«خائن‌کشی» هندوانه‌‌ای دربسته با چهره‌های سرشناس/ با 25 سال تأخیر، مدیری سرانجام به کیمیایی رسید!

نامه نگاری گروه سینما از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری پترا پیوند حمیدرضا آذرنگ ، پانته آ بحرین و نرگس محمدی در فیلم “والاحضرت” به کارگردانی مسعود کیمیایی قصد دارد بازیگران این فیلم را تکمیل کند.

پیش از این ، قبل از خبر آقا امیر ، خدمتکار سارا بهرامی مهران مدیری آخرین ترکیب شیمیایی خوردن آن بود. تولید فیلم را از سپتامبر سال جاری آغاز کرد.

“شأن” نشان می دهد که زندگی مسعود کیمیایی “مهدی بالیگ مشهورترین دزد و کلاهبردار ایران است. تهران بلیگ جنایتکار وی خصوصاً در سال 1930 ، یک کلاهبرداری دادگستری است که خانه ای را در تهران برای ثروتمندان با استعدادهای جدید فروخته است؟

امیر آقا ، که اولین چهره ظاهر شده در سیمرغ بلورین “خائن” را کسب کرد ، نیازی به قطر اول نیست.

در این میان ، به نظر می رسد قطعات علی ، اوجی و تهیه کننده این ارقام قابل توجه است. مهران مدیری به عنوان دوست نزدیک و همکار نزدیک “علی ، اوجی” در این سالها نرگس محمد ، همسر اوجی ، به عنوان بازیگران فیلم “ایالات متحده” ممکن است نشانه ای از این اثر باشد.

البته ، در سال های اخیر ، پسر شنوایی و مهران مدیری از نظر نیازها در بسیاری از مناطق ساخته شده است ، اما اصل آن درست نیست. برای اولین بار در سال 1994 ، دادن توسعه دهنده به خودی خود “ضیافت” قوی تر است. از زمان کارگردان ، کارگردان و بازیگر به همراه قشر مستعد و نویدبخش گروهی از جوانان که در مجموعه طنز “ساعت خوش” بودند یکی از پربیننده ترین کارهای تلویزیونی آن سال ها روی آنتن است. با این وجود محصول یک جشنواره طنز و به نمایش در آمده ، و بدون او با چهره های دیگری مانند Fribzer Arabon ، بخش بهزاد خداویسی پیروزفر حسن جوهرچی.

در آن زمان ، اخبار مربوط به همکاری کیمیائی و کارگردان تقریباً قطعی بود که اگرچه منع ناگهانی بازیگران “ساعت خوش” در بهار 1995 در همکاری مانع شد.

در دهه هشتاد و نود و به نام خداوند در رسانه ها به عنوان کارگردان فیلم های “جنایت” و “متروپولیس” ظاهر شد و کیمیایی دوباره در همکاری اش شکل نگرفت. من اکنون مجبورم به کومیایی مشهور باشم که به خاطر داشتن داستان های خوب ، نه در مقابل ، در برابر بازیگران مشهور است ، آنها ممکن است مهران مدیری را که به عنوان یکی از سوپراستارهای سینما و تلویزیون وجود دارد ، در خیانت حفظ نکنند.

در سالهای اخیر ، مهران مدیری علاوه بر بازیگری و کارگردانی خانه کمدی محبوب اپرا در شبکه تئاتر و تلویزیون ، برای انجام فعالیت های اجتماعی و گفتگوی شو و تبلیغات دورهمی نیز به تجربه اضافه شد. سال گذشته ، او در فیلم “آجیل های درخت” به کارگردانی فرماندهان محمد حسین مهدویان بازی کرد ، اما بسیار قابل مشاهده نبود و درخشان نیست.

مسعود کیمیایی ، کارگردان نامه های شناخته شده سینمای ایران ، مانند هر سال در فیلم “خون” در جشنواره فیلم فجر. با این حال ، این کارگردان کهنه کار ترجیح داد در رقص شرکت نکند و این واقعیت که در جشن غیبت نیست ، بسیاری از آنها را ایجاد کرد.

حتی اگر “خون بیا” ، مثل اینکه پسر پیرمرد بیشتر از همه به سینما احتیاج داشته باشد ، به این دلیل که کسانی که آنها را سرزنش می کردند ، رضایت خود را نداشته باشند ، به طور کلی به عنوان مغز متفکر ذهن خوانده می شود و از آنجا برای ادامه کار فراخوانده می شوند. در این کارتون کیمیایی نشان داده شده است که ترکیبی از صفحه نمایش نقره ای “سزار” و “اعتراض” به همان اندازه که می تواند نکات مثبت آقاخان سعید را زشت کند.

در این فیلم ، کار به کیمیایی دیگر بازیگران باتجربه رسیده است. از دوست قدیمی اش اکبر معززی گرفته تا سعید آقاخانی و با عملکردی تلخ و پرتنش جلوی دوربین می رفت ، نسرین مقانلو در اولین کار آزمایشی کیمیایی ، سیامک صفری در بخشهایی از شخصیت تا چالشهای عمیق ذهنی: السی برگونورد و سیامک انصاری در چند نقش از قدرت Zerah ربوده شد ، البته لیلا ، که به دلیل بازی در این فیلم ، یکی از بهترین بازیگران نقش مکمل زن برای سیمرغ بلورین است.

پس از حدود یک ماه مانده به آغاز سی و هشتمین جشنواره فجر از جشنواره فیلم کیمیایی ، پوشش خبری “خون” به اوج خود رسید. انتخاب ، البته ، با فیلم دفتر از اپراتور مواجه شد. هنگامی که این تصمیم اعلام شد که جواد نوروزبیگی با توجه به نیاز ، در فیلم “خون” فقط در بخش فعلی و کارگردانی ترینیتی در سایر بخشهای رقابت سینمای ایران قابل ارزیابی نیست.

منتظر می مانیم ببینیم که در فیلم بازی از مسعود کیمیایی 30 در طرف های مقابل چه اتفاقی افتاده است زیرا این بازیگران و البته جایگاهی در زندگی کارگردان باسابقه پیدا می کنند.

پیام آخر / (4) 104 /

خروج از نسخه موبایل