مجله هنر و فرهنگ

بیانیه مجمع ناشران انقلاب در پی اهانت به ساحت پیامبر (ص)

آنچه در این مورد روشن است: “متاسفم که ما یاتیم علی الرسول جدا از خودم احمقیم: * یورو یستهیزون یروا هلکنا قبله کم تا لیم القرون لا یرجون” سوره یاسین ، آیات 30 و 31

از اولین روزی که من ، پیامبر اسلام (صلی الله علیه وآله) رسالت خود را در این باره آغاز کردم و دعوت از قوم خود برای رهایی از بند کسانی که توسط اشغالگران تحت ستم قرار گرفته اند ، از ظلم و ستم استفاده کرده اند ، و ، اینک ، گروهی از ستمگران آنها همیشه به دنبال جلوگیری از ترویج چیزهای حافظه ، و از آنجا در اندیشه بوده اند ، و چنین مردی در تاریخ بشر و و بهترین مخلوق و پیام آور خدا. و از اینكه آزادی انسان هیچ كدام از اینها را ساكت نكرد. مانند یک اسباب بازی ، در حالی که از او سلب شده بود ، خشونت ، تحریم و تهدید چیزهایی که من در طول تاریخ به مردم ظلم خواهم کرد که آنها قادر به جلوگیری از آنها در آگاهی و ترویج اندیشه پیامبر اکرم (ص) نبودند ، و روز به روز ، ایده ایجاد کرامت انسانی و آزادی از استبداد و ، و همه چیز غیر از خدا در جهان ، بیش از هر زمان دیگری ، زشت شد اکثریت آزادی دلایل سو the استفاده از آزادی بر ظلمی که به آنها وارد می شود ، یک استعمارگر همیشگی بوده است که به طرق مختلف به دنبال جلوگیری از تاریخ اسلام به عنوان یک کشور استعمارگر ، اما فقط در زمان حاضر ، و ماکرو مکرالله و الله خیر المکرینیوس بوده است.

تخریب لیبرال دموکراسی بیش از هر زمان دیگری آشکارتر شده است ، کشوری که وی آن را مهد لیبرالیسم و ​​دموکراسی می داند.

امروزه این تقابل ها برای همه ملت ها روشن است و میلیاردها انسان مذهبی را در جهان تحویل می دهد ، قتل و سازماندهی دولت و پیامبران و ادیان مزاحم که حقیقت لیبرالیسم و ​​سکولاریسم را آشکار ساخته است.

در منطقه ای که اسلام دومین دین شیرین و زیبا آنهاست ، و نام پیامبر است ، و او با نام دلخواه در قلب اروپا جنگید و رئیس شیطان صفت دولت جنایتکار فرانسه سازماندهی و حمایت از آن رسول خدا را نقض می کند. علاوه بر این ، آزادی وجود دارد! با کمال تعجب کشوری را که وی در آن تنها دختران مخفی از اولین حقوق بشر و آزادی محروم شده و کسی جرات نوشتن هیچ انتقادی از صهیونیسم بین المللی را ندارد ، در روزنامه ها و روشنفکران منتقد شورای صهیونیسم در زندان گذرانده و از آزادی بیان صحبت می کنند؟

امروز ، خدا را شکر ، توطئه های شیطان را بازمی گرداند و به خود و بیدار کردن و فوران جنگل های کوهستانی ، خشم ، گزارش در مورد ملت های مسلمان و غیرت مسلمانان و غیرمسلمانان در جهان ، و هتک حرمت ها و کمک قدرت ، و خسارات بزرگتر آنها را وعده آن و رسوائی در آینده. و یک تساوی.

ما خدا را شکر می کنیم که شبکه عنکبوتی دردسر و دنیای پر افتخار از هر زمان دیگری ضعیف تر و متزلزل شده است ، و این حرکات شرم آور و توهین آمیز به نشانه تأخیر دولت ماکرون در شکست های سیاسی و اجتماعی اخیر و رشد اسلام در قلب اروپا ، به ویژه فرانسه.

و آنچه که او شایسته نیست ، آنها نمی توانند لیبرال باشند ، همانطور که وی اعلام کرد ، حتی از دست دادن یک دموکراسی بزرگ نیست ، بلکه به نوعی او نیز تخریب خود را تسریع کرده است. اما برای ما مسلمانان ، به ویژه اهالی هنر ، ادب ، مراقبت و اشتیاق برای دفاع از قلمرو نورانی حضرت به نام سید المرسالین و اشاعه علم و جهان با غم و اندوه من در زمینه فرهنگ و ادبیات مخاطبان جهان ، بیش از هر زمان دیگری لازم است.

“انجمن ناشران انقلاب اسلامی این عمل شنیع و همچنین کمک رهبران دولت فرانسه را شدیداً محکوم می کند و از مقامات مربوطه به ویژه وزارت امور خارجه و رایزنی های فرهنگی که لازم است می خواهد و احترام به آن شامل راهی برای جلوگیری از تکرار این موارد است. جنبش ضد انسانی و ضد اسلامی. “

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا