مجله علمی و پزشکی

رکوردزنی ۹ باره کرونا در تهران در آنلاین

تاج رئیس واحد عمل در کلانشهر تهران گفت: “متأسفانه برای پنجمین روز متوالی ، تعداد بیماران بیماری کرونا بستری به کمتر از 6000 نفر کاهش نیافته است ، بیش از 700 نفر تحت مراقبت های ویژه در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفتند.”

به گزارش مجله رز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی وقتی از نظر وضعیت بیماری عروق بیماری کرونا قلب در تهران مستقر شد ، گفت: بله.

وی افزود: تعداد کل بیمارستانهای استان بصورت 24 ساعته بارگیری شده است ، 890 نفر دیگر وارد تهران شدند.

وی روز گذشته برای بستری شدن در بیماران با بخش مراقبت ویژه بیماری کرونا قلب در تهران در سال 188 گفت: در حال حاضر بسیاری از بیمارانی که در بیمارستان های وابسته استان (6) 125 بستری شده اند ، پایان یافته است.

زالی گفت: “متأسفانه برای پنجمین روز متوالی ، تعداد بستری شدن در بیماری کرونا به کمتر از 6000 نفر کاهش نیافته است.” از 700 بیمار که در یک بخش مراقبت های ویژه بیماری کرونا بستری بودند.

عزادار ، و احساس اضطراب بیماری عروق بیماری کرونا قلب گسترده در تهران: “از ابتدای اکتبر تا امروز ، رکورد مرگ و میر و موارد جدید ، رکورد 9 بار و بیماری بیماری کرونا قلب در تهران شکسته شد.”

به گفته وی ، موارد جدید بستری در بیمارستان ، و کند ، و وضعیت خط بروز بستری در بیمارستان ، و سوم در مورد این واقعیت است که در اوج تاج ، که بسیار ناراحت کننده است گفتن ، هیچ کاهش ، و یکی برای ارتقا وجود دارد ، و آمار.

وی که منجر به فعالیت بالاتر بیمارستانهای تهران به عنوان مهمترین مراکز عملکردی کشور شده است ، اظهار داشت: بالغ بر 40 درصد بیماران در حال بستری در کشور در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای تهران بستری هستند که بیشترین سهم بیماران با وضعیت جدی را دارند و آنها نیاز به مراقبت ویژه دارند تا بیمارستانهای تهران.

زالی تأکید کرد: کادر پزشکی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت به بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در 108 بیمارستان تهران برای ارائه خدمات و پذیرش برای درمان بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب در آینده ضمن افزایش فرصت برای ایجاد تخت های بیمارستانی جدید انجام دادند.

وی میزان مصرف نیروی انسانی و کادر پزشکی را بیان کرد و هشدار داد: “اگر موج ثابت بیش از ظرفیت قالب سازی باشد ، این مسئله به یک چالش جدی تبدیل خواهد شد.”

رهبر عملیات بیماری های تاج در کلانشهر تهران در نزدیکی حد هدف از بین بردن بیماری زنجیره ای Covid 19: با استفاده از ظرفیت 50٪ ، و کارکنان می توانند برخی از ترافیک و مشکلات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس را کاهش دهند. و نتیجه در هفته های آینده قبل از روز مشخص خواهد شد.

زالی گفت: ساعت شلوغی ، آمارها نشان می دهد 10 درصد از میدان و 13 درصد عقب تر از قاچاق و قاچاق در شهرستان کاهش یافته است.

وی بر لزوم استفاده از پتانسیل دورکاری و جابجایی (50٪) توسعه دهندگان عمومی و خصوصی توسط مسئولان ادارات کل استان و ادامه کارایی تأکید کرد ، نامه ابلاغیه به مفاد این بخش باید بلافاصله و به طور کامل اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد (89) 511 پاسخ 244 ساعته به سوالات در تاج به 1100 شکایت از دیروز و امروز است ، ادامه داد: حضور بخشهای مختلف بی توجهی به برخی از دستگاه های ملی در بخشنامه اطلاع رسانی محدودیت های قصد رقابت در این سیستم ثبت نشده است ، که باید توسط فرماندار و از کل کشور توسط بازرسی برای بررسی در مقر گلوریا گزارش شود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا