مجله علمی و پزشکی

محدودیت‌های کرونایی پایتخت شدیدتر می‌شود

ستاد کنترل بیماری قلعه ولیعهد در تهران گزارش می دهد که در هفته گذشته تعداد مراحل بستری و استانهای سرپایی اعلام نشده در تهران محدودیتی ندارد.

به گزارش مجله رز ، علیرضا زالی مصاحبه زنده با یک واحد خبری ، تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان را برای 6.065 بیمار اعلام کرد و گفت: از این تعداد ، 1700 بیمار بستری در بخش مراقبت های ویژه.

وی گفت: طی 24 ساعت گذشته 9.700 بیمار به صورت سرپایی به مراكز بهداشتی ارجاع می شوند و سهم كل تعداد بستری در مراجعین به 820 بیمار جدید رسیده است كه از این تعداد 163 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

رهبر ستاد کنترل بیماری تاج در تهران از ترخیص 600 بیمار خبر داد و افزود: در مقابل ، 15٪ افزایش مرگ و میر و 18٪ افزایش تعداد افرادی که آزمایش مثبت داشتند نسبت به هفته قبل ، در مقایسه با 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

برای هر کلاس و مسابقه سیاستگذاری مسابقه اقدام کنید

وی اعلام کرد که یک تغییر داوطلبانه جدید برای بررسی آنها در ستاد افتخار ملی تنظیم شده است و گفت: اول ، که توسط ستاد تاج در پایتخت تهران تصویب شد ، کارکنان را کاهش می دهد ، تمام دستگاه ها با ظرفیت 50 implementation و برنامه اجرای زوجین مرد ، و بالاتر در پایان دسامبر ، که به طور قابل توجهی از حجم ترافیک و ترافیک درون شهری کاهش می یابد.

به گفته زالی ، که آسیب پذیر هستند و در معرض خطر قرار گرفتن در گروه های 14 نفره هستند ، به طوری که 65 نفر فوق ، تا آنجا که امکان برقراری ارتباط از راه دور را دارد.

وی افزود: در محدودیت های قبلی ، با حضور گسترده به یک سوم و 53 درصد از جاده های خلوت تر در ساعت شلوغ کاهش یافت.

رهبر ستاد تاجگذاری در شهر تهران از پیشنهاد دیگری برای اجرای یک زوج و یک سیاست واحد برای مشاغل مختلف حداقل برای مدت دو هفته به عنوان دفاتر خبر داد و گفت: “حتی سعی کنید در زمان های مختلف با کمک رتبه بندی وارد شهر شوید ، به عنوان شبکه در لبه صبح به خصوص بار کشتی های حمل و نقل ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که در سایر ساعات شهرداری با همکاری بازرگانان مشاغل را از بین می بریم.

با افزایش رقابت در تهران ایمنی بالینی استان برای تماشا ،

زالی ضمن قدردانی از همکاری و نیروی پلیس تهران برای نظارت بر دستورالعمل های بهداشتی توسعه دهندگان ، گفت: 155 هزار مورد و اگر هرکدام را در قالب تیم های نظارتی اضافه کنید تا به قانون و همکاری سفیران بهداشت دانشگاه های پزشکی مستقر شوند ، هشدارهای شفاهی تا 18 مایل اتحادیه را داد. .

همچنین ادامه داد ، با 8200 واحد در حال حاضر رخ داده است ، این نشان می دهد که روش و روش برای نظارت بر حالت انطباق هنگامی که تغییر نمی کند.

زالی اعلام کرد که آماده سازی واحدهای کشاورز کوچک و 466 واحد از 118 و گفت: بازرسی و پیش بینی می شود که میزان نظارت ها در هفته آینده ، در اعلامیه بیشتر شود زیرا قانون ، و این فرمول آماده است. تشکر ویژه از میراث وی ، تهران ؛ مخصوصاً برای آن دسته از افرادی که تحت مراقبت بنده بودند ، خود پسندانه است. این تعداد حافظه است و برای بالا بردن ایمنی کار برای امرار معاش بالاخره یک روز ، دلایل 68.3 هزار نفر از متوسط ​​تهران که آخرین هفته تحت آن بود 30٪ است.

توجه به سنتهای مردم ، هنگامی که آنها از رهبر تاج واحد کنترل بیماری وی تعریف و تمجید می کردند ، به دلیل کمبود سقف تعداد زیادی از خدمه پروتکل برای تماشا بود ، در بیشتر موارد.

برنامه ریزی و پیگیری بیمار با همکاری وزارت ارتباطات اجرا می شود

تاج رئیس ستاد در تهران از اجرای یک طرح ردیابی بیمار خبر داد ، با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: “طبق توافق ، ردیابی و غربالگری افرادی که از نظر سهامداران مثبت بودند ، توانایی وزارت ارتباطات خواهد بود.”

وی گفت ، “این یک طرح آزمایشی است و ردیابی می شود که 49،000 بیمار خود به خود ساخته شده اند.” با توجه به آمار درجه اول ، تراکم بیمار ، در سمت وسط شرق و سمت جنوب و از مرکز در استان وجود دارد ، به ترتیب و شکل موج اول ، دوم و سوم.

در پایان زالی بر لزوم استفاده از دانش و توانایی بانک مرکزی ، به عنوان بخشی از یک کد ملی مردان تأکید کرد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا