند ، خطر شکل گیری این گروه از هنرمندان در جایگاه بالایی قرار دارد ، که در دهان دو شاهد یا سه هفته کامل به کشاورز این پروژه ها تحقق یافته است. تاکید کرد.

دکتر. چه کسی به آن شهر بزرگ سلامتی وفادار ماند ، و دلیل آن را در مورد یک زالی تند و زننده گفته اند ، تمام این تلاش ها برای جشنی است که در آن ما طی دو هفته پس از دریافت آنها انجام می شود.

بر اساس گزارش حساب های عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، فاطمه معتمد بره ، رئیس انجمن هنرمندان سینمای ایران ، این هنرمندان پیش از این در مورد “گلوریا در مکاتبه با دخالت دکتر” اظهار داشتند. زالی

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا