مجله علمی و پزشکی

افزایش شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

کشته شدگان در تاج بولد احمد کهگیلویه و بویر

مجله رز / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی از افزایش ویروس کرونا در استان با 214 قربانی در یاسوج خبر داد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته دو استان برای توسعه افکار ما ویروس کرونا ویروس داشته اند.

“دکتر پرویز یزدان پناه” ، با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در کشور های قرمز قرار دارند ، افزود: در حال حاضر 362 بیمار مشکوک و مشخص کرون که در این استان بستری بودند ، 141 نفر از آنها بیماران کرون و بیماران دارای 3 مورد خاص هستند بخشها “تحت درمان.
او یقین دارد ، تعداد کل بیماران در 19 نفر از کوید کهگیلویه بویر و احمد ، 11.048 باید بهبود یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز 365 مدل از آزمایشگاه M. Yasouj دریافت کرده است که مثبت ترین موارد در میان استان های بویراحمد ، کهگیلویه ، ب و گچساران است و بقیه موارد مثبت و در سایر شهرستان های استان است.
دکتر. یزدان پناه نسبت به میزان شیوع قالب گیری در استان ، میزان عفونت در قالب گیری به دلیل جهش های ژنتیکی در استان زیاد است ، این بیماری غالب خواهد بود و شدت بیماری نیز افزایش می یابد و ما در تعداد بستری شدن در بیمارستان ها در سنین پایین تر و افراد مبتلا به بیماری افزایش یافته ایم. بیماری.
کسانی که مراجعه به بیمار و کسی را که به ویروس کرونا و مراکز بهداشتی درمانی و م institutionsسسات پزشکی در استان مشکوک هستند ، در میان بسیاری از عوامل قرار دارند و به مردم استان گفتند ، در این منطقه وجود دارد ، یک طرف احترام و توجه کامل به پروتکل ها و جسمی مناسب و دور از شما دیگر نیازی به درگیر شدن در این بیماری نیست.
به گزارش مجله رز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بیشترین استفاده را ماسک کنید ، رعایت فاصله جسمی ، رعایت بهداشت شخصی و جمع آوری تمام وظایفی که از آنها درخواست می شود.
پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا